۷۳۵۶۳۰
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

ظریف: دولت آمریکا یک یاغی بین المللی است

مقاله دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزنامه ینی شفق منتشر شد و این رسانه ترکیه به نقل از ظریف نوشت: دولت آمریکا به یک &#۰۳۹;یاغی بین المللی&#۰۳۹; تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا: مقاله دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزنامه ینی شفق منتشر شد و این رسانه ترکیه به نقل از ظریف نوشت: دولت آمریکا به یک 'یاغی بین المللی' تبدیل شده است.

دکتر ظریف در این مقاله که تحت عنوان ' سیاست خارجی آمریکا در بحران' در شماره امروز روزنامه ینی شفق درج شده، آورده است: دولت آمریکا با خروج از برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) به تلاش های موجود برای حل مسائل جهانی از طریق دیپلماسی ضربه زده است.

به نوشته این رسانه، وزیر امور خارجه ایران در این مقاله تاکید کرده است که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با نقض مستمر حقوق بین المللی به قراردادهای بین المللی احترام قائل نیست.

در این مقاله به نقل از دکتر ظریف آمده است: ایران با کشوری که به تعهدات بین المللی خود پایبند نبوده و برای تخریب و نابودی یک قرارداد چند جانبه تلاش می کند، دوباره مذاکره نخواهد کرد.

به نوشته ینی شفق، وزیر امور خارجه ایران در این مقاله اعلام کرده است که دولت آمریکا خود به خاطر تکروی و تلاش در جهت تضعیت چند جانبه گرایی و دیپلماسی در انزوا قرار گرفته است.

ظریف در مقاله خود در ینی شفق با اشاره به شروط ۱۲ گانه مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا برای ادامه مذاکره با ایران تاکید کرده است: جامعه بین المللی نیز به دلیل عدم پایبندی دولت کنونی ایالات متحده آمریکا به تعهدات بین المللی نسبت به اصل امکان مذاکره و تفاهم با این دولت تردید جدی دارد.

اصل این مقاله به زبان فارسی و انگلیسی در وبسایت وزارت امور خارجه ایران نیز درج شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      تا دو روز پیش که کدخدا بود چی شد یه هویی شد یاغی ؟

    • بدون نام

      اگه کشور یاغی هستش و دزدی و غارتشون حرف نداره،پس چرا پدر و مادرت رو به امان خدا اونجا رها کردی و اینجا نشستی؟؟ آمریکاییها اونا رو نخورن یه موقع!!
      مدرک و تخصصت رو هم همونجا گرفتی و نتیجتا تو هم از دزد مدرک گرفتی و فرقی باهاشون نداری.‌‌..
      چطور روت میشه و توی چشمای ملت نگاه میکنی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عوام قادر نیستند مسائل رو از هم تفکیک کنند.اینجا از سیاستهای خارجی و امپریالیستی امریکا صحبت شده همون سیاستهایی که باعث شده ملت امریکا ثروتمندترین ملت دنیا باشند به قیمت فقر و نابودی کشورهای دیگه .و مردم آمریکا اگه انسان باشند باید بابت این مساله عذاب وجدان بگیرند و دولت های خودشون رو از سیاستهای امپریالیستی منع کنند

    • بدون نام

      تازه فهمیده نمیشه با آمریکا مذاکره کرد.وقتی اوباما هم بود کاری نکرد.

    • بدون نام

      ترامپ با فکر غلط خود در جهان،با تحریم کردن بعضی کشورها ،به مردم آن کشورها ظلم می کند،که این کار غلط او ،از نظر حقوق بشری مردود است.

    • بدون نام

      ایکاش سال 92 به این نتیجه می رسیدید... الان هم دیر نشده... سریعا از حرف به عمل تبدیلش کنید... ممنون

    • بدون نام

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه

    • بدون نام

      برادرجان نه تنها یاغی هستن بلکه جنایت کار تاریخ اند خدا لعنتشان کند هرجا جهان را نگاه می کنی ایادیش ومزدورانش وخودش حضور دارد.

    • بدون نام

      گفته می‌شود بخش اعظم نگرانی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی در نبرد هوایی با آمریکاست، زیرا نیروهای مسلح کشور هیچ تجهیزاتی برای مقابله با فن‌آوری پیشرفته آمریکا در اختیار ندارند و می‌گویند اگر نیروهای هوایی آمریکا، مواضع نظامی و زیر ساخت‌های جمهوری اسلامی را بمباران کند و سپس چترباز پیاده کند، کار نظام تمام است.

      روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه، روزنامه جهان صنعت به نقل از منابع خبری خود، از درگیری لفظی قاسم سلیمانی و حسن روحانی بر سر عدم تخصیص بودجه رده‌های سپاه در نماز عید فطر خبر داد و نوشت: «پیش از شروع خطبه‌های نماز هنگامی که حسن روحانی به محل استقرار مقامات نظام وارد شد، قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس درباره عدم تخصیص و اجرایی شدن بودجه نظامی به رییس‌جمهور تذکر داد که با واکنش تند روحانی مواجه شد.» این گزارش اضافه می‌کند که «علی شمخانی در این مشاجره لفظی مداخله و وساطت کرده و آن را پایان داده است.»

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چتربازهاشون رو چرا تو سوریه پیاده نمی کنند؟ یعنی این یانکی ها فکر می کنند می تونن با نیروی زمینیشون کشور بزرگ و پیچیده ایران رو فتح کنند؟ چه حماقتی!

    • بدون نام

      دلمون خوش بود ظریف شما یک دیپلمات بین الملی هستی ...شما هم قاطیه تند روها شدی

    • بدون نام

      درود بر شرافت امریکا که ب فکر منه

    • بدون نام

      درود بر شرافت امریکا که ب فکر منه

    • بوسه بر خاک ايران

      خسته نباشي دکتر،از حسن چه خبر بهش بگو مردم از وضع بد اقتصادي مردند هشت سال مردم براي چاخان بازي شماها سوخت خدا عذاب حسن وتيم اقتصاديش را شديتر کنه.....

    • بدون نام

      درود بر دکتر ظریف خداحافظت باشه مرد فهمیده

    • مهرداد

      اون موقع که خندان با هم قدم میزدید یاغی نبود یعنی؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج