۷۳۷۰
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

در مجتمع قضایی شهید محلاتی چه می‌گذرد؟

مرد شیشه‌ای: طلاق در ازای ۵۰ میلیون

در حالی که مصرف مواد مخدر صنعتی همسرم ثابت شده، به من پیشنهاد داده ۵۰ میلیون به او بدهم تا به طلاق رضایت دهد.

در حیاط مجتمع قضایی شهید محلاتی خانواده ۱ دختری هراسان و ملتهب به طرف پله های دادگاه در حرکت بود. این دختر جوان درباره دلیل حضورش در دادگاه به خبرنگار برنا گفت: آمده ام درخواست جدایی از همسرم را پیگیری کنم، ۷ ماه است که نامزد هستیم و قبل از ورود به زندگی مشترک متوجه شدم نمی توانم با او ادامه دهم.

ن. م درباره دلیل درخواست جدایی از همسرش گفت: درست ۷ روز بعد از جاری شدن صیغه عقد متوجه اعتیاد همسرم به شیشه شدم که برایم بسیار حیرت آور بود و بیشتر از این موضوع تجربه ۷ ساله او در مصرف شیشه مرا بهت زده کرد. درد آور این بود که خانواده همسرم کاملا از اعتیاد پسرشان به شیشه مطلع بودند، اما با پنهان کاری، من و خانواده ام را فریب دادند.

دختر جوان در حالی که مضطرب و پریشان از آمد و رفت های مکرر خود در دادگاه اعتراض می کرد، گفت: من قبل از ازدواج مدتی با همسرم ارتباط دوستانه داشتم که طولی نکشید به خواستگاری من آمد و عقد کردیم، اما در طول این مدت به هیچ عنوان متوجه اعتیاد او نشدم، این در حالی است که تحقیقات محلی هم به طور کامل صورت گرفته بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد متوجه اعتیاد همسرتان شوید، گفت: بعد از زمان عقد، همسرم اصلا سراغی از من نگرفت، به این دلیل کنجکاو شدم که دلیل این کار او چیست. بر این اساس پیگیر او شدم که بعد از مدتی تعقیب و تحقیق متوجه شدم همسرم یکی از مصرف کنندگان شیشه است.

ن . م درباره تلاش خود برای بازگرداندن همسرش به سلامتی گفت: من ۲ مرتبه در این مدتی که ازدواج کردیم در کمپ های ترک اعتیاد همسرم را همراهی کردم و موفق به ترک شد، اما بعد از ۲۱ روز پاکی دوباره مصرف کرد به این دلیل هیچ اعتماد و اطمینانی به بازگشت او ندارم.

دختر جوان اشد مجازات برای افرادی که قصد فریب خانواده ها را دارند و با شیادی با آبروی مردم بازی می کنند را خواستار شد و گفت: در حال حاضر همسرم ۲ ماه است که پاک است. پیش از این قرار بود ما توافقی طلاق بگیریم، اما درحال حاضر به خاطر پرداخت مهریه، از طلاق توافقی خودداری می کند، با این وجود از من نیز تقاضا دارد تا ۵۰ میلیون تومان به او بدهم تا رضایت به طلاق دهد.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مرد شیشه‌ای: طلاق در ازای 50 میلیون


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج