۷۳۶۹۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وکیلی: نمایندگان، کارمندان مجلس نیستند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به ارسال پیامک حراست قوه مقننه به نمایندگان، گفت: باید شان نمایندگان رعایت شود. اگر باید تذکری به نمایندگان داده شود این تذکر ابتدا باید در هیات رئیسه به تصویب برسد و از طریق عضو مربوطه هیات رئیسه این تذکر به نماینده یا نمایندگان ارائه شود.

اعتماد آنلاین: محمدعلی وکیلی نماینده تهران و سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به ارسال پیامک حراست قوه مقننه مبنی به نمایندگان برای خروج از تلگرام، گفت: تذکراتی که به نمایندگان داده می‌شود باید حتما از مسیر هیات رئیسه داده شود. طبیعتا نمایندگان کارمندان مجلس که نیستند که یک بخش کارمندی ورود پیدا کند و تذکر بدهد.

او تاکید کرد: باید شان نمایندگان رعایت شود. اگر بخواهد تذکری به نمایندگان داده شود این تذکر ابتدا باید در هیات رئیسه به تصویب برسد و از طریق عضو مربوطه هیات رئیسه این تذکر به نماینده یا نمایندگان ارائه شود. هر نوع تذکر اداری که خارج از مراکز رسمی است که شئونات را رعایت نمی کند خارج از پروتکل‌های مربوطه است.

این نماینده مجلس درباره اینکه آیا هیات رئیسه ارسال پیامک از سوی حراست قوه مقننه را بررسی می‌کند، ادامه داد: حتما هیات رئیسه این موضوع را بررسی خواهد کرد. بنا شده است که در جلسه آینده هیات رئیسه که سه شنبه خواهد بود این موضوع را بررسی کند.

محمدعلی وکیلی همچنین درباره زمان بررسی استعفای محمد جواد فتحی نماینده تهران گفت: این استعفا سه‌شنبه در جلسه هیات رئیسه طرح و بررسی خواهد شد.

او تاکید کرد: بعد از بررسی استعفای محمد جواد فتحی نماینده تهران چنانچه هیات رئیسه با این استعفا موافقت و آن را تصویب کند، این استعفا اعلام وصول می‌شود.

گفتنی است محمد جواد فتحی نماینده تهران و عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، نهم خرداد ماه استعفای خود از نمایندگی را تحویل هیات رئیسه مجلس داد. او پیش از این در تشریح دلیل استعفایش گفته بود: مشکلات ساختاری نسبت به نظام قانون‌گذاری را بارها گفته‌ام و متذکر شده‌ام اما هیچ اقدام اصلاحی صورت نگرفته است. وقتی من نقش و تاثیری مثبتی به نفع جامعه نمی‌توانم داشته باشم به نظر می‌رسد تنها راه این است که خودم را کنار بکشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجيد

      نمايندگان مجلس بي مصرف ترين افراد جامعه هستند با اين وضع که برا ملت درست کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج