جاباما
۷۳۶۱۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دوستی ایران و گرجستان پایدارتر می شود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روابط دوستی بین ایران و گرجستان به همکاری‌های اقتصادی وسیع منتهی شود، سطح روابط و دوستی دو جانبه پایدارتر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: شالوا کیکنا ولیدزه رییس گروه دوستی پارلمانی گرجستان - ایران امروز (شنبه) با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی بین ایران و گرجستان گفت: از دیرباز روابط تاریخی دو کشور شکل گرفته است. ایران در زمینه روابط اقتصادی مایل به همکاری بیشتر با گرجستان است؛ بنابراین باید از این ظرفیت در راستای گسترش همکاری‌های اقتصادی‌ مشترک استفاده شود.

لاریجانی افزود: همکاری‌ها بین ایران و گرجستان خوب است و اگر روابط دوستی بین دو کشور به همکاری‌های اقتصادی وسیع منتهی شود دوستی بین دو کشور پایدارتر می‌شود. در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو، ایران از پیشرفت های خوبی برخوردار بوده و می تواند در این بخش ها همکاری با گرجستان داشته باشد.

شالوا کیکنا ولیدزه رییس گروه دوستی پارلمانی گرجستان - ایران در این نشست با ابراز خرسندی از دعوت جمهوری اسلامی ایران گفت: بنده در ایران احساس غربت ندارم چرا در ایران دوستان زیادی دارم و از این که دیدار متقابل گروه‌های دوستی پارلمانی انجام می‌شود، خرسندم چرا که روابط پارلمان‌ها را ارتقاء می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج