۷۳۷۴۸۹
۱۸۷ نظر
۵۰۰۸
۱۸۷ نظر
۵۰۰۸
پ

روحانی: چرا مردم را نگران می‌کنید؟

رئیس جمهور صبح سه‌شنبه در همایش سراسری قوه قضاییه با طرح این پرسش چرا مردم را نگران می کنید، گفت: ممکن است زمانی این نگرانی را رسانه‌های دشمن ایجاد می کنند که کار آنها همین است و اگر این کار را نکنند به آرمان‌های خیانت الود خود پشت کرده اند و اگر در فضای مجازی ببینم عده‌ای در برابر انقلاب هستند باید بگویم که کار آنها نیز همان است. اما از دوستان مقداری توقع بیشتر از وضعیت فعلی است. رسانه‌ها فرهیختگان، اساتید، خطابا، تریبون‌داران، مجلس و مسئولان ما همه باید دست به دست هم بدهیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور صبح سه‌شنبه در همایش سراسری قوه قضاییه با طرح این پرسش چرا مردم را نگران می کنید، گفت: ممکن است زمانی این نگرانی را رسانه‌های دشمن ایجاد می کنند که کار آنها همین است و اگر این کار را نکنند به آرمان‌های خیانت الود خود پشت کرده اند و اگر در فضای مجازی ببینم عده‌ای در برابر انقلاب هستند باید بگویم که کار آنها نیز همان است. اما از دوستان مقداری توقع بیشتر از وضعیت فعلی است. رسانه‌ها فرهیختگان، اساتید، خطابا، تریبون‌داران، مجلس و مسئولان ما همه باید دست به دست هم بدهیم.

رئیس جمهوری تصریح کرد: در هیچ شرایطی حتی بدترین شرایطی که دشمنان بخواهند برای ما پیش بیاورند، مردم در نیازمندی‌های ضروری روزمره خود از جمله مواد غذایی مشکل نخواهند داشت.

رییس‌جمهوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اهمیت اصل ۵۷ قانون اساسی و لزوم وجود وحدت و همدلی میان قوای سه‌گانه، گفت: بر اساس قانون اساسی گرچه سه قوه دارای استقلال از نزدیک‌تر هستند اما هر سه، شاخه‌های یک درخت هستند. ما سه درخت به نام قوای سه‌گانه و سه نوع حاکمیت در کشور نداریم.

روحانی خاطرنشان کرد: امروز با شرایطی که کشور با آن مواجه است و همچنین بدخواهی‌هایی که همواره وجود داشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز افزایش یافته، وحدت، اتحاد، یکپارچگی، همدلی و هم‌نوایی باید از همیشه بیشتر باشد.

وی همچنین گفت: هرگاه ملت ایران در مسیر پیشرفت قرار گرفت، دشمنان توطئه جدیدی علیه ما آغاز کردند اما در همه این موارد ملت، رهبری و مسئولان کشور توانستند با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

روحانی با اشاره به تلاش آمریکا و استکبار جهانی برای معرفی کردن پرونده هسته‌ای ایران به عنوان یک پرونده امنیتی در دنیا، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر همه دعوا بر سر این بود که آیا پرونده هسته‌ای ایران امنیتی است یا اینکه پرونده‌ای مبتنی بر فناوری و اقتصاد است. در این دعوا آمریکا و هم‌پیمانان او می‌خواستند بگویند پرونده هسته‌ای ایران پرونده‌ای امنیتی است و ادامه این مسیر برای ایران از دیدگاه قوانین بین‌المللی نامشروع است. آنها به دنبال امنیتی‌زایی برای فناوری هسته‌ای ایران و مشروعیت‌زدایی از فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ما بودند اما ملت، رهبری و مسئولان در برابر این توطئه نیز به پیروزی رسیدند.

وی تاکید کرد: ما در دنیا این را به کرسی نشاندیم که پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پرونده‌ای امنیتی نیست و ما صلح و آرامش جهانی را تهدید نمی‌کنیم، ما به دنیا گفتیم که جایگاه ما ذیل فصل هفت سازمان ملل متحد نیست.

رییس‌جمهوری با اشاره به قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل درباره فعالیت هسته‌ای ایران، گفت: امروز پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پرونده‌ای امنیتی در دنیا نیست بلکه بر اساس آنچه که در قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل متحد آمده، برای اولین بار شورای امنیت سازمان ملل به ایران حق غنی‌سازی داده است گرچه همه کشورها این حق را دارند اما شورای امنیت به جز ایران برای هیچ کشوری بر این حق تصریح نکرده است.

روحانی خاطرنشان کرد: به دلیل فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، تحریم‌های ظالمانه بر ما تحمیل کرده بودند اما ما توانستیم آنها را لغو کنیم و همان قطعنامه ۲۲۳۱ نیز دیگر تحریم‌های هسته‌ای را به رسمیت نمی‌شناسد. آنچه که امروز در برابر ما قرار گرفته است، تحریم‌ یکجانبه آمریکا است که می‌خواهد آنها را فراسرزمینی کند.

وی گفت: از سال ۹۴ که شرایط جدیدی ایجاد شد و ما از یک پیچ خطرناک عبور کردیم، توانستیم تولید و فروش نفت‌مان در اوپک و حق ملت در تجارت با دنیا را باز پس بگیریم و کشورهای بزرگ را برای سرمایه‌گذاری در ایران دعوت کنیم اما این پیروزی و موفقیت‌ها از روز نخست خوشایند صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نبود.

رییس‌جمهوری با تاکید بر اینکه آمریکا و صهیونیسم همواره دشمنان جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: بعد از سال ۹۴ تمام تلاش آمریکا و صهیونیسم بر این بود که توافق هسته‌ای شکسته شود. ترامپ روی کار آمد اما بیش از یک سال صبر کرد تا ایران از برجام خارج شود.

رئیس جمهوری در بخش‌های دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به وجود کم آبی درکشور اظهار کرد: گرچه آب در کشور کم شده، اما ریال و دلار ما کم نشده است . دولت برای موضوع آب فکر و برنامه ریزی کرده است، در این زمینه در جریان آخرین جلسه هیات دولت هزار میلیارد تومان پول برای روستاها وشهرهایی که تابستان امسال در مضیقه آبی قرار دارند، اختصاص داد.

وی تصریح کرد: در هیچ شرایطی حتی بدترین شرایطی که دشمنان بخواهند برای ما پیش بیاورند، مردم در نیازمندی‌های ضروری روزمره خود از جمله مواد غذایی مشکل نخواهند داشت. ما در بسیاری از موارد مانند گندم، شکر و روغن اصلا نیازی به واردات نداریم و به همه مردم در این زمینه اطمینان می دهیم.

روحانی همچنین با اشاره به وضعیت بازار ارز و رفتارهای برخی که به گفته وی در کوچه پس کوچه‌های شهر بازار ارز ایجاد می‌کنند، اعلام کرد: برای زندگی عادی مردم ارز رسمی کشور حتما کافی خواهد بود.

رئیس جمهوری با طرح این پرسش چرا مردم را نگران می کنید، افزود: ممکن است زمانی این نگرانی را رسانه‌های دشمن ایجاد می کنند که کار آنها همین است و اگر این کار را نکنند به آرمان‌های خیانت الود خود پشت کرده اند و اگر در فضای مجازی ببینم عده‌ای در برابر انقلاب هستند باید بگویم که کار آنها نیز همان است. اما از دوستان مقداری توقع بیشتر از وضعیت فعلی است. رسانه‌ها فرهیختگان، اساتید، خطابا، تریبون‌داران، مجلس و مسئولان ما همه باید دست به دست هم بدهیم.

وی تاکید کرد:‌من اطمینان می دهم که اگر بتوانیم دو سرمایه امید به آینده و اعتماد را حفظ کنیم از همه مشکلات عبور خواهیم کرد.آمریکا و دشمنان ما قادر نخواهند بود که ما را به زانو دربیاورند و ما با روحیه بالا در کنار ملت بزرگ خود از مشکلات عبور خواهیم کرد. در این شرایط اولویت‌ها باید مقداری بیشتر شود. نباید بگذاریم در فضای کشور هیچ کس و هیچ تریبونی برای تخریب و تهمت و افترا و دروغ، حاشیه امن داشته باشد. اگر می خواهیم نظام را حفظ کنیم این وظیفه ما است.

رئیس جمهوری با بیان اینک انتقاد آزاد است و همه باید از آن استقبال کنند، افزود: تخریب،‌دروغ و افترا، تهمت، سوء ظن و سیاه نمایی هیچگاه خوب نیست و گناه امروز آن از همیشه بیشتر است چون امروز آثار خطرناک‌تری دارد. در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی، قانون‌گذاری و قضایی باید در کنار یک دیگر قرار بگیرند.

روحانی با انتقاد از تلاش برخی برای کاستن اعتماد نسبت به همدیگر و مسئولان نظام گفت: قضات عالی رتبه کشور به عنوان کسانی که بار سنگیینی برای عدالت بر دوش دارند، باید همیشه پرچم عدالت را به اهتزاز دربیاورند.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه در تمام زمینه‌ها پیروزی ملت ایران در سایه امید واعتماد بوده است تصریح کرد: هیچ دولت و نظامی بدون امید و اعتماد موفق نیست.در سال‌های اولیه دولت یازدهم اعتماد باعث شد در جامعه آرامش حاکم شود؛ چرا که مردم بدون اینکه کار خاصی انجام دهیم امیدوار شوند. عمل و نحوه بیان ونگاه نسبت به مسائل مهم است. و همه ارکان نظام تحت رهبری انقلاب باید از انسجام برخوردار باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ...
      دنبال چی هستین ؟ پول ایران شد بی ارزش ترین پول دنیا ، پاسپورت ایران شد بی ارزش ترین پاسپورت دنیا
      به ولله که اگر این کشور نفت نداشت الان با کشورهای فقیر افریقا در حال رقابت برای جذب کمک های انسان دوستانه بودیم
      تو رو به هر چیزی که میپرستید، دروغ نگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا کارشون اینه خودمون باید به فکر باشیم

      • بدون نام

        الان میفهمم که دلواپسان، واقعا حق داشتند و به درستی دلواپس کشور نامیده شده بودند

      • بدون نام

        تمام ریشه مشکلات همین شما دلواپسان است اگر شما نبودید ما مجبور به رای دادن به روحانی نبودیم ...شما دلواپسان باعث این وضع هستید

    • ايران

      جناب خوابي بيدارشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم قرص بی خیالی خورده .به ما هم بده بخوریم حاجی!!!

      • م.ن

        ایران تشریف دارید یا کشوراروپابب و امریکا زندگی میکنی جناب روحانی ؟
        الان روغن مایع ۷۵۰۰توپانی هفته قبل رو ۱۳۰۰۰تومان خریدم دیگه دروغ بسه خچالت داره.

      • بدون نام

        اگه دلواپسان نبودند سند ننگین2030 به دست شما غالب کشور شده بود.

      • بی نام

        روحانی راست میگه، مردم توی پول و شادی و رفاه غرق شدن یه سری مزدور هرازچندگاهی با هلیکوپتر میان ایران اغتشاش میکنن میرن مردم هم از این اغتشاشات نگران میشن وگرنه که مردم بابت اقتصاد اصلا نگرانی ندارن ، حاجی از خواب پاشو انقدر انکار نکنین خدا .......

      • بدون نام

        لطفا کاری بکن جناب رئیس جمهور

      • سروش

        مهمترین نکته صحبتش: مردم برای تامین مواد غذایی مشکلی نخواهند داشت ، یعنی همه ی تلاش شون صرف این میشه که نهایتا فقط از گرسنگی نمیریم

      • بی نام

        راست میگه خودش که نگران نیست نمیدونه خبر از وضع مستاجرا نداره که یهو امسال چقدر اضافه شده از ما بهترون که تعدادشون زیاد هم

      • بدون نام

        مردم خوابن عزیزم وگرنه این وضعیتشونن بود

    • بی سرزمین

      باز دشمن باز توطئه باز اختشاشگر بابام اینا مردمن که از فقر بیکاری نداری به ستوه آمده اند شماهاهم سرتون کردی تو برف...

    • بی نام

      شما دقت کن تو جامعه هیچ پیشرفتی نمیبینی یکم فکر کنید بعد حرف بزنید خب کدوم دشمن پدر مردم درآوردین تا حرفم میزنیم میگین کار دشمن هستش

      پاسخ ها

      • ایرانی

        آمریکا کجا بود بابا
        اگه امریکا نبود گردن کی مینداختین
        دشمن ما آقازاده های بی نام و نشون و کلاهبردان بزرگ که هیچکس نمیتونه باهاشون برخورد کنه هستن که تمام دارایی ملت رو چپاول کردن و به غارت بردن
        ....

      • حسن

        دولتهای ادواری بد عمل کردند و نتوانستند رضایت ملت را جلب کنند خداوند از گناهشان نگذرد و به جای اینها یک دولت توانمند صادق را به ما عنایت نماید
        ولی وجود دشمن توهم نیست دشمن با زیر پا گذاشتن برجام با تمام وجود دشمنی خود با ایران را به همه نشان داد

    • ع

      بیعقلیم دیگه همه چیرا به دشمن ربط میدین خیلی دیگه متحدین

    • روایی

      ماها خوبیم ، کار هامون همه درست و مدیریت ما بیست هستش و ..... فقط دشمنان ما دارن تو کار ما اخلال می کنند !!! وگرنه ما تو اقتصاد و شاید تمام زمینه ها از امریکا هم جلو میزدیم
      بابا بس کنید این توهم توطئه دایی جان ناپلئونی رو
      40 ساله کشتین شما مارو با این دشمن دشمن کردنتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشاتو باز کنی میبینی چطور آمریکا با تحریمای ظالمانش مارو عذاب میده
        دشمن یعنی همین آمریکا و اسراییل و عربستان و ...
        که نمیخوان سرافرازی ایران رو ببینن
        نمیخوان اسلام تو این منطقه حق مظلوم رو بگیره
        شما هم اگه مشکل داری مثل بقیه فرار کن پیش همون آمریکا

      • بدون نام

        آمریکا به طور یقین دشمن ماست.ولی کاربر محترم،دولت باید حرکتی بکند.

      • بدون نام

        بهترین راه همونه که تو گفتی منم حاضرم فرار کنم برم امریکا .......

      • بدون نام

        مشتي انگار تو هم يكي از اونهايي.دشمن كجا بود.ما هرچي ميكشيم از خودمونه.ازين مسئولين و آقازاده هاي حرام خورشون.

      • بدون نام

        بریم امریکا که کشور دست شما بمونه که از آب و خاکش استفاده کنید که پول نفت تو جیب شما بره که ......

    • دبیریان

      به به چه‌پیشرفتی

    • یک ناامید

      به جان خودم خیلی باحالی ... الحق که کلیدداری بهت میاد ... ... خدا شما رو از ما نگیره :)

    • میلاد

      مسیر پیشرفت رو خوب گفتید ......

    • ناشناس

      برو بابا دشمن دشمن دشمن ما اوناین که دارن با حیبمذدم بازی میکنن که مردم رو دارن از گرسنگی مبکشن اقای روحانی کابینت رو احضار کن واین دلال بازی اقتصادی رو منحدم کن یا الله بگو وشرکع کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخواب بابایی!!!
        بیداربشی اذیت میشی ها
        این مردم زیاده خواه اذیتت میکنن بخواب لالا لالایی

      • بدون نام

        بانک بهره پول راببره بالا مردم بگذارنین سرمایه خودشون رابه بانک اعتمادکن

      • بدون نام

        بانک بهره پول راببره بالا مردم بگذارنین سرمایه خودشون رابه بانک اعتمادکن

    • کامبیر

      تا هیئت دولت ودولت را داریم نه ترامپ لازم است نه اسرائیل نه داعش نه عربستان ....بهترازهمه شون عمل میکنه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربون دهنت

    • بدون نام

      جناب روحانی شما برای مردم بدبخت ایران. جز فقر و بیکاری. چیز دیگری به ارمغان نیاوردی
      مردم بدانند تحریم بهانه است. و دوروغ. می گویند
      مشکل خود مسئولان هستند گول نخورید که میگن دشمن و غیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا ،مگه تحریم قبل از برجام هم نبود؟ اون موقعا که هم درآمد مردم خیلی بهتر بود هم قیمتا

    • بدون نام

      با عوض کردن تیتر خبر، چیزی هم تغییر کرد؟
      شما سانسور چی ها دنبال چی هستین ؟ نمک رو زخم یا آب رو آتیش؟

    • طوفان

      ماها تا زمانی که حاکمانی مثل شما داریم که دیگه احتیاجی به دشمن نداریم شماها روی هر چی دشمنه رو هم سفید کردین دیگه بسه کمتر مردمو ....فرض کنید

    • بدون نام

      مسیر پیشرفت!

    • بدون نام

      آنچنان رونق اقتصادی بشه و انچنان مردم از ثروت سرشار بشن که نیازی به ۴۵ تومان هم نداشته باشند
      خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

      • بدون نام

        راست گفت طفلک دروغ نگفت اینقدر پولمون بی ارزش شده که واقعا 45 تومن رقمی نیست و نیازی نداریم بهش

    • بدون نام

      چه دشمن قدرتمندی.... هر بلایی سر ما میاد تقصی اونه...
      سنگ پاااا‌.... سنگ پاااا میفروشیمممم

    • محمد

      اره بابا نگران چی هستین بیاین با هم بریم توچال عشق و صفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ول خخخ

    • بدون نام

      خو دوباره بیا ی چند تا وعده ی دروغ بده که مردم امیدوار بشن

    • ...

      یعنی حضرتعالی منتظری مردم برای نیازهای اولیه ی خودشون هم دچار مشکل بشن بعد نگران شید؟

    • Lvqdi

      گاهی اوقات فک میکنم کشوری ک ما توش زندگی میکنیم با کشوری ک روحانی رئیس جمهورشه فرق داره وگرنه این میزان خواب آلودگی از یک رئیس جمهور بعید ه.

      پاسخ ها

      • امیر

        ایولا درست گفتی دست مریزاد

    • ناشناس

      چرا نگران نباشیم؟هر روز اوضاع داره بدتر میشه

    • بدون نام

      واااالا.اصلا مگه دلیلی برای نگرانی وجود داره؟؟؟همه ۸۰ میلیون مردم ایران تو رفاه و خوشی و شعف و شور و امید به اینده دارن دست و پا میزنن و غرق شدن.اینهممممممه خوشی هست چرا منفی نگری میکنید و مردمو نگران میکنید؟بذاری از زندگی شیک و پر پول و رفاه اشون لذت ببرن بابا

    • شهروند

      نیازی نیست کسی مارو نگران کنه آقای کلیدار..ما خودمون ذاتا نگران هستیم...خیلی وقته که نگرانی تو عمق وجود ما ریشه کرده...شما اگر خوابی پاشو یه آب به دست و صورتت بزن

    • علیرضا

      دلیلش چیه اخه که بدون تفکر .بدبختی ملت رو ربط میدی به امریکا

    • میلاد

      پسر فکر کنم از هیچی خبر نداره طفلکی

    • بدون نام

      توچال خوش گذشت جناب ریس جمهور....

    • بدون نام

      حسن جان شما کلید داری
      اما کلید جهنم

    • معلم

      اقای روحانی ، همه چی آرومه ما چه قدر خوشبختیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      خدایا به داد ایران و ایرانی برس

    • بدون نام

      ماذا فازا؟؟؟

    • بدون نام

      خودتون به روحانی رای دادید الان بسوزید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه
        اما تو بپا نسوزی
        اینجوری رای تو هم در امانه و نمی سوزه

    • بدون نام

      یه سری به اپلیکیشن آپارات بزنیم تا این روحانی رو بیشتر بشناسیم

      جواب دکتر چمران بهش عالیه

    • امير

      ما نگران نيستيم شما هم نگران نباش

      علي بركت الله


      كجا شرم ميكنيد؟؟؟

      پاسخ ها

      • محمد اختر

        جناب شرم نمی کنه مرگ بر آمریکا

    • وحید

      برو بابا مملکتو ول کرده توچال بیشتر بهش خوش میگذره گور بالای مردم و مشکلاتشون

    • بی نام

      فقط میتونم بگم متاسفم واسه ایرانم که تو کل دنیا خار شده

    • احمد

      یعنی الان این حرفای رئیس جمهور جوک ن سرگرمیه یا واقعیه ?!!بابا ملت زیر مخارج اولیه زندگی کمرشون شکسته شده کدوم پیشرفت ؟! یعنی وضعیت از این بد تر هم داریم که مردم از نظر روحی و روانی دارن دق مرگ میشن و ملت روحیه شو از دست داده رییس جمهور هم هی دشمن دشمن می کنی روزی نیست به افزایش چند درصدی همه چی در ایران مواجهه نشویم

    • بدون نام

      سلام با نظر طوفان موافقم ..ولی خدایش آنقدر حرف دشمن نزنی مگه چند روز پیش همین معاونت نگفت ما يک ارز بیشتر نداریم اونم 4200هستش پس چی شد از دیروز یه دروغ دیگه دارین ميگين با ارز نرخ جدید خدایا تورو بخدا به داد ما برس ما رو از دست اینا نجات بده فقط تو این 40سال فقط دروغ و دشمن شنیدیم من که دیگه خسته شدم ترو خدا کمک کن

    • امیر

      آقای روحانی رییس جمهور منتخب ۹۹ درصد مردم مشکل تغذیه و معیشت و امور روزمره دارند و به بیماریها مهلکی دچار می شوند چاره شما چیست واقعا که خیلی بی خیال هستید با حرف که گرفتاری مردم برطرف نمی شود.

    • بدون نام

      ما نمیخواهیم با حداقل ها زندگی کنیم
      ما کشور ثروتمندی بودیم و الانم یک مقدارش هست
      ما نمیخواهیم کشور تروریست و منفی در دنیا باشیم
      نمیخواهیم پاسپورت بی ارزش داشته باشیم
      دوست داریم در دنیا با غرور بگیم ایرانی هستیم
      تحریم نباشیم
      بتونیم با آزادی با کل دنیا معامله کنیم
      بانکها با ما مراوده داشته باشند
      از طریق ایبی و اتسی و اینستا و یوتیوب و عیره درامد زایی داشته باشیم
      ما یک زندگی عادی میخواهیم
      نه با ترس همیشگی
      اضطراب نمیخواهیم
      دنیا دو روزه
      شادی میخواهیم
      بفهمید اینو

    • ریتا

      آقای روحانی منظورتون دقیقا اینه که همین که یه نون خشک داشته باشیم بخوریم بسمونه؟ حق دیگه ای نداریم.
      یا تن بچه هامون انرژی هسته ای بکنیم؟ سر سفره مون انرژی هسته ای بدیم بچه هامون بخورن؟ جوونامون تو خیابون بچرخن و خیلی هاشون از بیکاری و بی هدفی به انواع اعتیاد دچار بشن؟
      انرژی هسته ای داشته باشیم مهمه فساد و فحشا که خیلی هاش به خاطر تفکر غلطی هست که بر مبنای زور در طول دوران به جوونامون داده شد مهم نیست
      انرژی هسته ای رو بجای دارو و شیمی درمانی برای بیماران سرطانی تزریق کنیم؟؟؟
      و .....
      آقای روحانی چشماتونو خوب باز کنید ما داریم له می شیم از خودمون گذشتیم اما از آینده بیمناک فرزندانمون در جامعه خالی از فرهنگ، امنیت، ثبات اقتصادی و هزاران هزار مشکل دیگر نمی تونیم بگذریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بافتی بهم این که انرژی هسته ای رو تعطیل کرد اگه بود بله بعنوان دارو میشد بدی سرطانی بخوره از توش نون و اب زیادی در میومد

    • بدون نام

      روحانی استعفا

      روحانی استعفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط همین راهشه.

    • سیاوش

      مردم اگه جای شما و مسئولای دیگه بودن که نگرانی نداشتیم
      توچالمون رو میرفتیم
      پشت منبر فقط حرف میزدیم و هر بی عرضگی بود مینداختیم گردن توطئه دشمنان

    • سمیرا

      آقای روحانی این بود نتیجه‌ی اون همه حرفای قشنگت؟
      به خودت بیا...!

    • بدون نام

      یعنی عاشق این شوخی های بامزتم با نمک

    • ققنوس

      چون مردم پول خورد خوراک ندارند

    • رضا ط

      نقل قول : مردم نگران چی هستن؟!! یه سر برن تلکابین توچال همه چی حله بابا ، گرونی چیه؟ تورم ۵۰ درصدی کجابوده؟ کرایه خونه کمر شکن ینی چی؟؟ این حرفا چیه بابا زندگی دوروزه بیخیااالی طی کنید بابا دورهم باشید ، بخندید ، دروغ بگید ، والا

    • بدون نام

      ببخشیددوستان کاربریه سوال شخصی دارم
      این جناب رئیس جمهورکجاداره زندگی میکنه که همه چیزازنظرایشون گل وبلبله؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهش میکنم ولنجک هستن

    • بدون نام

      سلام اقای روحانی ما نگران نیستیم
      ما ملت ایران بی عار هستیم که این هم گول شماهارا میخوریم

    • رضا

      مردم چی فرض کردین پدرمانو دراوردین

    • زهرا

      سلام
      نگاه آقای روحانی اگر نگاه بود تاالان چشمهاشو باز میکرد.
      ۸سال ریاست جمهور باشی و کار خاصی برای جامعه ات نکنی خیلی حرفه.باید برنامه ای میریخت برجام از اولم نشدنی بود باید فکرامروز رو هم میکرد اما صد افسوس میدونه داره از چه ملتی سواری میگیره اینه که خییییااالش تتتتتتخت راحته،...

    • بدون نام

      بدون نام11:17
      منظورت ازمظلوم آقازادههای اختلاسگرنیستش که؟؟

    • بدون نام

      این کاش خودشو با ما مقایسه نمیکرد اگه شما توی تهییه مواد غذایی مشکل نداری دلیل نمیشه بقیه هم نداشته باشن!راستی توچال خوش گذشت؟

    • تنهای

      بازم دشمن

    • مهدی افشارزاده

      آقای رئیس جمهور میشه بگید چه روزای بلیط توچال نصف قیمت هست !

    • بدون نام

      همه داریم بدبخت وخاک برسرمیشیم یه دوروزدیگه هم ازگشنگی میمیریم شماهم به کشورهای دیگه برسیدولطفا اصلامارونگران نکنیدچون امکان داره باعث به هم زدن آرامش عالی وزندگی لاکچری ملت بشه

    • بدون نام

      مگه اون موقع که دستت رو گذاشتی تو دست بیگانه ها به ملت فکر کردی که حالا اومدی میگی دست به دست هم بدیم؟؟؟؟؟؟؟!
      تو برو نمیگم اوضاع بهتر میشه اما مطمئنا اعصاب ملت راحت تر میشه ونگرانی شون هم کمتر

    • بهزاد

      راست میگه.مردم در رفاه و آرامش کامل هستند.همه امیدوار به آینده. تمام مدیران راستگو و مورد وثوق ملت.
      ولی خدا لعنت کند دروغگو را

    • بدون نام

      لعنت به باعث بانیاش لعنت... تو که نمیتونستی جمعش کنی برا چی دوباره اومدی؟ تشنه چی بودی؟! بیشتر بدبخت کردن مردم؟! البته مردم ساده هنوزشم میرن مرگ بر امریکا میگن.. بیدار شید تو رو قران..

    • آنا

      شاید مواد غذایی باشه اما با کامیون باید پول ببری تا ی کیلو پیاز بخری! و مردم پول بی ارزش رو هم ندارن/نکنه اینم تقصیر احمدی نژاده؟؟

    • بدون نام

      ملت هم حرف که میزنن میشن دشمن خخخ .....

    • امیر تاجیک

      برو بابا قصه اون ملکه فرانسه بوده تا دوران جاهلیتشون ک گفتن ملت نان ندارن بخورن گفته خب کیک بخورن نان ندارن.اینا ازشون ملت خبرندارن.بخدا این ملت خیلی پوست کلفتن دیگه انقدخونشونو تو شیشه نکنین

    • بدون نام

      ملت بسه دیگه تا دلار نیامد۱۰۰۰توی خیابانها باشیم
      رئیس جمهورمان اینه که دلار۹۰۰۰است .میگه چرا مردمو نگران میکنید

    • ه ع

      احتمالا ایشان تو مریخ زندگی می کنند از حال کشور و مردم خبر ندارن

    • بدون نام

      راست ميگه اصلاچرانگران باشيم ؟مگر گراني داريم؟مگربيكاري داريم؟مگردلار گران شده ؟مگر .... آخه چه مرگتونه مردم؟

    • امیر

      آقای روحانی که از درد ملت خبر ندارن فقط بلدن بگن اونا مشکل کل درست میکنن بابا با اون کلیدت اومدی قفل مملکتو بازکنی 3قفلش کردی

    • بدون نام

      اقای روحانی شهامت دادشته باش همه چیزی به مردم بگو دشمن گفت شما مبارزه‌ با پول شویی تصویب نکنید وووو

    • سید جلال

      اقای روحانی زمان مرگ بر امریکا و دشمن گذشته نفست از جای گرمی بلند میشه
      سراغی از مردمی که برای رای جمع کردن سراغشون می رفتی و وعده وعیدهای پوچ می دادی بگیر
      یادمان نرفته که می گفتی من چنان رونق اقتصادی ایجاد می کنم که مردم به دولت پول بدهن نه از دولت پول بگیرن
      کو؟؟
      با دلار ۱۰۰۰۰تومانی
      باچی؟
      به خودت بیا اقای روحانی

    • بهتاش

      ای خِدااااا

    • بدون نام

      روحانی شما خودتان بااین رفتارتان ماراناراحت میکنیدچه ربطی به دیگران دارد شما بیخیال ازگرانی هستیددلت بحال خودوخانواده ات بسوزه مردم نان ونمک هم ندارند بخورنددلار وسکه راببین به چه روزی انداختید همه جاگرانی وگران فروشی

    • بدون نام

      فقط وفقط مردم ازدست تونگرانند به غیر خودت ووزیرانت کی دیگری مردم را نگران نمیکنند

    • بدون نام

      همه را از وحدت نگو از ارزانی وبیکاری هم بگو اگر همبستگی این ملت نبود ......... قدرشناس نیستید

      پاسخ ها

      • ایران دوست

        همه را به روحانی ربط ندید همه مقصرند

    • مهدی

      اره بابا
      مردم رو نگران نکنید
      برید توچال حال کنید
      جای نگرانی نیست اصلا

    • بدون نام

      پس با این حسابی که شما میگید کسی از گرسنگی نمی میره مثل جنگ جهانی اول،خوبه،عالیه

    • هموطن

      اینهمه معتاد بیکار طلاق فقر فساد فحشا اونوقت نگران مواد غذایی هستن...!!!
      عجب گیری افتادیم تو این مملکت .........
      مهمترین و بزرگترین مشکل بیکاری و بی برنامگی جوانان است که هیچکس هم عین خیالش نیست
      هم خانواده هارو بیچاره کردن هم جوانان بدبخت رو
      مملکت داری بلد نیستی نکن کسی اجبارت نکرده
      بیچارمون کردین .......

    • مجید

      یعنی فقط مشکل مردم برنج و روغن و گوشت .پس ازادی و....اینها مهم نیست

    • امیر احمدی

      خیلی وقته نگرانیم حاج حسن .... تو تازه متوجه نگرانی مون شدی؟ ما خیلی سختیه ها رو متحمل شدیم به هیچ قیمتی هیچ چیز رو باور نمیکنیم و اونطور که خودمون میخوایم به سوی آینده پیش میریم

    • vahid

      خود کرده را تدبیر نیست تقصیر خودمونه اونایی که برای بار دوم گول خوردن و رای دادن. مردم دارن زیر بار این گرونی له میشن اونوقت آقا میگه مشگلی نیست مردم نگران نکنید ؛ تو نباید نگران باشی که اجاره خونه نمیدی پول آب و برق و گاز نمیدی بچه دانشگاهی نداری گوشت و مرغ نمیخری و هزار چیز دیگه که تو ازش بیخبری ؛ خوش باش و به توچالت برس همه چیز آرومه

    • رسول پاسارگاد

      بیا خدایی ی کاری کن بقیش استعفا بده ببین درست نشد هرچی توگفتی آقا رئیس جمهور

    • بدون نام

      عاقا این تو رفاء زندگی میکنن این ملت ک سختی میکشه واسه اینا فرقی نداره ...... واقعا ک چرا مردم و نگران میکنید یه بچه 1ساله هم میدونه تو چه وضعیتی هستیم با کیا شیدیم یه ملت

    • بدون نام

      روحانی تا۱۴۰۰ماپول کفن مان رو نداریم بخریم خواهشا نظرنده شما پول داری خوش بحالت ماندارین متشکرم

    • علیرضا

      اختلاص ها کار دشمنه مردم
      اینکه 60000 تا سکه رو به دو نفر فروختن کار دشمنه مردم

    • بدون نام

      به نظر خودت روحانی ما چقدر میتونیم زندگی کنیم تا۱۴۰۰بیشتر

    • نجفی از شیراز

      سلام جناب روحانی شما کجا تشريف داريد احتمالا کره ماه تشريف داريد راستم میگید گرانی کجا بود تورم کجا بود مردم غرق در شادین از لطف ومرحمت شما ودولت محترمتان همه در رفاه کامل زندگی میکنن شما خيالتون راحت باشه مملکت امن وآرام هراز گاهی هم این ارازل اوباش که احتمالا یا آمریکایی هستن یا اسراییلی میان يه حرکتی انجام ميدن میرن...

    • بدون نام

      خداوکیلی فکر میکنم زن و بچه خودتم الان دارن به حرفات میخندن عمو حسن!

    • بدون نام

      حق داري فكر كني مردم اينقدر نمي فهمند كه بخواند نگران بشند آخه خودتم باورت نميشد دور دوم راي بياري! ولي در هر دو دوره مردم از ترس اون دو تا كانديد به تو راي دادند نه به خاطر شايستگي هاي نداشته ت

    • بدون نام

      رئیس جمهوری تصریح کرد: در هیچ شرایطی حتی بدترین شرایطی که دشمنان بخواهند برای ما پیش بیاورند، مردم در نیازمندی‌های ضروری روزمره خود از جمله مواد غذایی مشکل نخواهند داشت.
      مواد غذایی پالس جدید است برای گرانی داخلی و تحریم خارجی .

    • بدون نام

      هیئت دولت تنها هیئتی هست که مردم رو به گریه انداخته ولی بعدش نذری نمیده

    • ساسان

      بابا ولمون کنین... . پدر مردم رو در آوردید. نمونش من ۱۵ سال کار دولتی داشتم کارمندتون بودم بعد این همه سال به بهانه خصوصی سازی ۵۰۰۰ نفر مثل منو بیکار کردین الان ۲ ساله کار ندارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند تا پارتی دار جای شما استخدام کردند

    • بدون نام

      جناب رییس جمهور محترم...مردم ایران فقط امنیت اجتماعی و اقتصادی میخواهند و بهیچ چیز دیگری کار ندارند...کارها دست شماست...هر کاری میکنید ...بکنید ...ولی درستش کنید ..اوضاع مناسب نیست

    • محمد رضا

      کسی که کاربلد نباشه همینه ... مثل طارمی که چارچوب شناس خوبی نیست ... دیمی کار کردن گاهی اوقات میگیره ولی درآخر معلومه که کشور داری کار هرکسی نیست و باید متخصص باشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا چه ربطی به طارمی و تیم‌ملی داره انصافا:))))ولی خندم‌گرفت

    • بدون نام

      اگه هرکدوم ازماهاهم جای اقای روحانی توبهترین خونه وبهتربن خدمات وبهترین ماشیناروداشته باشیم سکه بشه ۴ میلیون بازم توفکرنیسیم همیشه ازقدیم گفتن مرفعه بی دردمگه اقای روحانی پسرش توزندانه بابت مهریه زنش خب ن پ جراتوفکرمردم باشه رییس جمهوربایدیکی باشه ازمردم ن یکی ازمرفعین

    • آرین

      حسن جان شما سکوت کنی سنگینتره. ...

    • بدون نام

      گرون شدن سکه یاگرون شدن موادغذایی چه ربطی ب ماهواره داره همین دلخوشی روهم ک داریم منعش میکنن

    • سيد

      حاجي مانگران جنابالي هستيم بعداز بازكردن قفل باآن كليد نا آميد كننده كجا ميري

    • رضا

      ما الان شدیم مثل اصحاب کهف بعد میگید چرا مردم را نگران میکنید مثل اینکه خبر ندارید از عید تا الان چه بلایی سر دلار اومده

    • بدون نام

      روحانی اب و صابون بیارم برات .خخخخخخخخخ

    • احمد

      همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم،،!!!!!!!!!!!!!!!!

    • فرشید ساسان زاده یاسرآبادی

      اتفاقا آقای روحانی بسیار آدم مدیر با درایت هستن بهشون خسته نباشید میگیم

    • بدون نام

      آقای روحانی
      انگار شما پات رو از خونه بیرون نمیزازی ها ؟
      نمی فهمی که قیمت همه چیز دو برابر شده
      برای شما آره ولی برای ما نه

      خخخخخ

      پاسخ ها

      • فرا

        نه پاشو نمیذاره بیرون خونه که بخواد بره خرید هرچی بخواد دستور میده براش حاضر می کنن بعدشم اینقد پول در اختیارش هست که عین خیالش نیست

    • بدون نام

      دوستی راجع به سند 2030 نظر داده که نشون میده ایشون از دلواپسان هستن، ما از تورم به تنگ اومدیم آقا چرت مینویسه بابت نظرات...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر روحانی سلام بر جهانگیری

    • Mohamaad

      آقای روحانی کجااااایی تو کجا سیر میکنی ؟؟

    • آرت

      آقای روحانی مردم که بی خیالت شدن.تو هم بی خیال ملت شو.زندگی فقط خوردن نیست.تفریح و. .. هم هست.مردم دارن نابود میشن.بیا اجاره خونه بده اونوقت میبینی چه خبره.یا حق

    • ایرانی

      بابا به کی می گید خود شما مردم را نگران کرده اید چرا فرافکنی می کنید

    • رضا

      ای ایران، ای بیچاره.

    • وطن

      چرا آقای روحانی یکم یاد وعده هات موقعه انتخابات و اون کلیدی که گل زدی اون حرفی که نود روزه مردم بهبود وضعیت معیشت را حس میکنن ....... بابا کلی کارا کاسبیا خوابیده خجالت بکش قربان همون احمدی نژاد, بیچاره کردی مردمااااااا .......

    • بدون نام

      مردم نگران نیستند، آشفته هستند

    • بدون نام

      فقط خیلی رو دارند بخدا کدوم امید کدوم...فقط هیچی نگیدخواهشا

    • بدون نام

      مردم واقعا نباید نگران باشن با این اوضاع مملکت و گرونی که راه انداختین?

    • بهزاد

      جوانا 90%شون نابود شد اینده اشون
      ن کاری
      ن پولی
      ن ازدواجی
      ن اینده تضمین شده ای
      صفره صفره

    • بدون نام

      جناب روحانی تدابیر شما مردمو نگران میکنه مردم از حالت نگرانی دراومدن افتادن رو خط وحشت. دست رو هرچی گذاشتین خراب شد.

    • بدون نام

      تو برو توچال

    • بدون نام

      جناب رئیس از خودتون بپرسید چرا مردم نگران نباشند! ؟ اگر خودتون از بازار خبر ندارید اطرافیانتون حتما خبر دارن فقط کافیه یه مقایسه قیمت بکنید با سه ماه پیش و از دید یه کارگر با سه نفر آئله به زندگی نگاه کنید با حقوقی که سال گذشته برای امسالشان در نظر گرفته شده و امسال هم. ..

    • بدون نام

      اصلا مشکل ندارن رفتی مواد غذایی واس خونه ات بخری داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • امیر

      سلام اقای رئس جمهور از همه چیز صحبت کردن الا گرانی شما حلو گرانی بگیر دولاربازیها ودلال بازیها را بگیرن نه که یکی بیاد سه هزار سکه بخر برای چی بهش سکه بدین نمیدوتید تورم پنحاه درصدی میاره فقط شما گرانی را مهار کن بخدا دشمنان ما استکبار خبیس امریکا خائن وعربستان هیچ غلطی نمیتوپن بکنن نمته ضعف گرانی داداش من بیارش پاین

    • بدون نام

      ... زندگی مردم نابودشده, مگه قراره کسی مردم روازاین وضع نگران کنه؟ مگه توبجزخرابی واسه ملت چیزدیگه ای هم داشتی؟

    • میلاد

      دشمن,دشمن،دشمن،دیگه حالم از این کلمه بهم می خوره
      خوب دشمن نتراشید برا خودتون با کاراتون ،،،کل دنیا بدن فقط ما خوبیم

    • اشکان

      ... آقای رییس ماهم میدونیم مواد غذایی هست ولی وقتی قیمتش سربه فلک کشیده دست من چجوری بهش برسه؟!

      پاسخ ها

      • پویا

        آهان دیه

    • فرشاد

      ...تو انگار تو ایران زندگی نمیکنی؟ مردم دارن از فقر و فلاکت خودکشی می‌کنند تو چی داری واسه خودت بالا میاری

    • ن م

      آقای رییس جمهور یعنی اگر شما بااون قولهایی که زمان انتخابات به مردم دادید وحالا پشت به همه ی اون قولهات کردید ..........

    • بدون نام

      روحانی امریکا واروپا را ول کن فکری به حال ماکن

    • ح

      آهای ملت... آسوده بخوابید حسن روحانی بیداره ... راحت باشین لطفا

    • فرساش ایرانی

      ما وقتی میریم تو مغازه خرید کنیم و قیمتها با قیمتهای هفته قبل فرق داره و بالاتر رفته نگران میشیم،نه با صحبتهای این و اون و چندتا ویدبو از اعتراضات مردم و حرف.اقای روحانی یادت نره پارسال همین روزا بود که برای رأی جمع کردن دست به چه کارهایی زدید و چه حرفها و قولهای و وعده هایی به مردم دادین،حالا کارت راه افتاده دیگه به قوه قضاییه میگی بشدت با معترضین برخورد کنه!!! بابا خداوکیلی ای ولا داری شما...

    • بدون نام

      فقط برو دست از سرمون بردار ... فقط برو برو برو برو برو برو برو برو برو کفشت کجاست توش نمک بریزیم مثل مهمونی که قدیمیا برای اینهمه دیگه نیاد خونشون تو کفشش نمک میریختن فقط برو بیچارمون کردی

    • مهرداد منتظر

      پیشرفت ما همین پرایدی هست که سوار میشیم با آبشن جدید قاتل کوچه و جاده از یه جنگ بیشتر کشته داره پس کو این پیشرفت ما

    • بدون نام

      همش که مردم باید دست به دست هم بدن پس شما چی کار می کنی لامپ 50تومنی آشغال LEDشده 100تومن آبمیوه ی 500تومنی شده 1200تومن و...... ماشین 30میلیونی شده 46میلیون بازم بگیم....

    • فرهاد

      ا این حرفای مسخره تون دیگه خراب ترش نکنید.

    • علیرضا

      وضع خیلی خراب ترازاینهاست جناب رئیس جمهور.دقیقا کجای ایران قراردارین .دروغ وریاکاری دیگه جواب نمیده .دورفلک درنگ نداردشتاب کن

    • رضا

      یعنی با این همه ثروت
      نفت داریم
      معدن داریم
      شمال و جنوب دریا داریم
      کشاورزی داریم
      باغ داریم
      صنعت داریم
      کشور توریستیم که هستیم
      و خیلی چیزا دیگم داریم
      فقط نمیدونم چرا آقای روحانی نگران مایهتاج ضروری زندگیمونه
      آقا رئیس جمهور محترم با بالا بردن دلار که کار خودتون هست
      جیب ملت بدبخت رو خالی کردین
      بنده ۲۵۰ خونه فروختم رفتم خونه دیگه بخرم بخاطر کارهای شما همون خونه خودم رو باید ۵۰۰ بدم بخرم
      والا من بودم خودم از ملت عذرخواهی میکردم و میرفتم
      بهترین کار در حق این ملت شریف و خوب و صبور رو انجام بدین

    • بدون نام

      آخه این بدبخت بی چاره ها توی این گرونی چکار کنن

    • الهه داهیم

      نگران نباشیم کجایی انگار ۳۰۰سال خواب بوده

    • بدون نام

      متاسفانه همه ی مردم ایران دارن به آتش اشتباه کسایی میسوزن که به این آقا رای دادن...

    • امیر

      این فکر کنم دولت به کشور دیگه دستشه اصلا تو باغ نیست .

    • بدون نام

      هیچ وقت فکر شم نمیکردم روزی بگم خدا بیامرزه احمدی نژاد رو

    • بدون نام

      باورم نمیشه که میشه وضعیت به سرعت تغییر داده شود ولی نمی گذران و ما باید همینطور زجر بکشیم

    • محمد

      من که میرم رای میدم شمام برین رای بدین

    • majed

      مشکل روحانی یا دولت ایشان نیست مشکل کل ..

    • گنزق

      با گران شدن دلار « کالای ایرانی » و حتی آب خوردن هم گران شده و جای هیچ نگرانی نیست ، ...... ایرانی ، ایرانی بخر!!!

    • بدون نام

      مردم چیزی را که می بینند باور میکنند نه چیزی که شایدشاید درآیندهای دور اتفاق بیفتد پس لطفا تا دور نشده کاری انجام بدهیدوعده بزک نمیر بهار میاد مال قبل از انتخابات بود به خدا انتخابات تمام شده بیدار بشید.

    • مینا

      فک کن این همه خرج تحصیل وکلاس کنکوری ودانشگاه بدی اخرش هم بیکار

    • بدون نام

      با این اوضاع تاسف بار اقتصادی در جامعه من آماده مرگم این زندگی لعنتی در بین مسئولین دزد و رانت خوار و اختلاسگر و پارتی بازی پشیزی ارزش نداره
      خدایا توبه

    • س

      اقا ما انرزی هسته ای نمیخوایم والا نمیخوایم این چه سودی داره برا مردم که این همه تاوان میدن مردم

    • رضامتال

      ...
      خود توووو گفتی انچنان اقتصاد رونق پیدا کنه ک حتی مردم ب یارانه 45تومن نیاز نداشته باشن همونم شد مردمو ب فلاکت کشوندی همه چیز 100هزار برابر گرون شده بعد یارانمون همون 45تومنه!!حالا یارانه هیچ پول گاز نفتمون چی شد دیگه فایده نداااااره
      خودتونم خوب میدونید

    • بدون نام

      مطمئنم این نابسامانیای اقتصادی باز یه نقشه جدید ه خدا میدونه چه هدفی پشتشه

    • بدون نام

      روحاني يدونه است.
      لاريجاني يدونس
      جهنگيري يدونس
      با اين ستاره ها گمراه خواهيم شد

    • بدون نام

      هرچي ميکشيم از رفسنجاني و شاگرداش ميکشيم

    • بدون نام

      روحانی پاینده باد،،،مرگ بر دشمن

    • بدون نام

      همه چی آرومه مثل برگ گل .عجب مش رجب

    • بدون نام

      ایول ریتا ایول گل گفتی به خدا.یه عالم حرف تو دلم بود که حال نداشتم بگم شما خلاصه کردی و گفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج