۷۳۶۶۷۲
۲۱ نظر
۵۰۰۱
۲۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قول نوبخت برای پرداخت پاداش فرهنگیان

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی موضوع پاداش پایان خدمت فرهنگیان، گفت: در این جلسه آقای نوبخت قول داد که حداکثر تا پایان شهریور امسال پاداش پایان خدمات فرهنگیان در سال ۹۶ پرداخت شود.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی موضوع پاداش پایان خدمت فرهنگیان، گفت: در این جلسه آقای نوبخت قول داد که حداکثر تا پایان شهریور امسال پاداش پایان خدمات فرهنگیان در سال ۹۶ پرداخت شود.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت:‌ این جلسه مربوط به موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به ویژه مربوط به سال ۹۶ و مطالبات دیگر آنها بود. بعد از بحث و بررسی مفصل آقای نوبخت قول داد که حداکثر تا پایان شهریور سال جاری پاداش آنها مبلغی بالغ بر حدود ۳۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شود.

وی افزود: موضوع دیگر سایر مطالبات فرهنگیان است که وزارت آموزش و پرورش میزان آن را اعلام نکرده است. قرار شد آموزش و پروش به ترتیب اولویت انواع بدهی‌های مربوط به فرهنگیان و میزان آن را اعلام کرده تا طبق برنامه‌ریزی به صورت تدریجی پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به بررسی و تصویب جزئیات طرح سهمیه ایثارگران، گفت: این طرح ناظر به انجام اصلاحاتی در برنامه ششم توسعه است که کمیسیون اصلاحات را انجام داده و به هیات رییسه برای بررسی در صحن علنی ارائه کرد.

وی در توضیح این طرح گفت: پیش از قانون برنامه ششم سهمیه ایثارگران ۷۰ درصد بود یعنی اگر آنها ۷۰ درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده را کسب کنند می‌توانستند بر اساس سهمیه ایثارگری وارد دانشگاه شوند که این سهمیه برای رشته‌های پزشکی و پرطرفدار ۸۰ درصد و سایر رشته‌ها ۸۰ درصد در نظر گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیف: نمی‌دانم در شرایط فعلی ارزی چه کار کنم

    • بدون نام

      اگه نوبخت گفته
      باور نکنید

    • بدون نام

      تا حالا کدامیک از قولهای آقای نوبخت عملی شده؟ ؟؟؟؟!!!!@

    • بدون نام

      یکی به این بگه آخه
      به کدامین وعده هات عمل کردی که این دومی باشه

    • saba37

      میگه أموزش و وپرورش میزان بدهی را که به فرهنگیان داردبه طور کامل اعلام نکرده است پس معلوم میشه کرم از خود درخته وقتی خود أموزش و پرورش در تکاپوی پرداخت فرهنگیان نباشه انتظار داریم بدهی اونا پرداخت بشه؟

    • بی نام

      پس رسما بدبخت شدن ..هر وقت اینا قول میدن یعنی نهایت بدبختی

    • مردم

      باسلام .والله حقشون نیست.درحین خدمت حقوق عالی میگرفتن.خیلی از اقشار کارگری هیچ پاداشی ندارن.باید این تبعیضها برداشته شه.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چی میگه واسه خودت.سی سال هرماه از حقوقشون این پاداش کم می‌شده که الان کیهان بدن.شما این پاداش رو به عنوان سنوات آخر سال با عیدیان گرفتی چیزی نمیدونی اظهار نظر الکی نکن.

      • ناشناس

        یک کم درباره سنوات خودتون و کارانه ای که گرفتی فکر کن

      • ناشناس

        یادت رفته دم عید که میشد 4تومن میگرفتید

      • نااشنا

        تو ام درس می‌خواندی حقوق عالی می‌گرفتی.

    • بدون نام

      اقای نوبخت ازاین قولها زیاد داده بشنووباورمکن مگه ایشان قول همسان سازی بازنشستگان فرهنگی رابافاصله ده تاپانزده درصدبین شاغل وبازنشسته نداد کوپس چی شد همان چندرقاز هڔسالی اضافه شد اگه اقای نوبخت میگه تاشهریورمنظورش شهریورسال ۱۴۰۰ می باشد میگی نه نگاه کن

    • بی نام

      نوشته نظر بدید و هیچ کدوم منتشر نمیکنید پس نظر واسه چی میخوایی

    • پ خ

      عمو از اون دلارهای هشت سال پیش که جناب دکتر احمدنژاد که به گفته خودشان میشود 800 ملیاردلار هست ببینید دست کی هست که کشور را نجات بدید اگر شد داداش شرمنده دمت گرم

    • بدون نام

      لیاقت ندارید استعفا بدید

    • نادم

      خیلی از معلمان بازنشسته نودوشش به خاطر قولهای وزیر نوبخت دق مرگ شدند و بیشتر نتوانستند شرمندگی پیش فرزندان را تحمل نمایند الفاتحه

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره.این دولت به کی بدهکار نیست؟؟؟!!!!!!!!!!

    • علی

      خواهشا تو دیگه تو این آشفته بازار ..........مگه به بازنشسته ها قول نداده بودی قبل از عید فطر حقوق و معوقه شون رو میگیرن پس چی شد برو بمیر از خجالت ........

    • ناشناس

      آقایون مسئول سی سال همراه بطور منظم از حقوق فرهنگیان ماهانه ازشون کسر شده .چرا هر چی بدبختی و کسری بودجه برای آموزش و پرورش پیش میاد.چرا سایر وزارتخانه ها و دیگر قول به یک ماه نرسیده پرداخت می‌کنند. ولی تو آموزش و پرورش کاسه چه کنم دستتون میگیرید مسؤلین .کم کار.و تنبل.جای بسی تعجب. داره که خودتون رو مسؤل میدونید .نمی‌تونید برید کنار.

    • ناشناس

      عجب واسه معلمان حکم زدید؟البته ده درصد که مصوبه مجلس رو اجرا نکردید.پس چرا پنجاه درصد از سختی کار معلمان رو در احکامشون کم کردید.

    • ناشناس

      پینوکیو قول هایی که میداد واقعی تر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج