۷۳۷۷۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازدید معاون علمی و پژوهشی رییس‌جمهور از گروه شرکت‌های برتر

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از دفتر استارت آپ دانرو از لزوم حمایت از استارتاپ های داخلی صحبت کرد.

برترین ها: سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در دفتر اپلیکیشن دانرو از گروه شرکت های برتر بازدید کرد. معاون عملی و فناوری ریاست جمهوری به همراه محمدرضا محسنی، منوچهر صدری خانلو و سید هادی فرحزادی اعضای هیأت مدیره گروه شرکت های برتر، از بخش های مختلف دفتر دانرو بازدید کرد و در ادامه با شرکت های عضو گروه شرکت های برتر شامل خبرگزاری رکنا، برترین ها، طرفداری، همگردی، جعبه، نی نی بان، چیدانه، تکراتو، کلیک یاب، سنجاق، دنده ۶، جعبه ابزار، سرآشپز پاپیون و ... آشنا شد.

بازدید معاون علمی و پژوهشی رییس‌جمهور از گروه شرکت‌های برتر

ستاری در حاشیه این دیدار گفت: تامین محتوا در فضای مجازی، فرهنگسازی در این حوزه و توسعه استارتاپ هایی که دراین حوزه کار می کنند از بحث های جدی ما محسوب می شود. معاون عملی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: خوشحالم که می بینم استارتاپ های فعالی داریم مانند همین شرکتی که امروز از آن بازدید کردیم، مجموعه ای قبلا تحت عنوان پیک برتر و الان تحت عنوان گروه شرکت های برتر هستند که کامل سیستم را در جهت تامین محتوا در فضای مجازی تغییر دادند و مجموعه بسیار زیادی از اپ های مختلف با همکاری 100 ها نفر از نیروهای انسانی خلاق و تحصیلکرده که به کار گرفته شدند تا با توجه به مراجعه مردم به فضای مجازی بتوانند برای این مخاطبان محتوا تامین کنند.

بازدید معاون علمی و پژوهشی رییس‌جمهور از گروه شرکت‌های برتر

وی بیان کرد: ما اپلیکیشن های فوق العاده ای هم داریم و باید به این برسیم که اگر امروز اپ های داخلی را محدود کنیم باید فردا صبح در تهران با اپ های خارجی جنگ کنیم. این ها سربازان ما در یک مبارزه محسوب می شوند و باید حمایت شوند. وی افزود: عمده حمایت های آن ها نیز مالی نیست بلکه محیط کسب و کاری است که ما باید برای آن ها تامین کنیم تا بتوانند به آن اهدافی که می خواهند برسند.

بازدید معاون علمی و پژوهشی رییس‌جمهور از گروه شرکت‌های برتر

ستاری در ادامه خاطرنشان کرد: می بینید که در محیط بسیار کم و در وسط شهر، حتی در خانه های مسکونی این بچه های خلاق در حال انجام کار در این راستا هستند. معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: ما بحث مشاغل خانگی را در حوزه تامین محتوا داریم که هر کدام از آن ها می تواند استارتاپ های شخصی باشند و بتوانند اشتغال فوق العاده ای را ایجاد کنند.

بازدید معاون علمی و پژوهشی رییس‌جمهور از گروه شرکت‌های برتر

ستاری در ادامه با اشاره به ضوابط دانش بینان شدن شرکت ها گفت: ما باید بدانیم که اپ های خدماتی که در حال توسعه است در اصل توسعه بازاری است برای بازار تکنولوژی، استارتاپ های خدماتی می توانند بازارسازی برای استارتاپ های تکنولوژی داشته باشند.

بازدید معاون علمی و پژوهشی رییس‌جمهور از گروه شرکت‌های برتر

محمدرضا محسنی ضمن ابراز خوشحالی از دیدار معاون رئیس جمهور از دانرو اعلام داشت، آنچه امروز استارت آپ ها، بیش از هر زمانی برای رشد بدان نیاز دارند، بهبود فضای کسب و کار و حمایت های غیر مادی است. مساله ارز، به یک بحران جهت رتق و فتق امور جاری و مهم استارت آپ ها تبدیل شده است. وی ابراز امیدواری کرد با حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بتوان از توان نخبگان کشور برای فعالیت در شرکت های دانش بنیان بهره گرفت.

بازدید معاون علمی و پژوهشی رییس‌جمهور از گروه شرکت‌های برتر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج