۷۳۷۷۸۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

خلیلی:

ساق‌های خسته نگذاشت ضربه طارمی گل شود

مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی اعتقاد دارد که خستگی طارمی دلیل اصلی از دست دادن موقعیت ثانیه های پایانی توسط او شده است.

ورزش سه: مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی اعتقاد دارد که خستگی طارمی دلیل اصلی از دست دادن موقعیت ثانیه های پایانی توسط او شده است.

محسن خلیلی مهاجم تیم سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد عملکرد ملی پوشان ایران در سه بازی جام جهانی گفت: ما سه بازی کردیم؛ سه بازی که در هر سه بازی از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کردیم البته در بازی پرتغال بازتر بازی کردیم و مهاجمان اجازه داشتند که بالاتر بروند.

وی ادامه داد: اگر در سیستم مورد اشاره آزادی عمل به مهاجمان داده نشود و وظایف دفاعی به آنها داده شود از کیفیت کار هجومی کاسته می شود. طبیعی بود با توجه به اینکه سه مهاجم ما عقب بازی می کردند، نتوانند در بخش هجومی نمایش خوبی در حمله داشته باشند و تک موقعیت هایی هم که پیش آمده بود به خاطر پرس شدیدی که داشتند و خستگی تمرکز لازم را نداشتند، ولی در کل فکر می کنم کی روش از خط هجومی تیمش راضی بود. دیدیم که طارمی و امیری میان دونده ترین بازیکنان بودند و این نشان می دهد وظایف دفاعی را به خوبی انجام داده اند. تیم ما دو تکه بود و این باعث شد که در بخش هجومی نمایش خوبی نداشته باشیم.

خلیلی در مورد ضربه ای که طارمی در دقیقه ۹۵ به بیرون زد، توضیح داد: به هر حال در مورد آن صحنه اگر بخواهیم صحبت کنیم باید این را بگوییم که طارمی در هر دو بازی قبلی تیم ملی بالای ۱۰ کیلومتر دویده است که کمتر تجربه اش را دارد. چرا که نه در قطر و نه در لیگ ایران این تجربه را ندارد. در واقع اصرار به بازی های تدارکاتی توسط کی روش هم برای همین بود تا بازیکنان آمادگی لازم را پیدا کنند. در دقیقه ۹۵ هم این اتفاق افتاد و وقتی بدنتان خسته است تصمیم گیری سخت است. بهترین تصمیم را در زمانی می گیرید که بدنتان فرش باشد. قطعا طارمی دوست داشت ضربه خوبی بزند و چون خسته بود تصمیم گرفت محکم بزند. در مجموع مهاجمان تیم ملی خیلی زحمت کشیدند و وظایفی که مربی به آنها داده بود را انجام دادند. در واقع تیم ایران طوری بازی کرد که شاید مهاجمان تیم ملی راضی نشده باشند ولی کی روش از عملکرد آنها رضایت دارد.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد حضور کامل سردار آزمون و عدم حضور قوچان نژاد نیز افزود: هر مربی وظایفی را برای هر بازیکنی تعریف می کند ما چون تحت فشار قرار می گرفتیم و چون توانایی حفظ توپ نداشتیم مسلما دفاع باید توپ را دفع می کرد و پس از دفع توپ بازیکنی نیاز بود که بتواند سر بزند و تنها انتخاب سردار بود. ضمن اینکه هر مربی به سبک بازی برخی بازیکنان علاقه دارد و بازی سردار هم مورد علاقه سرمربی تیم است و به او اعتماد دارد.

خلیلی در پایان با تمجید از عملکرد تیم ملی در بخش تدافعی و امیدواری به بهتر شدن عملکرد تیم در بخش تهاجمی صحبت هایش را اینگونه خاتمه داد: در جام جهانی بازیکنان با استعداد ما با نوع فوتبالشان نشان دادند که فقط کارهای دفاعی را خوب انجام نمی دهند و علاقمند به بازی های هجومی هم هستند و دوست دارند که بازی هجومی را انجام دهند. در این هفت ساله کی روش سعی کرده ساختار دفاعی را درست کند و حالا یکی از تیم های خوب آسیا هستیم و حرف های زیادی در جام جهانی زدیم . امیدوارم که این اتفاق بیافتد که در جام ملت های آسیا به سازماندهی خوبی در بخش هجومی هم برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شما

      بسته دیگه آهه!!مقابل مراکش باید میباختیم مقابل اسپانیا شانس آوردین یه گل خوردیم مقابل پرتغال هم که پنالتیمون مپنالتی نبود ۸۰ درصد هم بازی دست پرتغال بود باز شانس آوردیم حالا میگید چی؟؟؟؟؟

    • ج

      وقتی یه مربی ترسو تیم رادفاعی واردمیدان میکنه مهاجمی که ازدروازه خودی تا دروازه ی حریف رامی دودبایدهم نتونه ضربه ی آخرراخوب نزند.

    • وحید

      بازیکنی که خسته میشه حق پوشیدن پیراهن تیم ملی نداره

    • بدون نام

      کی‌روش احتیاجی به تعریف و تمجید تو نداره

    • مهدی

      همه ی تیم و کادر فنی عالی واقعا نباید به خاطر این موقعیت بازی خوب طارمی تو دو بازی قبل یادمون بره
      از طرف یه استقلالی

    • بدون نام

      ایشون عادت به گل خراب کردن داره از۱۰ تاموقعیت یکیش اونم با خوش شانسی گل میشه ۱۰ تا موقعیت روبه هرکسی بدی آخرش یکی روگل میکنه این هنرنیست هنراینه ازهیچ همه چیزبسازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنم ۱۰۰ موقعیت به تو بدن یکی گل نمیکنی

    • بدون نام

      ببند دهنتو ایشون هم دفاع بود هم هافبک هم تو خط حمله موثر بود بارها با پرس توپ بازیکنای پرتغالو گرفت تو بازی با اسپانیا بیشرین دوندگی رو داشت و نمره 7 گرفت به همراه ایسکو از اسپانیا تو مجله معتبر ایتالیایی از فوتبال سرت نمیشه دهن گشادتو ببند و نظر نده دمش گرم عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج