جاباما
۷۳۵۸۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انگشت‌نما‌های فاجعه آلبی‌سلسته

باخت سنگین و دردناک آرژانتین مقابل کرواسی حکایت از آن داشت که پروژه سمپائولی در آلبی‌سلسته راه به جایی نمی‌برد.

خبرورزشی: آرژانتینی‌ها در این بازی برنامه خاصی نداشتند و سنگین و بی‌هدف کار می‌کردند و گویا بحرانی که بر این تیم غلبه کرده، قصد ندارد دست از سر آرژانتینی‌ها بردارد. در این میان هواداران معمولاً به دنبال مقصر‌هایی می‌گردند تا تقصیر همه این فجایع را گردن آن‌ها بیندازند. در این گزارش قصد داریم تا متهمان شب سیاه آرژانتین در روسیه را یک به یک نام ببریم:

لیونل مسی: او به این خاطر که بهترین بازیکن دنیاست و خیلی‌ها او را با مارادونا مقایسه می‌کنند، همیشه در لغزش‌های آرژانتین متهم شماره یک شناخته می‌شود چراکه از او انتظار می‌رود که بار مسئولیت تیم را به دوش بکشد. در بازی با ایسلند او یک ضربه پنالتی حساس را از دست داد و در بازی با کرواسی هم نقشی در جریان بازی نداشت. بدترین نکته این است که به نظر می‌رسد مسی تسلیم ناکامی شده است. به نظر او به دنبال راهکاری برای حل مشکلات آرژانتین نیست و ناامیدی و بی‌انگیزگی او کاملاً در بازی اش مشهود است.

ویلی کابایرو: اشتباه وحشتناک او مقابل ربیچ باعث شد تا تیمش گل اول بازی را بخورد. اشتباهی که از یک دروازه‌بان تراز اول، آن هم در یک بازی جام جهانی و در لحظات کلیدی و حساس برای تیمش، غیرقابل بخشش به نظر می‌رسد. خیلی‌ها در مورد حضور او درون دروازه آرژانتین تردید داشتند و ممکن است در بازی بعدی او را درون دروازه آرژانتین نبینیم.

خورخه سمپائولی: در چنین شرایطی انداختن تمام تقصیر‌ها بر گردن سرمربی تیم ساده‌ترین کار است. سرمربی همیشه متهم اصلی شناخته می‌شود و این بار هم شرایط به همین ترتیب بود. در بازی با کرواسی تصمیمات او تنها به بدتر شدن شرایط منجر شد. حضور انزو پرس، بازیکنی که به سختی در لیست ۲۳ نفره سمپائولی جای گرفت، در ترکیب اصلی تیم در بازی با کرواسی، تصمیمی بود که تنها سمپائولی دلیلش را می‌دانست. بانگا بازی را از روی نیمکت دنبال کرد و دیبالا راهکار اورژانسی سمپائولی بود که به جای پرس وارد زمین شد و پاوون که عملکرد فاجعه‌باری داشت.

انزو پرس: مهمان سورپرایزی مراسم تدفین آلبی‌سلسته. او در شرایطی در ترکیب اصلی بازی پنج‌شنبه شب تیمش قرار گرفت که کسی روی او حساب باز نمی‌کرد. در شرایطی که اِور بانگا تماشاچی این دیدار بود، پرس عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت و باید به موقعیت بارزی که او در نیمه اول برای تیمش از دست داد هم اشاره کرد. پرس بازیکنی بود که پس از مصدومیت لانسینی در لیست آرژانتین قرار گرفت و از ابتدا اصلاً قرار نبود به روسیه برود.

سرخیو آگوئرو: او در بازی اول تیمش گلی تماشایی را به ثمر رساند ولی در بازی با کرواسی دوباره یک بازیکن ضعیف بود. او در مصاف با کرواسی نتوانست بازیکن خوبی باشد و نقش مؤثری در حرکات تهاجمی آرژانتین داشته باشد. ایگواین در ۵ دقیقه ابتدایی حضورش در زمین به مراتب مؤثرتر از تمام دقایق حضور آگوئرو در میدان کار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج