۷۳۵۶۰۱
۲۱ نظر
۵۰۰۷
۲۱ نظر
۵۰۰۷
پ

امام جمعه خرم آباد: دولت گرانی را مهار کند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر مهار گرانی از سوی دولت گفت: انتظار مردم از دستگاه قضا برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است.

خبرگزاری مهر: آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: محبوب ترین افراد نزد خداوند انسان های با تقوا و توبه کار هستند.

وی بیان داشت: امام علی(ع) می فرماید ای مردم از گناهان توبه کنید تا مورد محبت و رحمت الهی قرار بگیرید.

دولت گرانی را مهار کند

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز اصناف نیز بیان داشت: اصناف و بازاریان قشری زحمتکش و مورد اعتماد مردم هستند، بازاریان در نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور داشتند و از انقلاب پشتیبانی کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیز اصناف و بازاریان مسئولیت بسیار سنگینی دارند و در مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم اقتصادی می توانند بسیار موثر باشند گفت: اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، دشمن با تحریم و فشار اقتصادی تلاش می کند که اقدام به افزایش گرانی و تورم کند و فشار گرانی را به جامعه تحمیل می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه متاسفانه عده ای فرصت طلب با استفاده از این فضا به گرانی اجناس می پردازند ادامه داد: امروز گرانی مسئله بسیار دشوار برای مردم شده و بر زندگی مردم فشار عجیبی آورده است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه در این راستا دولت باید فکری کند، گرانی را مهار کند، اصناف و بازاریان انصاف را رعایت کنند و خدا را در نظر بگیرند گفت: ملت این برهه از زمان را پشت سر خواهند گذاشت و انتظار مردم این بوده که اصناف و بازاریان انصاف را رعایت کنند و دولت نیز با تمام توان به میدان بیاید.

انتظار مردم برخورد با مفسدان اقتصادی است

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفت تیرماه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان بیان داشت: هدف منافقین در این حادثه شخص شهید بهشتی بود و اعتراف کردند که به خیال خود اگر شهید بهشتی را از بین ببریم انقلاب را شکست داده ایم و این در حالیست که ثابت شد انقلاب اسلامی متکی به شخص نیست و خدا پشتیبان این مردم و انقلاب است.

وی با اشاره به نامگذاری اول تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه بیان داشت: آنچه که از قضات و قوه قضائیه در ذهن ها ایجاد می شود عدالت و قاطعیت است و انتظار مردم از دستگاه قضا مسئله عدالت، استیفای حقوق مردم، برخورد با فساد و جرم و اجرای حق و عدالت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه دستگاه قضا باید عادلانه، قاطعانه و انقلابی عمل کند گفت: گرچه اقدامات مهمی از سوی دستگاه قضا انجام شده، اما انتظار مردم بیشتر از اینها است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم خواهان این هستند که اگر مفسد اقتصادی داریم که در اقتصاد مملکت ایجاد خلل می کند مورد برخورد انقلابی قرار بگیرد و با مفسدان اقتصادی برخورد انقلابی صورت گیرد گفت: انتظار مردم این بوده که دستگاه قضا با «دانه درشت ها» برخورد جدی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی از سوی دادگستری لرستان صورت گرفته است گفت: متاسفانه برخی به دنبال تخریب و تضعیف دستگاه قضا هستند و این امر به مصلحت نیست و راه درستی نیست.

نامه ننگین 100 فتنه گر به رئیس جمهور آمریکا

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه انتقاد و اشکال وجود دارد اما هر گونه تخریب و تضعیف دستگاه قضا به صلاح ملت و انقلاب نیست گفت: دستگاه قضایی نیز باید با عدالت، قاطعیت و انقلابی عمل کند تا حق کسی از بین نرود.

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه ننگین و ذلت بار حدود ۱۰۰ نفر از فتنه گران به رئیس جمهور آمریکا بیان داشت: این افراد به ترامپ نامه نوشتند و درخواست مذاکره کردند، این امر جای تاسف است.

وی با بیان اینکه جای تاسف است که رئیس جمهور آمریکا مستقیما به مردم ایران اهانت می کند و می خواهد انقلاب را از بین ببرد، اما عده ای وطن فروش نامه می نویسند و عاجزانه درخواست مذاکره می کنند افزود: انتظار همه این بوده که جریان های سیاسی از این عناصر فتنه گر برائت بجویند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه این عناصر فتنه گر، زندان، محکومیت و ... در پرونده خود دارند گفت: این افراد فتنه گر نامه می نویسند، نامه پراکنی می کنند، ذلت می پذیرند و این در حالیست که می گویند آزادی بیان نیست.

آیت الله میرعمادی تاکید کرد: امروز آمریکا دندان تیز کرده و به دنبال ریشه کن کردن انقلاب است و این کار ضربه بزرگی بر انقلاب اسلامی و عزت اسلامی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت هیچ غلطی نمی تواند بکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که میتونی برو یه غلطی بکن

    • بدون نام

      دولت خودشو نمیتونه مهار کنه گرونی میخای مهار کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت کاره ای نیس.برادر

      • بازنشسته

        شما ها دولت را مهار کرده ايد که نميتواند کاری بکند

    • همان

      دولت تامیتواندبه گرانی می افزایدچه برسه به مهار

    • خوزستان

      دولت داره روز به به روز اجناس رو گران تر ميكنه حالا شما ميگي مهار كنه از اين خبرا نيست

    • بدون نام

      دولتی هافعلا ادعامیکنند به اوضاع اقتصادی اشراف کامل دارند.نمونه اش اینکه ،15% گازراگران میکنندکه علنا اعلام کنند تورم ازنقطه کور،به نقطه روشنایی میرسد حتی اگرکم ابی باشد!!

    • بدون نام

      شیر پاژن گرفتم در این مدت واقعا توبه کردم از خوردن شیر چون معلوم نیست پلاستیک وموادشیمیایی داخلش میریزن.....! مردم توبه کنند واصناف عزیزند؟

    • عنقا

      خیفه ادم مگه گرانی رامهار میکنه انها تخریم میکنن بعدا همه چیربط میدن به برحام الان اینا میگن گرانی توهم وما پرتوقعیم واقعاکه

    • بدون نام

      چشم،حتمادراسرع وقت.

    • بهرنگ بختیاری

      روانشناسها میگن مدام بافرزندان خودتون در مورد اینکه این کار خوبه واون کار بد حرف زدن فایده ای نداره در نهایت فرزندان شما نه به حرفهای شما بلکه به رفتار شما نگاه میکنند والگوبرداری میکنند,تو این مملکت مدام از صدا وسیما ومطبوعات وخلاصه هررسانه در دسترس در مورد اخلاق ورفتار اسلامی وانسانی سخنرانی وبرنامه ومطلب پخش میشه اما مردم به رفتار وکردار مسئولین ودولتمردان نگاه میکنند تقریبا روزی نیست که خبر یک اختلاس,احتکار,تبعیض,تجاوز,زورگیری,جنایت....به گوش نرسه,محیط زیست ویران,هوا الوده,زندان ها پر,سونامی سرطان ونازایی وسقط جنین وبیماریهای جنسی,جوانها بیکار,جولان اشکار اعتیاد,گسل طبقاتی اقتصادی,فقر وفحشا,فرار مغزها....روحانیون جدا از سیاست بازی در طول تاریخ ما همراه وهمپای مردم پابرهنه بودن,چرا درک نمیکنید که شعارهای انقلابی برای مردمی که شرمنده زن وبچه هاشون تو این روزگار تحریم وتورم هستن بیفایده است وقتی کارگری مثل من که پنج شش ماهه حقوق نگرفتم وبخاطر حقوقی که براش عرق ریختم باید به هر کس وناکسی التماس کنم رابطه با امریکا یا غیر امریکا اهمیتی نداره,من نگران سفره ای هستم که روز به روز کوچکتر میشه,بجای سیاست بازی به درد مردم برسید بجای حرف زدن ونصیحت کردن وسخنرانی ترتیب دادن پای درد ودلهای مردم بشینید...

    • بدون نام

      حتما مهار نمیکند بلکه تشدید می کند

    • علی

      حتما.... سعی میکنن نمیشه انشالله در 100 ساله اینده درست میشه......

    • بدون نام

      کدام دولت؟ دولت در سایه , دولت بی اختیار ؟ یا دولت نامرئی ؟

    • م.م

      گرانی ها زیر سر اندیشه های شماست. از خیر سر شماست

    • بدون نام

      توباید توبه کنی که ظلم رو توجیه میکنی....

    • بدون نام

      ممنون ک فهمیدی گرونی وجود داره خودش جای شکر داره کبک ها کله شون رو یه کوچولو اوردن بیرون فهمیدن یه چیزی هست ب نام گرونی قبلا که قبول نمیکردن

    • یعقوب

      صبرکن که میرود مزاکره کند ظوری حرف میزنید مثل اینکه همه کاره مملکت شمایید پس نظر مردم چیه چون حالا تریبون دراختیا رته قرارنیست مردم بگن چشم

    • بدون نام

      از دستشون در رفته دیگه

    • بدون نام

      مگه گرانی هست .امام جمعه محترم بیخیال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج