جاباما
۷۳۷۳۴۸
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

ایران مرا برای ۶ ماه می‌خواهد؛

کی‌روش: چون رونالدو است، نباید اخراج شود؟!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل پرتغال در جام جهانی ایران بهترین بازی خود را انجام داد.

فارس: کارلوس کی‌روش پس از پایان بازی مقابل پرتغال گفت: بازیکنان بهترین تلاش خود را انجام دادند و نشان دادند که در این بازی آماده هستند، ما مقابل پرتغال بهترین بازی خود را انجام دادیم.

* بازی با پرتغال همان بازی بود که در جام جهانی انتظارش را داشتیم

کی‌روش افزود: این همان بازی‌ای بود که در جام جهانی انتظار می‌رود، بازی فشرده و سخت. همانطور که توقع می‌رفت یک جنگ و نبرد و دوئل بین بازیکنان بود. ما مقابل پرتغال خوب بازی کردیم آن هم مقابل تیمی که کاندیدای قهرمانی در جام جهانی است.

* مقابل اسپانیا هم شایسته باخت نبودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار که از او پرسید امشب یک ایران متفاوت و بزرگ را شاهد بودند و چرا در دو بازی اول ایران اینگونه نبود؟ پاسخ داد: ما باید واقع‌بین باشیم و واقع‌بینانه بازی کنیم؛ جلوی مراکش بردیم، مقابل اسپانیا بازی خوبی انجام دادیم آن هم مقابل تیمی که کنترل کردنش سخت است و شایسته باخت هم نبودیم. اگر ما ۵ امتیاز می‌گرفتیم می‌توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

* برای دقیقه به دقیقه بازی با پرتغال برنامه داشتیم

سرمربی تیم ملی در ابتدای نشست خبری خود تاکید کرد:ما برای دقیقه به دقیقه این بازی برنامه داشتیم و با افتخار جام جهانی را ترک کردیم. بعد از این بازی من هوادار تیم پرتغال هستم چون آنها امروز پیروز شدند.

* رونالدو باید اخراج می‌شد

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد داوری پرسیده بود که منجر به واکنش او و پرت کردن کتش به سمت نیمکت شد، گفت: دوست دارم از کلماتی که که استفاده می کنم همه آن را به درستی بیان کنند. من نباید با حرف‌هایم مشکلی ایجاد کنم. وقتی پنالتی می شود دمای بازی از ۴۶ به ۱۵۰ می رسد و من مجبورم کتم را دربیاورم! دلیل رفتارهای تبعیض آمیز را نمی‌دانم! در اینجا اجازه نمی دادند ما چیزی را ببینیم. ما مربی هستیم می خواهیم ببینیم چه شد. اما نشان نمی‌دهند. ما باید بازیکنانمان را هدایت کنیم. نمی خواهم چیزی علیه پرتغال بگویم. وقتی بازیکنی با ارنج(رونالدو) به صورت کسی می زند باید کارت قرمز بگیرد. باید رونالدو کارت قرمز می گرفت. من می خواهم درباره کاراکتر و شخصیت حرف بزنم. خیلی شکایت ها از داوری هست. تنها کشوری که از داوری شکایت نکرد ما بودیم.

* اعتراض ما را جام جهانی بعدی جواب می‌دهند

کی‌روش در ادامه نشست خبری تاکید کرد: ما فقط یک سوال کردیم و گفتیم تکلیف را روشن کنید اما آنها گفتند نامه بنویسید و جواب شما را درجام جهانی بعد می دهیم!


می دانید که ملت ایران چه قدر فداکاری کردند که به جام جهانی رسیدند؟ همه اشتباه می کنند ولی سیستمی داری که میلیاردها برایش هزینه اش شده را به ما نشان نمی دهند. ما باید بدانیم در ویدئو چک چه گذشت؟ حق ما است بدانیم. این حرف ها را می‌زنم اما نباید برای من در پرتغال مشکلی ایجاد شود. واقعیت باید مورد احترام قرار بگیرد.دوست دارم رسانه‌های پرتغال منصف باشند و واقعیت را ببینند.


*هزاران دلار خرج VAR کردند، اما به رونالدو به جای کارت قرمز، زرد می‌دهند


سرمربی تیم ملی ایران در ادامه تاکید کرد: من الان حالم خوب نیست. وقتی حوادث را دنبال می کنم امیدوارم مطبوعات پرتغال منصفانه درباره این بازی حرف بزنند. درباره سیستم ویدیو چک باید بهتر عمل شود. هزاران دلار هزینه این سیستم شده اما خطای با ارنج رونالدو را کارت زرد می دهند با این حال به تیم ملی پرتغال تبریک می‌گویم.

* چون رونالدو ابرستاره هست نباید کارت قرمز بگیرد؟

به گزارش فارس، کی‌روش در ادامه تاکید کرد: می خواهیم این بحث مشخص شود که چون رونالدو ابرستاره است کارت قرمز نگرفت؟نمی شود کمی صادق بود؟ باید همه چیز روشن باشد. اگر او با آرنج ضربه زده که حتما باید اخراج شود.داوران چه توضیحی برای این کارت زرد دارند. لطفااز داوران این موضوع را بپرسید. من برای رونالدو احترام قائلم اما باید بدانیم چه کسی دارد بازی را قضاوت می کند! منِ مربی چرا نباید تصاویر ویدیو را ببینم؟.وقتی می خواستند از تصاویر ویدیویی صحنه های مشکوک را ببینند، برای پرتغال همان بازبینی اول پنالتی اول را تایید کردند،‌اما برای صحنه ایران 6 بار تصویر را بازیبنی کردند. آقای اینفانتینو باید در این سیستمی که ایجاد کردی تغییرات ایجاد کنی!
سرمربی پرتغالی تیم ملی تصریح کرد:حرف برای گفتن زیاد دارم. ممنونم ازهمه بازیکنانم در تیم ملی ایران و از همه آنها تشکر و قدردانی می‌کنم. من به این بازیکنان افتخار می‌کنم چون از ابتدا می‌گفتند ما در ته گروه قرار می‌گیریم.

* روی نقاط ضعف پرتغال کار کرده بودیم

وی در خصوص عملکرد تیمش گفت: مهم ترین بازی ما بازی با پرتغال بود، ما توانستیم پرتغال را متوقف کنیم و کاربزرگی انجام دادیم. گلزن پرتغال کار بزرگی کرد که آنگونه به توپ ضربه زد. آنها در این بازی کرنرهای زیادی زدند. ما در این بازی فقط می خواستیم توپ به رونالدو نرسد چون روی نقاط ضعف پرتغال کار کردیم و دیدید که چقدر منسجم بازی کردیم و همانطور که برنامه ریزی کردیم پرتغال نیمه دوم از پا درآمد.در نیمه دوم پرتغال نا امید بود چون ما آن ها را تحریک کردیم تا اشتباه های بیشتری کنند.قدوس موقعیت خوبی داشت که ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

* اعتراف می‌کنم، ایرانی‌ها خیلی شجاع هستند

کی‌روش در ادامه ضمن تقدیر چندباره از بازیکنان ایران گفت:من احساس غرور می کنم، ما بازی خوبی انجام دادیم. خیلی خوشحالم، هم نسبت به خودمان و هم نسبت به بازیکنان. آنها مطابق انتظارات عمل کردند.بازیکنان تیم من کرامت و صداقت را به مسابقات آوردند. ما هم بردیم و هم آموختیم.کسی فکر نمی کرد ما خوب مبارزه کنیم. اعتراف می کنم ایرانی ها خیلی شجاع هستند. یکی از کارهای روزمره من ارتقای روحیه مبارزه طلبی بازیکنان است و ۸ سال زحمت کشیدم تا روحیه جنگندگی را در ایران تقویت کنم.

* هنگام پخش سرود ملی ایران و پرتغال، فهمیدم که 20 سال برای این دو تلاش کرده‌ام

کی‌روش تاکید کرد: نتیجه به عملکرد برمی گردد،امروز وقتی روی نیمکت بودم وقتی سرودهای ملی پخش می‌شد فهمیدم ۲۰ سال برای این دوتیم کار کردم. این لحظه باشکوهی برای من بود.حتی سانتوس هم به من تبریک گفت. بازیکنان پرتغال هم به من تبریک گفتند، برزیلی‌ها و اسپانیایی‌هایی‌که با آن ها کارکرده بودم به من تبریک گفتند.برخی بازیکنان پرتغال از نوجوانی با من کار می کردند و این خیلی لذت بخش بود که آن ها را دیدم.آن ها هم به من تبریک گفتند.

* فدراسیون ایران مرا برای 6 ماه می‌خواهد

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد شما با تیم ملی ایران برای ادامه همکاری به توافق رسیدید گفت: تایید می کنم که از ایران برای ادامه همکاری پیشنهاد دارم. آن ها برای ۶ ماه من را می خواهند. اما الان وقت مناسبی نیست درباره قراردادم حرف بزنم. می‌خواهم در اینجا از صمیم قلب ازبازیکنانم تشکر کنم و بگویم کادر فنی خوبی داشتم. طرفداران ایران هم عالی بودند.

* هدف من پیشرفت فوتبال است

سرمربی تیم ملی در پایان نشست خبری گفت: امیداورم در جام جهانی بعد ارتقا پیدا کنیم. هدف همیشگی من پیشرفت است. ما در جام جهانی قبل هم بی دلیل مقابل آرژانتین حذف شدیم. اگر ویدئو چک بود آیا ازجام جهانی قبل کنار می رفتیم؟ این موضوع ذهن من را درگیر کرده، احساس افسردگی و نا امیدی می ‌کنم. بازیکنان و هواداران تیم ملی ایران مستلزم احترام بیشتری بودند اما بازیکنان مورد حمایت من هستند. به نظر من اگر شرایط اینگونه پیش برود همه صحنه ها از این به بعد باید در ویدیو چک بررسی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج

      خسته نباشی دلاور. کاش سید و ووریا رو برده بودی!!!

    • 021

      اینهمه توضیح فقط یه سردار روبیرون میکشیدی جای اینکه جهانبخش روبیرون بکشی الان این حرفا رونمیزدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته باید طارمی رو بیرون می کشید بنظرم

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      مرسی کیروش

    • بدون نام

      مرسی کیروش

    • محسن

      من که متاسفم از سیتم داوری فیفا همیشه از این اشتباها میشه ولی هیچ وقت به طور جدی با داور برخورد نمی شه

    • بدون نام

      کی روش تو ایران بمون..دلارهایی هم که میگیری حلالت...دلارها باید حناق بشه تو گلوی آقازاده ها و بی خاصیت ها ولی واسه تو نوش جونت..من که راضیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم راضي ام

      • علی

        من اشتباهی مثبت دادم
        هیچ نظری ندارم

    • بدون نام

      دوست داریم کیروش ایول داری،بچه هاااااا متشکریممممم دمه همتون گرممم ممنون بازی خیلی خیلی غرور آفرینی بود و به همه چسبید

    • یارسا

      از همه مردم فهیم ایران قرمزای خوب ابیای اسمونی تراکتوریا اصفونیاو.....خواهش میکنم بیاین کیروشو برا جام ملتها و جام جهانی بعدی حفظ کنیم مچکر و ممنون از همتون.

    • بدون نام

      ممنون مرد با غیرت.

    • مهرداد

      رونالدو اصلاً کارت زرد هم نباید می گرفت. چون اساساً کاری نکرده بود و یار ایرانی تمارض کرده بود. بازیکن ایران باید بابت تمارض اخطار می گرفت. اون پنالتی هم برای ایران بیخودی گرفته شد. اصلاً پنالتی نبود، شاهکار لابی ایران در روسیه بود. این پیروزی پرتغال مخصوصاً پس از آنهمه نمایش بی فرهنگی و بی اخلاقی شب قبل از بازی جلوی هتل تیم پرتغال نشان داد اگر آدمها کارشان را خوب بلد باشند و به اعصاب خودشون هم مسلط باشند می توانند با شرافت و اقتدار و گردن فراز به موفقیت برسند. درود بر ملت پرتغال. واقعاً کیف کردم. امیدوارم ملت عزیز فهمیده باشند چرا اینهمه در ایران همیشه در هر زمینه ای شکست وجود داشته و اینهمه در دنیا سرشکسته باید بشود.

      پاسخ ها

      • جمشید

        اقا جان چرا منفی دادین بهش.شاید به خاطر اینکه کمی تند حرف زده.اما راستشو گفته.خطای رونالدو حداکثر کارت زرد داشت.یه صحنه چند دقیقه قبل پنالتی تو محوطه رخ داد که اون بیشتر به پنالتی میخورد .اما اونی که داور خطای پنالتی گرفت کاملا اشتباه و شاید به خاطر فشار و جو بازی بوده.یکم تعصب رو بزاریم کنار و واقعیت رو ببینیم.در ضمن رفتن جلوی هتل یک تیم و ایجاد سر و صدا افتخار نداره که اینطوری با غرور در موردش تیتر میزنین.

      • بدون نام

        واقعا بی وطنی چون مشخصه از روی ناف حرف میزنی

    • ساشا

      درود بر شرفت کی روش....
      دلسوزتر و متعصب تر از هر مسئول خودتی ، که واسه منافع تیم ملی ایران همیشه در حال جنگی...

    • بدون نام

      کاربر محترم بنام اقا مهرداد،خطا روی بازیکن انهم بدون توپ عمد محسوب میگردد واینگونه خطاها چه به بازیکن اسیب برسد ویا نرسد به علت تخلف عمدی بودن حکم ان اخراج است ودیگر اینکه توپ در داخل هیجده به دست بازیکنی که دستش کاملا باز است برخورد بکند به ان چه می گویند،پس پنالتی درست بود و ربطی به روسیه ندارد،در مجموع عملکرد بازیکنان خصوصا اقای کی روش خیلی خوب بود امیدواریم بازیکنان ایران به خود باوری برسندو با بدون ترس در مقابل تیم های بزرگ بازی کنند .

    • بدون نام

      کارتیمیت خوب ولی چرا طارمی و ازمون.... رو 90دقیقه تو بازی گذاشتی چرا تعویض نکردی؟ دژاگه و قوچان نژاد از اینا بدتر بودن؟! نمیفهمم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج