۷۳۵۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زحمت‌های نوشاد را با بی‌توجهی هدر دادند

پدر نوشاد عالمیان گفت: زحمت‌های شبانه‌روزی نوشاد برای مسابقات جام جهانی با بی‌توجهی مسئولان فدراسیون به هدر رفت.

فارس: پدر نوشاد عالمیان گفت: زحمت‌های شبانه‌روزی نوشاد برای مسابقات جام جهانی با بی‌توجهی مسئولان فدراسیون به هدر رفت.

رحمت عالمیان در مورد ناکامی نوشاد در مسابقات جام جهانی تنیس روی میز اظهار داشت: دلایل زیادی برای این ناکامی وجود دارد، من از زمانی که او شکست خورد تا الان یک لحظه آرامش نداشتم و ناراحتم بودم. نوشاد در بابل تمرینات بسیار خوبی را انجام داد و متاسفانه مدتی از مسابقات جهانی دور بود و همین موضوع در کارش تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: بازیکنی هم که از مدتی از مسابقات دور باشد روحیه‌اش تحلیل می‌شود، ۵-۶ ماه تمرین خالی هم به درد نمی‌خورد.

پدر نوشاد عالمیان عنوان کرد: بازیکن رنک ۴۰ دنیا نباید یک مری کنارش باشد؟ او تنها به این رقابت‌ها اعزام شده بود که در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد که بازیکنی را در این سطح از مسابقات تنها اعزام کنند. اگر یک مربی در کنار او بود بازی برده را نمی‌باخت. کسی نبود که برای او وقت استراحت بگیرد، من چند بار به مسئولان فدراسیون گفتم که حتما یکی را با او اعزام کنید اما متاسفانه این کار را انجام ندادند و زحمت‌های همه را به هدر دادند.

مربی تنیس روی میز عنوان کرد: جدا از این مسائل سه روز تمام برای دریافت مجوز خروج نوشاد دوندگی کردم متاسفانه یک نامه‌ای را که باید به ما می‌دادند دائما سنگ اندازی کردند. معاونین دانشگاه آزاد آمل برای دادن مجوز بسیار اذیتمان کردند، آنقدر شرایط سخت شده بود که نوشاد گفت که نمی‌خواهد اعزام شود. البته خود رئیس دانشگاه مساعدت زیادی انجام داد اما معاونینش همکاری نکردند. همین مسائل باعث شد یک روز او دیرتر او به بلژیک برسد.

وی ادامه داد: مسئولین دانشگاه آزاد تنها به خاطر اینکه با من لج بازی کنند ۵/۴ میلیون چک گرفتند تا مجوز را صادر کنند. متاسفانه برای بازیکنی که می‌خواهد برود و برای ایران افتخار آفرینی کند این طور برخورد می‌کنند. البته در نظام وظیفه سرهنگ سیه چهره تلاش زیادی انجام داد و از او تشکر می‌کنم.

پدر نوشاد عالمیان که بغض کرده بود با اشاره به اینکه او چهار بار حریف تایوانی را شکست داده است، عنوان کرد: متاسفانه در این دوره به خاطر بی‌توجهی مسئولان و نبود مربی در کنارش شکست خورد. نمی‌دانم چرا پس از ۴۰ سال کار و زحمت برای فرزندانم و رساندن آنها تا این مرحله یک بار مرا به مسابقات اعزام نمی‌کنند؟ روزانه ۸ ساعت با نوشاد و نیما تمرین می‌کنم چرا نباید یک بار در کنار فرزندانم باشم؟ مگر من مربی‌ آنها نیستم؟ ۱۵ سال شبانه روز برای آنها تلاش کردم، ۵ صبح از خواب بیدار می‌شوم و کارهای آنها را انجام می‌دهم، کدام مربی در دنیا انقدر برای بازیکنانش زحمت می‌کشد. من یک بازی را صد بار می‌بینم، ۱۰ سال تمام در پارکینگ خانه‌ام با آنها تمرین کردم، اما چه کسی توجه می‌کند.

وی عنوان کرد: باز هم می‌گویم متاسفانه نبود مربی در کنار او تاثیر منفی بسیار زیادی گذاشت. نوشاد مقابل حریف تایوانی اصلا از زمین حرکت نمی‌کرد، اگر یک مربی در کنارش بود این نکات را به او تذکر می‌داد و اشتباهاتش را می‌گفت. واقعا دلم می‌سوزد وقتی می‌بینم این همه تلاش و زحمت با یک بی توجهی به هدر می‌رود.

رحمت عالمیان عنوان کرد: آنها می‌توانستند علیدخت را کنار نوشاد اعزام کنند، او مربی بسیار خوبی است و روی نوشاد نفوذ زیادی دارند. در مسابقات جهانی فرانسه هم که بازیکن میزبان را برد قطعا هدایت علیدخت بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج