۷۳۷۲۳۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تهرانی‌ها نگران حضور در استادیوم آزادی نباشند

معاون سیاسی فرماندار تهران با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ فردی در جریان تجمعات امروز برخی کسبه تهران در محدوده بازار دستگیر نشده است، اظهار کرد: بر اساس صحبت‌هایی که با اصناف انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد، امیدواریم فردا صبح واحدهای تجاری و صنفی به فعالیت خود ادامه دهند.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی فرماندار تهران با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ فردی در جریان تجمعات امروز برخی کسبه تهران در محدوده بازار دستگیر نشده است، اظهار کرد: بر اساس صحبت‌هایی که با اصناف انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد، امیدواریم فردا صبح واحدهای تجاری و صنفی به فعالیت خود ادامه دهند.

عبدالعظیم رضایی در گفت‌وگویی، با اشاره به اعتراضات کسبه تهران و شکل‌گیری برخی تجمعات در سطح شهر در محدوده بازار تهران در روز دوشنبه با تاکید بر سازمان یافته نبودن این تجمعات و مشخص نبودن نمایندگان معترضین، اظهار کرد: برخی کسبه تهران به خاطر نگرانی‌هایی که از وضعیت نوسانات ارز و مسائل این‌چنینی داشتند، امروز اقدام به برگزاری تجمعاتی در محدوده بازار تهران کردند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با اصناف و نمایندگان آنها، گفت: ما تاکنون جلسات مختلفی با اصناف داشته‌ایم، همچنین قرار شده که با نمایندگان هر صنفی گفت‌وگو شود تا آنها مسائل‌شان را مطرح نمایند و ما نیز سریعا آنها را پیگیری کنیم تا آرامش به بازار باز گردد.

معاون سیاسی فرماندار تهران درباره بسته شدن تعدادی از واحدهای صنفی در این تجمعات، گفت: واحدهایی که امروز اقدام به بستن کردند، نگران بودند که از سوی کسانی که بدون توجه به مسائل مختلف خواهان همراهی کسبه برای اعتراض و تجمع بودند مورد تهدید قرار نگیرند وگرنه اکثر آنها واقعا با این جریان همراه و همدل نبودند و اعتقادی به تجمع نداشتند.

رضایی خاطرنشان کرد: بر اساس صحبت‌هایی که با نمایندگان اصناف مختلف شده و همچنان نیز ادامه دارد معتقدیم که این گفت‌وگوها با نتایج خوبی همراه خواهد شد و ما دیگر شاهد تجمعات این‌چنینی نباشیم.

وی گفت: امیدواریم فردا صبح واحدهای تجاری و صنفی به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

معاون سیاسی فرماندار تهران همچنین با بیان اینکه در جریان تجمعات امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای رخ نداده است، اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از شرکت‌کنندگان در تجمعات امروز بازار تهران دستگیر نشده‌اند.

رضایی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و پرتغال و نمایش این مسابقه در اماکن مختلف شهر تهران از جمله استادیوم آزادی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد، گفت: مردم فهیم تهران به مسائل مختلف توجه ویژه‌ای دارند، همان‌طور که در روزهای قبل نیز در اماکن مختلف از جمله ورزشگاه آزادی مسابقات فوتبال به نمایش گذاشته شد و هیچ مشکل خاصی ایجاد نشد امشب نیز این اتفاق خواهد افتاد و قطعا کسانی که برای تماشای فوتبال به ورزشگاه می‌روند از علاقه‌مندان به تیم ملی هستند و مطمئنا هیچ ارتباطی با مسائل اصناف و کسبه و اعتراضات آنها نخواهند داشت. آنها به دنبال شادی خود هستند و در همان استادیوم نیز شادی خود را نشان خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر وقت کم می یارید مردم می شن ملت فهیم ایران

    • پاکدل احمدی

      چقدر بدبختیم ک باید نگران گرفتن کوچکترین حقمون باشیم

    • بدون نام

      بازار ارز در استادیوم درست میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج