۷۳۷۹۸۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رپورتاژ آگهی

تماشای پخش زنده بازی انگلیس و بلژیک با هیجانی تمام عیار از آیواسپرت

پخش زنده بازی انگلیس و پرتغال را با یک گزارش هیجان‌انگیز متفاوت، کیفیت تصویر HD، ترافیک اینترنت رایگان و شانس خود برای برنده شدن یک دستگاه خودرو Tiggo ۵ از شبکه تلویزیونی اینترنتی آیواسپرت ببینید.

تماشای پخش زنده بازی انگلیس و بلژیک با هیجانی تمام عیار از آیواسپرت

پخش زنده بازی انگلیس و پرتغال را با یک گزارش هیجان‌انگیز متفاوت، کیفیت تصویر HD، ترافیک اینترنت رایگان و شانس خود برای برنده شدن یک دستگاه خودرو Tiggo ۵ از شبکه تلویزیونی اینترنتی آیواسپرت ببینید.


دو تیم بلژیک و پرتغال در حالی در آخرین بازی حساس مرحله گروهی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم در ۲ بازی اول خود بیش از ۸ گل به ثمر رسانده‌اند و ضرب شست خودشان را به تیم‌های حریفشان در جام جهانی نشان داده‌اند، اما نباید فراموش کنیم که این گل‌ها در مقابل تیم‌های پاناما و تونس به ثمر رسیده است بنابراین نخستین محک جدی تیم‌های انگلیس و بلژیک همین بازی آخر مرحله گروهی جام جهانی است، هر چند که اگر قرعه‌کشی جام جهانی به شکل دیگری پیش می‌رفت و این دو تیم در اولین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف یکدیگر می‌رفتند شاید وضعیت این گروه هم مثل سایر گروه‌های جام جهانی به پیچیدگی‌های خاصی برمی‌خورد.


در این که دو تیم بلژیک و انگلیس تیم‌های خوبی در این جام جهانی هستند شکی نیست، اما نکته این جاست که انگلیسی‌ها از جام جهانی ۱۹۶۶ که در آن قهرمان شده‌اند به جز سال ۱۹۹۰ در ایتالیا نتوانسته‌اند به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی راه یابند و شاید تنها تیمی در جام جهانی باشند که تا به امروز بار‌ها در مرحله یک‌هشتم و یک‌چهارم جام جهانی حذف شده‌اند.


در مقابل تیم ملی انگلیس تیم بلژیکی قرار می‌گیرد که هر چند تیم یکدست و خوبی است، بازیکنان خوبی در ترکیب دارد که ۱۸ نفر از ۲۳ نفرشان در لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان بازی می‌کنند و حتی توانسته‌اند تا رتبه اول جدول رده‌بندی فیفا هم بالا بیایند، اما هیچ افتخار قابل اعتنایی در سطح جهان و قاره اروپا کسب نکرده‌اند اگر چه می‌توان آن‌ها را یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال دنیا در آینده دانست.


اگر می‌خواهید بازی انگلیس و بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را زنده ببینید یا جدول نتایج بازی‌های جام جهانی را لازم دارید، اما به هر دلیلی به تلویزیون دسترسی ندارید، یک پیشنهاد استثنایی داریم! تماشای زنده فوتبال ایران-پرتغال با اینترنت رایگان ! در تلویزیون اینترنتی آیو شما می‌توانید این بازی را به صورت زنده از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن اندروید و آی اوس، اپلیکیشن تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و همچنین ستاپ-باکس آیو با ترافیک اینترنت رایگان برای کاربران شرکت‌های همراه اول، آسیاتک،‌های وب، پارس آنلاین، صبانت، گروه اینترنتی فن آوا، TD-LTE مبین‌نت، مخابرات گیلان، قم و مرکزی و ترافیک اینترنت نیم‌بها برای کاربران شرکت‌های ایرانسل، شاتل، رایتل و شرکت مخابرات ایران ببینید و در هر جا که دوست داشتید، در محل کارتان پشت رایانه‌تان، با گوشی‌تان در جاده و یا در تلویزیون خانه‌تان این بازی حساس را ببینید.


با تماشای بازی بلژیک و انگلیس در آیو اسپرت، شما شانس ویژه‌ای دارید تا در یک قرعه‌کشی متفاوت نسبت به قرعه‌کشی‌های این روز‌های جام جهانی شرکت کنید و آن هم قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو Tiggo۵ است که آیو به یکی از کاربران خوش‌شانس خود اهدا می‌کند از این رو تا ۳۱ تیر فرصت دارید که در قرعه‌کشی Tiggo۵ آیو شرکت کنید که برای شرکت در آن علاوه بر خرید اشتراک آیو راه‌های متنوعی دارید که می‌توانید برای اطلاع از آن به وب‌سایت تلویزیون اینترنتی آیو مراجعه و تا دیر نشده امتیازاتتان را برای شرکت در این قرعه‌کشی اضافه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج