جاباما
۷۳۶۸۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیری: دنبال لایی به رونالدو نیستم

وحید امیری در دو بازی گذشته تیم‌ملی مقابل مراکش و اسپانیا به صورت ثابت به میدان رفته و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ایران بوده است.

شهروند: وحید امیری در دو بازی گذشته تیم‌ملی مقابل مراکش و اسپانیا به صورت ثابت به میدان رفته و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ایران بوده است. مسأله‌ای که باعث شده او بیشتر مورد توجه قرار بگیرد اما لایی‌ای بود که مقابل اسپانیا به پیکه زد و بسیار در فضای مجازی سروصدا کرد. امیری حالا امیدوار است تیم‌ملی مقابل پرتغال به برتری برسد و افتخار تاریخی صعود روی پیشانی بازیکنان ایرانی بچسبد. گفت‌وگوی «شهروند» با وحید امیری را در ادامه می‌خوانید:

طی دو، سه روز گذشته هرجا حرف از تیم‌ملی می‌شود، همه یاد لایی تو به پیکه می‌افتند.

(باخنده) باور کنید این لایی به قدری که برای مردم مهم شده، برای خودم مهم نیست. من در آن صحنه یک لحظه دیدم شرایط برای لایی مهیا شده اما هرگز قصد تحقیر بازیکن حریف یا چیز دیگری را نداشتم. فقط می‌خواستم توپ را رد کنم و برای تیمم موقعیت‌سازی کنم، کاش ارسال من به گل تبدیل شده بود و وقتی این اتفاق نیفتاده، باعث ناراحتی است.

اما مردم ایران با همین لایی هم خیلی راضی هستند و آن را با لایی مهرداد پولادی به مسی مقایسه می‌کنند.

این مسائل در فوتبال امری طبیعی است و در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد. فکر می‌کنم نباید زیاد دامن زد. به ‌هرحال پیکه هم بازیکن بزرگی است و همه می‌دانند چه افتخاراتی دارد. ما فقط برای تیم‌ملی بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم بقیه مسائل اهمیتی ندارد.

برخی معتقدند تیم‌ملی مقابل اسپانیا ضدفوتبال بازی کرد؛ این موضوع را قبول داری؟

این حرف درست نیست. شما ببینید اسپانیا بهترین تیم فوتبال دنیاست و همین افرادی که الان انتقاد می‌کنند، قبل از بازی تصور دیگری از مسابقه داشتند و فکر می‌کردند راحت و با گل‌های زیاد می‌بازیم. شما دیدید که فوتبال زیبایی ارایه کردیم و حتی می‌توانستیم مسابقه را به تساوی بکشانیم. الان اکثر کارشناسان بزرگ دنیا از تیم‌ملی تمجید می‌کنند و فکر می‌کنم انتقادهای داخلی زیاد به صلاح تیم‌ملی نیست.

با این شرایط فکر می‌کنی تیم‌ملی مقابل پرتغال صعود می‌کند؟

ما امیدوار به صعود هستیم. با بازی‌ای که مقابل اسپانیا انجام دادیم، چشم‌ها به ما خیره شده و حالا باید مقابل پرتغال برنده باشیم. مردم شک نکنند تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا موفق باشیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

به رونالدو هم لایی می‌زنی؟

من به این مسائل فکر نمی‌کنم. فقط موفقیت تیم‌ملی مهم است و ان‌شاءالله حاصل می‌شود.

حرف پایانی؟

من فقط باید بگویم که مردم ایران می‌توانند با داشتن این تیم به خودشان افتخار کنند. ما تیمی جوان و یکدست هستیم که نشان دادیم مقتدر هستیم و با وجود شکست مقابل اسپانیا نیز چیزی از ارزش‌هایمان کم نشد. ان‌شاءالله مقابل پرتغال نیز نتیجه لازم را می‌گیریم تا بیشتر از تیم‌ملی بشنوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج