۷۳۶۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تیم ملی فوتسال از رسیدن به فینال بازماند

ملی پوشان فوتسال ایران با شکست مقابل روسیه از رسیدن به فینال جام جهانی کوچک بازماندند و در دیدار رده بندی باید به مصاف پاراگوئه بروند.

ایسنا: ملی پوشان فوتسال ایران با شکست مقابل روسیه از رسیدن به فینال جام جهانی کوچک بازماندند و در دیدار رده بندی باید به مصاف پاراگوئه بروند.

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز(شنبه) در مرحله نیمه نهایی جام جهانی کوچک برزیل به مصاف روسیه رفت و با قبول شکست چهار بر دو از رسیدن به فینال بازماند.

دو گل ایران در این بازی را حسین طیبی در دقیقه ۳۵ و قدرت بهادری در دقیقه ۴۰ به ثمر رساندند.

روسیه در نیمه اول این بازی ابتدا توسط میلووانو در دقیقه ۱۴ و سپس به وسیله شایخمتو در ثانیه های پایانی با اتکا به خالی ماندن پشت مدافعان ایران به گل دوم رسید.

خسوس سرمربی ایران با آغاز نیمه دوم دست به حرکت انتحاری زد و از همان ابتدا از سیستم پنج نفره استفاده کرد اما این کار نه تنها ایران را به گل نرساند بلکه روس ها روی جاماندن دفاع آخر در دقیقه ۳۳ توسط گوستاوو به گل رسید.

اما در ادامه بالاخره حسین طیبی در دقیقه ۳۵ طلسم را شکست و یکی از گل های خورده را جبران کرد. تیم ملی ایران که تنها پنج دقیقه برای به تساوی کشاندن بازی زمان داشت بازهم پنج نفره کرد و باز هم گل خورد! این بار فخرالدینوف در دقیقه در دقیقه ۳۶ گلزنی کرد.

در ثانیه های پایانی بازی هم قدرت بهادری دومین گل ایران را زد و چند ثانیه بعد هم داور در سوت خود دمید تا ایران با قبول شکست چهار بر دو از رسیدن به فینال بازبماند.

به گزارش ایسنا، در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی پاراگوئه با سه گل از برزیل باخت و بدین ترتیب ملی پوشان فوتسال ایران برای رسیدن به عنوان سومی باید در دیدار رده بندی به مصاف پاراگوئه بروند. تیم ایران فردا از ساعت ۱۲:۳۰ رودروی تیم پاراگوئه می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج