۷۳۷۸۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هر آنچه باید از نقل و انتقالات اروپایی بدانید

در حالی که تب جام جهانی بسیار بالا گرفته و راند سوم مرحله گروهی برگزار می شود، اخبار مختلف نقل و انتقالاتی نیز وجود دارند.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات اروپایی بدانید

ورزش سه: در حالی که تب جام جهانی بسیار بالا گرفته و راند سوم مرحله گروهی برگزار می شود، اخبار مختلف نقل و انتقالاتی نیز وجود دارند.

جدایی آندرس اینیستا از بارسلونا، حضور لوپتگی به جای زیدان، ناکامی بایرن مونیخ و منچستریونایتد در اروپا و... همگی سبب شلوغی بیش از حد بازار نقل و انتقالات خواهند شد و همین حالا هم شایعات مختلفی در رسانه های جهانی وجود دارند که بخشی را مرور میکنیم:

* معاوضه دو ستاره یونایتد و پاریس

روزنامه سان خبر داد که احتمال تعویض مارکو وراتی و پاول پوگبا زیاد است. پاری سن ژرمن با یک پیشنهاد جذاب و پول نقد به سراغ شیاطین سرخ رفته و باید دید پاسخ یونایتدی ها چه خواهد بود. هرچند که وراتی قراردادی جدید با باشگاه پاریسی به امضا رسانده اما نمی توان این موضوع را مانع بزرگ بر سر این انتقال دانست. پوگبا با رقم نجومی 118 میلیون دلار راهی یونایتد شد و انتظارات را برآورده نکرد.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات اروپایی بدانید

* وین رونی آماده حضور در MLS

قرارداد دی.سی. یونایتد و وین رونی آماده امضا است. اسکای اسپورت، خبر داد که مدت زمان این قرارداد دو ساله خواهد بود. رونی دارای ویزا و مجوز کار در ایالات متحده است و تا پایان هفته و پس از این که منچستریونایتد و اورتون به توافق برسند، راهی آمریکا می شود. او آماده تمرین با هم تیمی های جدیدش می باشد.

* بارسا موقتا بیخیالِ ستاره لاتزیو

سرگی میلینکویچ-ساویچ هافبک ۲۳ ساله تیم لاتزیو است که اکنون با تیم صربستان در جام جهانی حضور دارد. باشگاه های مختلفی از جمله بارسا مشتری او هستند اما قیمت بالا سبب شده تا کاتالان ها این انتقال را در حالت تعلیق قرار دهند. موندو دپورتیوو در این خصوص نوشت: لاتزیو قیمت او را ۸۰ میلیون یورو اعلام کرده و باید دید از بین یونایتد، رئال، یوونتوس و بارسا کدام تیم این بازیکن را به خدمت خواهند گرفت. بارسلونا به شدت به دنبال یک هافبک مرکزی برای جانشینی اینیستا است.

* کهکشانی ها همچنان به دنبال هررا

لوپتگی سرمربی جدید رئال علاقه مند است که هکتور هررا هافبک مکزیکی را به سانتیگو برنابئو بیاورد. این بازیکن ۲۸ ساله در جام جهانی ۲۰۱۸ با مکزیک حضور دارد و استعداد بالایش رئالی ها را تحت تاثیر قرار داده است. بعید است این انتقال کمتر از ۳۰ میلیون یورو برای رئالی ها هزینه داشته باشد.

* لوفتوس چیک فروشی نیست!

ستاره تیم چلسی یک فصل موفق را در کریستال پالاس سپری کرد و به تیم ملی هم رسید اما حالا سران باشگاه چلسی قصد فروش دائمی او را ندارند. اما روزنامه تلگراف انگلستان خبر داد که شاید آبی پوشان لندنی با حضور قرضی روبن لوفتوس چیک در تیم دیگری موافقت کنند.

* پسر اسطوره، جا پای پدر می گذارد

پسر فیل نویل اسطوره باشگاه منچستر یونایتد به این تیم منتقل شد. او پیش تر در تیم جوانان والنسیا حضور داشت، جای که گری و فیل نیز هدایت این تیم را برعهده داشتند. هاروی نویل از این پس زیر نظر خوزه مورینیو خواهد بود و امیدوار است همچون پدرش موفق باشد. فیل نویل در منچستریونایتد نزدیک ۴۰۰ بازی انجام داد.

* آینده تیاگو در اسپانیا است؟

تیاگو آلکانترا حاضر نشد در خصوص آینده اش و پیشنهاد تیم های بارسلونا و رئال مادرید پاسخ روشنی بدهد، چون به نظر می رسد با این باشگاه ها در ارتباط است. او سال ۲۰۱۳ از بارسا به بایرن منتقل شد اما حالا سران باشگاه آبی و اناری پوش اسپانیا به اصرار ارنستو والورده بار دیگر به سراغ او رفته اند و بعید نیست این هافبک را بار دیگر در نیوکمپ ببینیم. چندین رسانه معتبر ادعا کرده اند که بایرن حاضر به مذاکره است و صحبت هایی نیز با رئال مادرید انجام داده اند.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات اروپایی بدانید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج