۷۳۷۱۰۱
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

وزارت علوم: تعداد دانشجویان کم شد

معاون آموزشی وزیر علوم در راستای طرح آمایش آموزش عالی به کاهش تعداد موسسات آموزش عالی اشاره کرد و گفت: تعداد این موسسات از ۲ هزار و ۸۰۰ موسسه در سال ۹۲ به ۲ هزار و ۲۰۰موسسه کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر: معاون آموزشی وزیر علوم در راستای طرح آمایش آموزش عالی به کاهش تعداد موسسات آموزش عالی اشاره کرد و گفت: تعداد این موسسات از ۲ هزار و ۸۰۰ موسسه در سال ۹۲ به ۲ هزار و ۲۰۰موسسه کاهش یافته است.

مجتبی شریعتی نیاسر با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی گفت: در ارتباط با این طرح گام های اساسی برداشته شده است که می توان به کاهش جمعیت دانشجویی اشاره کرد به طوریکه جمعیت دانشجویی از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دانشجو در سال ۹۲ به ۴ میلیون و ۷۰ هزار دانشجو رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد موسسات آموزش عالی از ۲هزار و ۸۰۰ موسسه در سال ۹۲ به ۲ هزار و ۲۰۰ موسسه کاهش یافته است.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: از برنامه هایی دیگری که در راستای طرح آمایش آموزش عالی صورت گرفته می توان به ساماندهی موسسات در حال توسعه اشاره کرد که برای هرکدام یک ماموریت محوری پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین سال تحصیلی ۹۸-۹۷ سال مهارت افزایی و ارتقاء توان اشتغال پذیری دانشجویان نام گذاری شده و طرح جامعی برای آن تدوین شده که از مهر ماه اجرایی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخدا اگه عقل داشته باشن درس نمیخونن. به هر زوری شده از کشور خارج شن بقیه عمر تو رفاه زندگی کنن! خارج رفتن فوقش دو سال سخته بعد راه و چاه یاد میگیدنو زندگی میکنن ولی تو این کشور هر روز باید بدبختر شن.

    • سعید

      درس خواندن هیچ فایده ایی نداره نرید بیخودی پولاتونا بدید دانشگاه من الان فوق لیسانس هستم و بیکارم

    • بدون نام

      دست باریکلا به این مسئولین مملکت واقعا گند زدید به همه چی با این مدیریتتون.. الان نزدیک به ۱۴ سال مجموع دو دوره احمدی نژاد وروحانی کلا پس رفت داشتید تو همه چی از بیکاری وفساد اقتصادی ورانت بگیر تا بی عدالتی .با اکثر کشورهای پیشرفته هم که کله کردید و قطع مناسبات تجاری درست وحسابی .به چی افتخار میکنید معلوم نیست .

    • بدون نام

      اقای وزیر و بقیه به استلا مدافع حقوق مردم که با رای مردم نشستید پشت میز ریاست تا وقتی که کسی با عدالت و تلاس خودش وارد حوضه علم نمیشه باید هم این عنوان را تیتر کنید
      شاید هم اون 30 درصدها تعداد کم شده .

    • بدون نام

      درس بخونند که چی بشه بازارکارخوبی داریم که پس ازتحصیلات به شغلی مشغول شوند اون هم ازگرانی تحصیل که قدرت پرداخت شهریه وخرید لوازم تحصیل ازتوان خانواده هاخارج شده است بهتره بجای درس بڔه یه رشته ای یادبگیره که دوریال درآمدبرای خودوخانواده شون داشته باشه

    • بدون نام

      توی این مملکت فقط اتلاف زمان و پول هست تحصیلات عالیه شما که می‌شنوی اشتباه مارو نکن تونستی جمع کن برو ما که ازمون گذشت خدا لعنت کنه ....

    • ALI

      الان دکترا بیکارن من ۲۰ سال خرج کنم درس بخوانم اخرش چی هیچی رشته شما را ۱۰ سال دیگر میخواهیم فعلا برو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج