۷۳۷۶۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ماسچرانو: مسی هم انسان است

خاویر ماسچرانو مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین عصر روز یک‌شنبه در مورد لیونل مسی به صحبت پرداخت.

خبرورزشی: خاویر ماسچرانو مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین عصر روز یک‌شنبه در مورد لیونل مسی به صحبت پرداخت. او در صحبت‌هایش گفت: «حال لئو خوب است، اما او هم به عنوان یکی از اعضای تیم وقتی اوضاع خوب پیش نرود، دچار ناامیدی می‌شود.»

ماسچرانو در کنفرانسی خبری که بعد از جلسه تمرینی عصر یک‌شنبه آرژانتین برگزار شد، در مورد مسی گفت: «مسی هم آدم است و ناامیدی‌های خودش را دارد ولی انگیزه‌های زیادی هم دارد تا اوضاع را عوض کرده و تصویری که در این دو بازی از آرژانتین ارائه شده را تغییر دهد.»

بعد از تساوی یک- یک آرژانتین مقابل ایسلند در بازی اول، آن‌ها در دومین دیدارشان در مرحله گروهی جام جهانی در گروه D، ۳ بر صفر مغلوب کرواسی شدند و در آخرین بازی باید در سن‌پترزبورگ به مصاف نیجریه بروند. آلبی‌سلسته برای صعود به دور بعد باید مقابل نیجریه به پیروزی برسد و البته نیم‌نگاهی هم به نتیجه بازی ایسلند- کرواسی داشته باشد.

پیغام همسر ویلی کابایرو

اشتباهی که ویلی کابایرو در بازی با کرواسی مرتکب شد و منجر به گل اول کروات‌ها گردید، باعث شد تا این دروازه‌بان آرژانتینی به شدت در کانون انتقادات قرار بگیرد. در پایان این بازی آن‌قدر منتقدان به کابایرو تاختند که او تا حدود زیادی اعتماد به نفسش را از دست داد. در بین این سیل انتقادات، همسر کابایرو و دخترش پیغامی را برای او منتشر کردند تا بتوانند روحیه را به این دروازه‌بان نگون‌بخت بازگردانند.

لوسیا آرایا همسر کابایرو در صفحه شخصی اش در اینستاگرام پیغامی را برای همسرش منتشر کرد: «ما در روز‌های خوب و بد، پشتت هستیم. در همه شرایط از تو حمایت می‌کنیم، حتی در شرایط سخت و وقتی که اشتباه می‌کنی. به عنوان اعضای خانواده، به ارزش‌های بنیادینی که برای ما وجود دارد، مثل احترام، صبوری، ادب و عشق باور داریم. این چیزی است که در خانه یاد گرفتیم و به فرزندان‌مان هم آموخته‌ایم. ما در کنار هم و مثل همیشه در مواجهه با سختی‌ها، قوی هستیم و رو به جلو پیش می‌رویم. پیغام‌های روحیه‌بخش و مملو از انرژی و محبت، خیلی بیشتر از پیغام‌های بد، مملو از نفرت و خشم بود و این همان چیزی است که باعث می‌شود تا حالم خوب شود و امیدوار باشم روزگاری بتوانیم جامعه‌ای متمدن داشته باشیم. نه من و نه هیچ یک از اعضای خانواده‌ام اهل پاسخ دادن به این خشونت‌ها نیستیم. متأسفم که چنین رفتاری در انتظارت بود. از خدا می‌خواهم صلح را به قلب‌ها هدیه کند. بیش از هر زمان دیگری به تو افتخار می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج