۷۳۷۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فیفا کمیته انضباطی ایران را قبول ندارد

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: نباید مجمع فدراسیون را فردا به صورت فرمالیته برگزار کنیم.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: نباید مجمع فدراسیون را فردا به صورت فرمالیته برگزار کنیم.

امیر عابدینی در مورد برگزاری مجمع روز آینده فدراسیون فوتبال گفت: همه انتظار داریم که مسائل مهم فوتبال در مجمع مو به مو مطرح شود و در مورد آن بحث و گفت‌وگو داشته باشیم نباید در این مجمع تصمیمات خلق‌الساعه بگیریم.می‌توانیم فرمالیته هم کار کنیم و فقط دستور جلسه را بررسی کنیم اما مجمع فردا نباید فرمالیته باشد.

وی ادامه داد: سنت مجمع از نظر قانونی باید رعایت شود اما وقتی این اعضاء دور هم جمع می‌شوند باید مجمع یک بحث حاشیه‌ای هم داشته باشد و موارد را مو به مو بگوییم و درباره‌اش صحبت کنیم.

عابدینی تصریح کرد: مثلا ما چه کمیته‌ انضباطی داریم که فیفا آن را قبول ندارد زیرا استانداردهای فیفا در کمیته انضباطی رعایت نشده است در تمام دنیا در کمیته انضباطی طرف‌های درگیر نماینده دارند من مربی و من داور که در آنجا نشستهایم در کمیته انضباطی هم نماینده داریم. دوستانی که اکنون در کمیته انضباطی مسئولیت دارند بسیار زحمت‌کش هستند و متخصص قضایی هستند اما به درد فوتبال نمی‌خورند حالا من این حرفها را می‌زنم و دوباره یک امتیاز از تیم من کم می‌شود اما واقعیت این است که روح فوتبال را فوتبالی‌ها می‌فهمند.

وی افزود: ما فوتبالی ها اگر پیراهن هم را پاره کنیم آن را بین هم رد و بدل می‌کنیم جامعه فوتبال باید از خودش حفاظت کند در غیر این صورت افرادی که از بیرون فوتبال می‌آیند هم حفاظت نمی‌کنند.برخی کارشناسان معتقدند آئین‌نامه انضباطی نوشته شده با مواد قانونی فیفا در تضاد است.

مدیرعامل داماش با اشاره به مغرور بودن باشگاه‌ها به بازیکنان خارجی گفت: می‌دانید چرا وقتی بازیکن خارجی که در باشگاه ایرانی بازی می‌کند و پول کلان هم می‌گیرد تیم ما را رها می‌کند و می‌رود و ما محکوم می‌شویم چون کمیته انضباطی اعتبار ندارد و از پیش، باشگاه‌های ایرانی در فیفا محکوم هستند و همین می‌شود که همه باشگاه های ایرانی به بازیکنان خارجی مغرور می‌شوند. باید کمیته حل اختلاف تشکیل شود و همچنین هیئت منصفه در سازمان لیگ هم تشکیل بدهیم. فردا اعضاء هیئت رئیسه همگی آنجا حضور دارند و باید با یک طرح دو فوریتی این مسئله را مطرح کنیم. ای کاش دوستان مجمع نظرات همدیگر را در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها بخوانند تا ملکه ذهنشان شود.

مدیرعامل داماش در مورد استعفایش گفت: من استعفایم را به هیئت مدیره داماش داده‌ام و آن را هم پس نگرفته ام آنها دو ماه فرصت دارند یا استعفایم را قبول کنند یا اینکه شرایط ادامه کار را برایم فراهم کنند.

وی در مورد قهر خود با بازیکنان داماش گفت: من اصلا قهر کردن بلد نیستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج