جاباما
۷۳۶۸۱۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

زمان و مکان دیدار رسمی پوتین و ترامپ

مقامات اتریش در حال آماده سازی مقدمات برای میزبانی یک نشست دوجانبه با حضور «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «دونالد ترامپ» همتای آمریکایی وی در روز پانزدهم ژوئیه هستند.

خبرگزاری مهر: به نقل از تاس، روزنامه «کونن زایتونگ» چاپ وین روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که نمایندگان دیپلماتیک واشنگتن و مسکو برای گفتگو پیرامون جزئیات برگزاری نخستین نشست دوجانبه سران آمریکا و روسیه به شهر «وین» پایتخت اتریش سفر کردند.

روزنامه کونن زایتونگ همچنین روز یکشنبه گزارش داد که مقامات اتریش در حال آماده سازی مقدمات برای میزبانی یک نشست با حضور «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «دونالد ترامپ» همتای آمریکایی وی در روز پانزدهم ژوئیه هستند.

بنابر منابع خبری این روزنامه، چند روز پیش نمایندگان دیپلماتیک واشنگتن و مسکو برای بحث و گفتگو پیرامون نحوه برگزاری نخستین نشست دوجانبه سران آمریکا و روسیه در روز پانزدهم ژوئیه به وین، پایتخت اتریش سفر کردند.

مقامات ارشد امنیتی دو کشور (آمریکا و روسیه) نیز برای آماده سازی این نشست به اتریش وارد شدند و به کنترل و دیده بانی محل برگزاری این نشست پرداختند.

روزنامه کونن زایتونگ در گزارش خود می نویسد که تصمیم نهایی در مورد تاریخ برگزاری این نشست دوجانبه اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد.

این در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز یکشنبه اظهار داشت که برای اطلاع رسانی به رسانه ها در خصوص مکان و تاریخ نشست احتمالی پوتین- ترامپ آماده نیست. وی در این باره گفت: «ما برای ارائه این اطلاعات آماده نیستیم و به محض اینکه آماده شویم، به شما (رسانه ها) اطلاع می دهیم».

شایان ذکر است که پوتین و ترامپ روز بیستم ماه مارس با یکدیگر بطور تلفنی گفتگو کردند. پس از این تماس تلفنی، دیپلماتهای بلندپایه از سوی دو کشور مأمور انجام تحقیقات پیرامون برگزاری این نشست شدند. سرانجام در روز دهم ماه میلادی جاری (ژوئن) رئیس جمهور روسیه از آمادگی خود برای دیدار با ترامپ خبر داد.

از سوی دیگر، «سباستین کورتز» صدراعظم اتریش نیز در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد که وین میزبانی این نشست را به دو کشور پیشنهاد داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      ایکاش ایران هم چنین دیداری برگزار میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج