۷۳۷۴۸۰
۵۱۷۴
۵۱۷۴
پ

۵ اپلیکیشن برتر برای کوک کردن گیتار

اگر نمی‌خواهید پولی خرجی کنید یا مثلا اگر در حین سفر نگران از کوک خارج شدن گیتار هستید، می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن یا برنامه تیونر گیتار برای اندروید یا آیفون از گوشی موبایل خود برای این کار بهره ببرید.

مجله دیجی کالا - یوسف اسفندیاری: هرچقدر هم انگشتان چالاکی داشته باشید، وقتی گیتار شما از کوک خارج شود، صدای خروجی آن چندان دل‌نشین نخواهد بود. موسیقی‌دان‌های با تجربه برای کوک گیتار از گوش خود بهره می‌برند؛ اما گاهی اوقات کوک کردن گیتار به کار بسیار سختی بدل می‌شود.

۵ اپلیکیشن برتر برای کوک کردن گیتار

معمولا افرادی که در کار فروش یا تعمیر سازهای موسیقی هستند، چنین کاری را در ازای دریافت پول انجام می‌دهند، اما اگر نمی‌خواهید پولی خرجی کنید یا مثلا اگر در حین سفر نگران از کوک خارج شدن گیتار هستید، می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن یا برنامه تیونر گیتار برای اندروید یا آیفون از گوشی موبایل خود برای این کار بهره ببرید. گوشی‌های هوشمند مدرن، میکروفون‌های خوبی دارند و توسعه‌دهندگان با بهره‌گیری از این میکروفون‌ها، اپلیکیشن‌های مختلفی را برای کوک کردن گیتار عرضه کرده‌اند. در ادامه به محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های مربوط به این موضوع، نگاهی می‌اندازیم.

Guitar Tuna

۵ اپلیکیشن برتر برای کوک کردن گیتار

اپلیکیشن Guitar Tuna یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی کوک گیتاراست. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. کافی است یکی از سیم‌ها را به صدا دربیاورید تا اپلیکیشن میزان خارج از کوک بودن آن را تشخیص بدهد. متأسفانه، نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن محدودیت‌هایی دارد. این یعنی اگر می‌خواهید گیتار خود را به‌صورت استاندارد (EADGBE) کوک کنید، می‌توانید از نسخه‌ی رایگان آن بهره ببرید. اما برای کوک‌های پیشرفته‌تر، باید مقداری پول پرداخت کنید.

Fender Tune

۵ اپلیکیشن برتر برای کوک کردن گیتار

Fender یکی از مشهورترین سازنده‌های گیتارهای الکتریکی در جهان است و به همین خاطر چندان عجیب نیست که اپلیکیشن این شرکت از امکانات زیادی بهره می‌برد. در حالت اتوماتیک، کافی است هرکدام از سیم‌ها را به صدا دربیاورید تا میزان خارج از کوک بودن آن مشخص شود. این اپلیکیشن از کوک‌های مختلفی مانند DADGAD، Drop D و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر اکانت Fender داشته باشید، می‌توانید کوک‌های موردنظر خود را ذخیره کنید.

Pro guitar tuner

۵ اپلیکیشن برتر برای کوک کردن گیتار

اپلیکیشن Pro guitar tuner در زمینه‌ی کوک کردن گیتار عملکرد نسبتا خوبی دارد. نسخه‌ی رایگان آن حاوی تعدادی تبلیغ کوچک است و تنها از این نسخه می‌توان برای کوک‌های استاندارد گیتار استفاده کرد. برای موارد دیگر، باید به استفاده از نسخه‌ی پولی آن روی بیاورید.

Chromatic Guitar Tuner

۵ اپلیکیشن برتر برای کوک کردن گیتار

اول از هر چیزی باید بگوییم رابط کاربری این برنامه تیونر اندروید کلاسیک و بسیار زیبا است. البته در مورد اپلیکیشن‌های مربوط به کوک گیتار کاربران بیش از اینکه به دنبال ظاهر جذاب باشند، خواستار عملکرد خوب هستند و خوشبختانه این اپلیکیشن در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارد. از این مهم‌تر، این اپلیکیشن از کوک‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. به دلیل رایگان بودن این اپلیکیشن، تعدادی تبلیغ در آن به نمایش درمی‌آید که اصلا آزاردهنده نیستند.

Martin Tuner

۵ اپلیکیشن برتر برای کوک کردن گیتار

همانند Fender، برند Martin هم در بین شرکت‌های سازنده‌ی گیتار شهرت زیادی دارد و به‌خصوص گیتارهای آکوستیک این شرکت بسیار محبوب هستند. نکته‌ی قابل توجه در مورد این اپلیکیشن، رابط کاربری آن است که برخی از افراد از ظاهر چوبی شکل آن لذت می‌برند اما برخی دیگر چندان دل خوشی از این ظاهر ندارند. این اپلیکیشن از کوک‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و حتی در بخشی از آن می‌توان ویدیوهای آموزشی مربوط به گیتار را مشاهده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج