۷۳۷۵۶۱
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

درخشان: کمبود تجربه بین‌المللی به ما ضربه زد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کمبود تجربه بین‌المللی در هر ۳ دیدار تیم ملی به ما ضربه زد و باعث شد نتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان درباره تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال و عدم صعود به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و از جان مایه گذاشتند. بچه‌ها بازی پایاپایی را با تیم پرتغال انجام دادند و عملکرد بهتری نسبت به دیدارهای قبلی به نمایش گذاشتند و نشان دادند از توانایی بالایی برخوردارند.

وی ادامه داد: کمبود تجربه بین‌المللی در هر ۳ دیدار تیم ملی به ما ضربه زد و این مسئله باعث شد که بازیکنان قدر تک‌موقعیت‌های‌‌شان را ندانند و فرصت‌سوزی کنند. اگر قبل از جام جهانی دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار می‌کردند و تجربه کسب می‌کردند، می‌توانستیم به دور بعد صعود کنیم، به هر حال بازیکنان همه تلاش‌شان را کردند تا به پیروزی برسند تا دل مردم را شاد کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تصریح کرد: ما باید برای مسابقات جام ملت‌های آسیا کی‌روش را حفظ کنیم چون فرصت کمی تا این مسابقات داریم، بهترین فرد برای هدایت تیم ملی در حال حاضر کی‌روش است اما باید یک برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم که از حضور کی‌روش استفاده مناسب داشته باشیم. ما ۲ جام جهانی و یک جام ملت‌های آسیا را با کی‌روش پشت سر گذاشتیم که نتیجه‌ای برای ما به همراه نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه تو که فقط بلدی تیم‌های لیگ برتری رو به دسته یک ببری چطور درباره سرمربی بزرگی چون کی روش که مورد تحسین بزرگترین مربیان جهان است نظراحمقانه بدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا حرف بدی نزده گفته تجربه بین المللی نداریم کیه که ندونه به خاطر تحریمها هیچ تیم بزرگی با ما بازی نمی کنه و تیم های کوچک هم قرارشون را به هم می زنند.
        اگر ما امکانات و بازی های تدارکاتی عربستان را داشتیم به فینال جام جهانی میرسیدیم

    • یارسا

      ما احتیاجی به نظر تو نداریم

    • بدون نام

      تو رو میزاریم تا استفاده خوبی بکنن قهرمان !!!

    • میلاد

      گل گفتی ولا من نمیدونم چرا کیروش پرست داریم نه دوتا جام جهانی نتیجه گرفت ونه جام ملت ها.سبک بازیش هم فقط تدافعی هست.دل خوشی خیلیا به اینه که چون پرگل نباختیم خوب بودیم.التماس شعور فوتبالی

      پاسخ ها

      • امان ازمردم عوام فریب

        انشالله کیروش میره بعدیه سرمربی داخلی میاداونموقع حالتومیپرسم

    • گرگانی

      اقای درخشان هم بعنوان یه کارشناس نظر خودش رو گفته . اینکه بخوایم تو جام جهانی از گروه بالا بریم باید پله پله جلو بریم . قبلا که اصلا نمیتونستیم بریم جام جهانی با بودن کره ژاپن عربستان کویت هم اون موقع خوب بود بعد یدوره رفتیم یدوره نرفتیم با برنامه ریزی درست بعنوان تیم اول گروه وبعنوان تیم دوم بعد برزیل جواز جام جهانی گرفتیم . دوره قبل بازی های خوبی انجام دادیم یک امتیاز گرفتیم این دوره چهار امتیاز گرفتیم دیگه باید برا دور بعد برنامه این باشه که از گروه بالا بریم . نباید بگیم شگفتی ساز بشیم واقعا با هزینه و کادر قوی که هست باید به گروه بعد سعود کرد .

    • احمد

      يامايلي کهن يادرخشان اماده باشيد که بعدازکيروش تيم ملي روتحويل بگيريد وبه فوتبال ملي گند بزنيد تروخداتعارف نکنيد

    • احمد

      يامايلي کهن يادرخشان اماده باشيد که بعدازکيروش تيم ملي روتحويل بگيريد وبه فوتبال ملي گند بزنيد تروخداتعارف نکنيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج