۷۳۵۵۷۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

نظر جالب یک نماینده در مورد واردات خودرو

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق کالا در بخش‌های مختلف به معنای واقعی کمر تولیدکنندگان داخلی را شکسته و هیچ اقدامی در جلوگیری از این امر صورت نمی‌گیرد.

ایسنا نوشت: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق کالا در بخش‌های مختلف به معنای واقعی کمر تولیدکنندگان داخلی را شکسته و هیچ اقدامی در جلوگیری از این امر صورت نمی‌گیرد.

صدیف بدری در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل با بیان اینکه بخش صنعت و تولید کشور هیچ حال و روز خوشی ندارد، اظهار کرد: بیش از سه ماه است که تولیدکنندگان و صنعتگران ما با مشکلات ارزی دست و پنجه نرم می‌کنند به طوری که در سامانه نیما ۲۰ میلیارد دلار ثبت سفارش انجام شده که از این رقم ۱۱ میلیارد دلار پرداخت شده که سهم صنعتگران و صادرکنندگان ما یک درصد نیز نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: با تسهیلات با نرخ سود ۳۰ درصد نمی‌توان بخش صنعت و تولید را مورد حمایت قرار داد و از سویی قاچاق کالا به شکل انبوه کمر تولیدکنندگان ما را شکسته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به واردات ۶ هزار و ۵۰۰ خودرو به کشور آن هم از مبادی رسمی خبر داد و افزود: عده‌ای از واردات این خودروها اعلام بی‌اطلاعی می‌کنند در حالی که خودرو پشه نیست که معلوم نشود از کجا وارد می‌شود و به کجا می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      اگر قرار باشد نماینده مردم در مجلس هم از نبود گوش شنوا صحبت کند وای به حال مردم بنظر میرسد در مجلس یک عده قلیل صاحب نفوذ وقدرت هستند الباقی سرشان تولاک خودشان است وفقط بدنبال این هستند که مبادا حرفی بزنند که دوره بعد راه به مجلس پیدا نکنند مشگل حل نشدنی نباید در مجلس باشد مگر اینکه مجلس از اقتدار برخوردار نباشد

    • بدون نام

      بهتراست همه مردم عادی دل ازدولت ومسولین ببرند وفقط دعاکنندوتلا ش نتیجه بهتری می گیرنداین جماعت خیری ندارندهمه فهمیده ایم همه هم وغم این جماعت پیروزی درانتخابات وحفظ مقام وجایگاه اگرقرارشدویلاپس بگیرندخواهیددیدچه کسانی چه مفسده هایی دارند درجهنم هم اگرجایشان بدهندبایدشکرگزاری کنند

    • بدون نام

      اگه مرد میدانید برید کنار من درستش کنم

    • حمید رضا شجاعی

      مردم ما متاسفانه مسئولین خائن ومنافق داریم این خائنین چون خائن وخود بد هستند ماشین داخلی را قبول نداران وچون مسئولند واختیار وقدرت دارند در مقطعی به دلایل واهی مجوز واردات میدهند در ظاهر ولی در باطن برا ی داشتن ماشین موردنظرشان حالا فهمیدید از کجا ناشی میشود وخیلی کارها ی دیگر ایران هیچوقت پیشرفت نمی کند چون خائن زیاد دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج