۷۳۶۵۴۰
۱ نظر
۱۲۱۹۹
۱ نظر
۱۲۱۹۹
پ

رنگ‌‌ موهای مشکی، طبیعی و بی ضرر

امروزه تنوع رنگ موها بسیار زیاد شده و خانوما بسته به سلیقشون از رنگ های مختلف استفاده می کنن. ما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ موهای طبیعی و بی ضرر استفاده کنین. پس در ادامه با ما همراه باشین.

وبسایت زیبامون: امروزه تنوع رنگ موها بسیار زیاد شده و خانوما بسته به سلیقشون از رنگ های مختلف استفاده می کنن. ما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ موهای طبیعی و بی ضرر استفاده کنین. پس در ادامه با ما همراه باشین.

امروزه رنگ کردن موها برای خانوما یه تنوع محسوب میشه و به اونا لذت و انرژی می بخشه و باعث می شه که اعتماد به نفسشون بالاتر بره. امروزه از رنگ موها برای زیبایی بیشتر استفاده می کنن اما در این میان بهتره که تا جایی که ممکنه از رنگ موهای طبیعی و گیاهی استفاده کنیم تا به موهامون آسیب نرسه و همیشه سالم بمونن. بهتره بدونین که رنگ موهای گیاهی هیچ عوارضی ندارن و بلکه سبب استحکام و رشد موها هم می شن.

رنگ‌‌ موهای مشکی، طبیعی و بی ضرر

رنگ موی مشکی پرکلاغی براق

رنگ مشکی یکی از رنگ های زیبا و طبیعی است که طرفداران زیادی داره. رنگ مشکی پرکلاغی جذابیت خاصی داره. بعضی وقتها رنگ های مشکی پرکلاغی سایه هایی از رنگ آبی دارن که باعث زیبایی بیشتر رنگ مو می شن. اما مشکل رنگ موی مشکی پرکلاغی اینه که خیلی دیر از روی مو پاک می شه و اگه بعد مدتی دلتونو بزنه نمیتونین رنگ دیگه ای روی اون بزنین. در کل این رنگ دوام زیادی تقریبا حدود 6 ماه داره و اگه بخواین اونو عوض کنین حتما باید از ریموور استفاده کنین.

وسمه برای رنگ مو

حنا و وسمه دوتا از رنگ های طبیعی و گیاهی هستن که فواید دارویی زیادی هم دارن. تاثیر وسمه بسته به نوع و جنس موها متفاوته. برخی از افراد با تجربه در این زمینه می گن که ابتدا باید حنا را بر مو گذاشت و شست و سپس از وسمه بر روی مو استفاده کرد. بنابراین لازمه که بین حنا گذاشتن و وسمه گذاشتن فاصله باشه و برای شستن هر کدوم جداگانه به زمان نیاز کافی نیازهست. برخی افراد هستن که فقط تنها از وسمه برای رنگ موهاشون استفاده می کنن و از رنگ اون کاملا راضی هستن. کسانی که می خوان برای موهاشون از وسمه استفاده کنن بهتره از نوع خراسانی اون استفاده کنن.

ترکیب رنگ مو مشکی طبیعی

مواد لازم

حنا ۴ قاشق غذاخوری

وسمه ۴ قاشق غذاخوری

آب جوش نصف لیوان

روش مصرف

ابتدا باید موهاتون تمیز باشه بعد حنا رو با کمی آب مخلوط کنین و روی سرتون بزارین و اجازه بدین 1 ساعت بمونه. هر چند دقیقه یبار اونو ماساژ بدین تا موهاتون به خوبی رنگ بگیره و پس از گذشت 1 ساعت موهاتونو بشورین و وسمه ای رو که با آب مخلوط کردین روی موهاتون بزنین. اجازه بدین وسمه 2 ساعت روی موهاتون بمونه و سپس سرتون رو بشورین.

روناس رنگ مو

استفاده از روناس هم برای رنگ مو برای رسیدن به رنگ موی مشکی پرکلاغی گزینه مناسبی هستش. برای تهیه این محلول كافی است 4 قاشق غذاخوری روناس رو در 3 لیوان آب بریزید و اونو روی حرارت قرار بدید تا بجوشد. این محلول رو پس از سرد شدن روی موهاتون ماساژ بدید. پیش از این مردم بسیاری در شرق آسیا و شمال آفریقا از این گیاه برای رنگ آمیزی پارچه استفاده می‌كردن.

شماره رنگ موی مشکی

رنگ موی شماره C1 و یا N1 به میزان 100 میل

واریاسیون نقره ای : 20 میل

وایاسیون آبی : 10 میل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من که موهام خدادای مشکیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج