جاباما
۷۳۵۵۴۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری: مقابل کی‌روش سر تعظیم فرود می‌آورم

مدیرعامل یاشگاه ذوب‌اهن گفت: با یک بازیکن هندوراسی به توافق رسیدیم و اگر او هم در روز‌های آتی به ما اضافه شود تیم ما تکمیل خواهد شد.

خبرگزاری میزان: سعید آذری درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی ایران فراتر از انتظار ظاهر شدند و از نام بزرگ اسپانیا نترسیدند. شاگردان کی‌روش هم خوب بودند و هم با اعتماد به نفس بازی کردند همچنین این تیم استاندارد‌های جهانی را مقابل تیم بزرگ اسپانیا رعایت کرد که این جای خوشحالی دارد.

وی افزود: فکر می‌کنم حداقل حق ایران در این دیدار کسب یک امتیاز بود، ولی اسپانیایی‌ها نان حرفه‌ای‌گری خود را خوردند و ویدیو چک هم ما را یاری نکرد. عملکرد ایران مقابل اسپانیا نشان داد که کی‌روش برای تیم ملی زحمت کشیده و من به‌عنوان یک هوادار سر تعظیم مقابل کی‌روش فرود می‌آورم.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: تمرینات را با قدرت ادامه می‌د‌هیم و از ۱۳ تیر به تهران خواهیم آمد. با توجه به منابع ارزی و بالا بودن قیمت آن صلاح نبود که برای اردوی خارجی از کشور خارج شویم. ۵ تا ۶ بازی دوستانه در دستور کار ما قرار دارد تا بتوانیم خود را به‌خوبی برای فصل آینده لیگ برتر آماده کنیم. تا الان بازی با تیم‌های سپاهان، پدیده و پیکان هماهنگ شده و چند بازی دیگر هم در دستور کار ما قرار دارد. از تولیدکننده داخلی وسایل خود را خریداری می‌کنیم و همه تلاش می‌کنیم تا شرایط خوبی را برای ذوب آهن رقم بزنیم.

آذری در خصوص اینکه چند درصد از فهرست امید نمازی سرمربی این تیم را جذب کرده‌اند خاطرنشان کرد: ما تقریباً براساس فهرست نمازی پیش رفتیم و با توجه به اینکه همه بودند تمرینات‌مان را آغاز کردیم البته با یک بازیکن هندوراسی به توافق رسیدیم و اگر او هم طی روز‌های آتی به ما اضافه شود تیم ما تکمیل خواهد شد. هر مربی که می‌آید ما باید براساس برنامه‌های او بازیکن جذب می‌کنیم مثل سال قبل که همین شکل بود.

آذری تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی دوست ماست و مشکلی با او نداریم فلسفه فوتبال دوستی و مهربانی است و افتخار می‌کنیم که قلعه‌نویی از ذوب آهن به تیم خوبی مثل سپاهان رفته است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص خروج رشید مظاهری دروازه‌بان ملی پوش این تیم و لژیونر شدن وی اظهار داشت: رشید مظاهری می‌ماند، البته چند پیشنهاد خارجی دارد و ما همه چیز را به سرمربی تیم واگذار کردیم اگر نمازی او را بخواهد که مشکلی نیست و مظاهری در تیم می‌ماند اما اگر به او احتیاجی نداشته باشد از ما جدا خواهد شد.

وی در مورد جدایی اکبر ایمانی از این تیم و پیوستنش به صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: ایمانی در فهرست نمازی نبود و قراردادش هم تمام شده بود. با این شرایط طبیعی بود که او از جمع ما جدا شود فهرست تیم ما تکمیل شده و به‌جز یک بازیکن هندوراسی فکر نمی‌کنم دیگر بازیکنی جذب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه ایران داره شوتبال بازی میکنه واقعا کثیف و ضد فوتبال بازی میکنه .

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      انگار 5/0 بردیم اینقدر آقایان بزرگش کردن تعظیم نمیدانم چی بابا بفهمین تیم ملی یک بار مراکش به خودش گل زد دومین بازی باخت سومین بازی خدامیدونه چقدمیبازیم که دیگرمفت لاف نرین

      پاسخ ها

      • محمد

        کاربر14:22
        اگر ذره ای فوتبال می فهمیدی این حرفا رو نمیزدی به والله.

    • یارسا

      اقایان14:14و14:22براتون متاسفم شما از بنی اسراییل بدترید

    • بدون نام

      همشهریات این ۸ ساله سر خم کردن خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج