۷۳۷۲۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اهل‌شاخه:

جذب بازیکن در غیاب توشاک ایرادی ندارد

مدافع جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد سرخپوشان تبریزی در فصل پیش رو برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی تلاش خواهند کرد.

تسنیم: محمد اهل‌شاخه با ابراز خرسندی از پیوستنش به تراکتورسازی گفت: خوشحالم که به این تیم پرطرفدار پیوستم و امیدوارم عملکرد مثبتی در تراکتورسازی داشته باشم. از هفته گذشته تمریناتم را با تراکتورسازی شروع کردم و تلاش می‌کنم تا خودم را برای فصل جدید لیگ برتر آماده کنم. در حال حاضر زیر نظر آقایان مهاجری و محمودی تمرینات را انجام می‌دهیم و قرار است آقای توشاک هم فردا به تبریز بیاید.

وی در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر اینکه تراکتورسازی در غیاب سرمربی‌اش اقدام به جذب بازیکنان جدید کرده است، گفت: این برای اولین بار است که توشاک برای مربیگری به ایران می‌آید. طبیعتاً او شناختی از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی ندارد، به همین دلیل آقای مهاجری در این زمینه دست به کار شد. او هم در فوتبال ایران مربی باتجربه و کاربلدی است. با این شرایط من معتقدم که جذب بازیکن در غیاب توشاک ایرادی ندارد، چون او شناختی از بازیکنان ایرانی ندارد، در ضمن بازیکنان خارجی قرار است با نظر توشاک به تیم اضافه شوند.

اهل‌شاخه در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی می‌تواند امسال مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد، تصریح کرد: تراکتورسازی تیم بزرگ و پرطرفداری در فوتبال ایران است. ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که امسال در کورس قهرمانی باشیم و امیدوارم با نتایج خوبی که می‌گیریم هواداران را خوشحال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج