جاباما
۷۳۷۳۵۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض تند سرمربی مراکش به داوری

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به شدت نسبت به داوری اعتراض داشت.

ایسنا: به نقل از آس، تیم ملی فوتبال مراکش در سومین بازی‌اش در جام جهانی روسیه برابر اسپانیا مساوی کرد.

اروه رنار پس از بازی گفت: بیشتر کارت زردهایی که دریافت کردیم درست بود اما داور می‌توانست در برخی از صحنه‌ها بازیکنان‌مان را جریمه نکند. از اینکه جرارد پیکه کارت زرد دریافت نکرد عصبانی هستم اما این موضوع اهمیت ندارد. تنها یک سوال دارم. گل دوم اسپانیا در حالی به ثمر رسید که توپ به بیرون رفته بود. چرا این اشتباه بزرگ نادیده گرفته شد؟ درست است گل در موقعیت آفساید به ثمر نرسید اما می‌توانست بازی از نقطه کرنر شروع شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش در ادامه اظهار کرد: قضاوت آسان نیست. دوست داشتیم پیروز این دیدار شویم و هدف‌مان شکست اسپانیا بود. ما برابر این تیم به دردسر افتادیم چون اسپانیا مجموعه‌ای از بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا است. لاروخا فوق‌العاده است. باید به بازیکنانم به خاطر عملکردشان در جام جهانی تبریک بگویم. در بازی اول بی‌تجربگی باعث شد امتیاز کسب نکنیم. اگر نتوانیم پیروز شویم باید مساوی کسب کنیم. ۲۰ سال در جام جهانی حضور نداشتیم. با این حال مقابل اسپانیا و پرتغال نشان دادیم که می‌توانیم تیم برتری باشیم. باید با سر بلندی این مسابقه‌ها را ترک کنیم. برای تیم‌های آفریقایی دیگر حاضر در این جام یعنی سنگال و نیجریه آرزوی موفقیت می‌کنم. ما صددرصد حامی آن‌ها هستیم.

سرمربی فرانسوی افزود: تجربه فوق ‌العاده‌ای در جام جهانی داشتم. این نخستین جام جهانی‌ام بود و چیزهای زیادی از این رقابت‌ها یاد گرفتم. باید به این بازیکنان و هوادارانی که این راه طولانی را طی کردند افتخار کنم.

رنار به بازی ایران اشاره کرد و گفت: در بازی‌هایی که نمی‌توانید موفق به گلزنی شوید نباید در وقت‌های اضافه شکست بخورید. دو بازی دیگر ما مقابل اسپانیا و پرتغال فوق‌العاده بود. تیم‌های باتجربه‌ای را در برابرمان داشتیم. در آفریقا تیمی مانند اسپانیا وجود ندارد که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. من سرمربی اسپانیا نیستم و تنها خودم و تیم را برای این بازی آماده کرده بودم. عملکرد لاروخا را مقابل پرتغال بررسی کردم. با این حال ما کریستیانو رونالدو نداریم. در نیمه اول یک فرصت خیلی خوب داشتیم که بوطیب آن را از دست داد و ضربه آمرابات به دیرک برخورد کرد در حالی که می‌توانست یکی از بهترین گل‌های جام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارس

      انصافاً مراکش تیم بزرگ و پرغروری بود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج