جاباما
۷۳۶۹۵۶
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

بازیگر زن: شایعه کردند که در مهمانی دستگیر شدم

مریم امیرجلالی گفت: من بازیگری نبوده و نیستم که بخواهم با رفتن به دورهمی و مهمانی‌های شبانه نقش بدست آورم. تا امروز هم هیچ وقت این‌ کارها را انجام نداده‌ام و اگر کاری به من پیشنهاد شده به خاطر توانایی من بوده است.

میزان: مریم امیرجلالی گفت: من بازیگری نبوده و نیستم که بخواهم با رفتن به دورهمی و مهمانی‌های شبانه نقش بدست آورم. تا امروز هم هیچ وقت این‌ کارها را انجام نداده‌ام و اگر کاری به من پیشنهاد شده به خاطر توانایی من بوده است.

مریم امیرجلالی درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری در سال ۹۷ گفت: نه تنها امسال که سال گذشته هم پیشنهاد خوبی نداشته ام. من دو سال است که هیچ کاری نکرده ام. متاسفانه در عرصه بازیگری کار نیست یا اگر باشد برای امثال من نیست.

بازیگر زن: شایعه کردند که در مهمانی دستگیر شدم

وی در همین راستا ادامه داد: من یک زمانی بازیگر پرکاری بودم و سالانه پیشنهادات بسیاری داشتم اما آن زمانها رابطه و لابی و پول در میان نبود. آن موقع بازیگر بر اساس توانایی و هنرش انتخاب می شد اما امروزه توانایی و هنر بازیگر مرده است و همه چیز را رابطه و رفاقت مشخص می کند.

بازیگر سریال "چارخونه" لابی بازی در سینما را نابودکننده این هنر خواند و افزود: متاسفانه همه افراد در سینما براساس روابط انتخاب می شوند و نتیجه آن آثاری می شود که به هیچ وجه قابل دیدن نیست. مردم با من در تماس هستند و هیچکدام از تولیدات امروز راضی نیستند.

وی درخصوص حضور بازیگران تازه کار در این عرصه ادامه داد: من ناراحت نمی شوم که بازیگران ناشناخته به سینما می آیند اما کاش شرایطی فراهم شود تا همه بتوانند کار کنند. نه اینکه به واسطه حضور آنها تعداد کثیری از بازیگران خانه نشین شوند.

امیرجلالی درباره شایعه ای که برای وی در فضای مجازی ساخته شده بود تاکید کرد: اخیراً شایعه ای ساختند که مریم امیرجلالی در مهمانی شبانه‌ای در سعادت آباد دستگیر شده است. در صورتی که اصلاً من اهل این چیزها نیستم. من حتی میهمانی خانوادگی هم به زحمت می روم چه برسد به جایی بروم که آبرویم به خطر بیفتد.

بازیگر سریال "متهم گریخت" در همین راستا اضافه کرد: من بازیگری نبوده و نیستم که بخواهم با رفتن به دورهمی و میهمانی های شبانه نقش بدست آورم. تا به امروز هم هیچ وقت اینکارها را انجام نداده ام و اگر کاری به من پیشنهاد شده به خاطر توانایی من بوده است.

بازیگر فیلم "چراغ قرمز" با اشاره به چگونگی ورودش به بازیگری ادامه داد: همه می دانند که من ناخواسته وارد سینما شدم و کار خود را می کردم. الان هم خوشبختانه حقوق بازنشستگی ام را می گیرم و به هیچ وجه دلتنگ بازیگری نیستم.

وی در همین رابطه اذعان کرد: خوشبختانه هیچ وقت بازیگری نبودم که برای نقش برای کارگردان کادو بفرستم و الان هم ناراحت نیستم که بیکارم. نه تنها من بلکه خیلی از بازیگران امروز کنار گذاشته شدند و کسی از آنها حرفی نمی‌زند.

امیرجلالی با اشاره به تماشای بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه خاطرنشان کرد: این روزها بیکارم و در خانه می‌مانم به همین خاطر تنها چیزی که مرا سر ذوق می آورد حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 است. من اولین بازی را پیش بینی کردم که ایران به پیروزی می رسد که همینطور شد و در خصوص بازی دوم هم گفتم که بازی را می بازیم که درست از آب در آمد. از نظر من ایران در بازی آخر مقابل پرتغال یک هیچ بازی را می بازد اما واقعاً امیدوارم اینطور نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ تو مهمونی برو بابا پیری

    • بدون نام

      اینکه گفته مردم از تولیدات امروز راضی نیستن کاملا راست گفته. سریالا و فیلما فوق العاده آبدوغی شدن. سریالای رضا عطارانو بیاد میارم با بازی ایشون و بقیه بازیگراِ... فیلم اونا بودن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توانایی شما ؟؟؟؟؟ فقط جیغ کشیدن توانایی است ؟؟؟ خدا را شکر که دیگه روی اعصاب مردم نیستید و بیکار شده اید ....

      • ناشناس

        چه گستاخ وچه بی ادبانه
        بابا پیری هم خودتی هههههههه

    • شکیبه

      کجا لابی اعمال نمی شه ؟

    • vhl,kh

      بابا توانمند

    • کامبیر

      مثل بعضی هاباید جوان باشندتاکارگردان کاربه اشون بدهندهمه چیزبااین دولت ریخته به هم اینم روش!؟

    • بدون نام

      خوبه بیکاربشین تاشایدبفهمین دردهم وطنان وکه اینهمه بیکار حالا شمایه شانس بزرگ اوردین افغانیاتوکارشما نفوذنکردن ونمیتونن وگرنه زودتربیکارشده بودین وبدترازملت بیکاربودین هرروزبدترازدیروز

    • شهین سیفی

      حالا دستگیر هم شدی بلافاصاه ازادت میکنند اخه کی بتو نگاه میکنه عوارض پیریه که دچار توهم شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج