۷۳۸۰۵۶
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

غرویان: روحانی مسائل را شفاف به مردم بگوید

غرویان، مدرس حوزه علمیه قم با توجه به وضعیت اقتصادی گفت: روحانی باید با شفافیت مسائل کشور را با مردم مطرح کند و از کانون‌های قدرت و فعالان سیاسی و اقتصادی بخواهد که دولت را کمک کنند و چوب لای چرخ آن نگذارند چرا که با این کارها مشکلی حل نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: محسن غرویان در پاسخ به این پرسش که با توجه به وضعیت اقتصادی داخل کشور و تحریم‌های جدید اعمال شده از سوی آمریکا، اگر جای رییس‌جمهور بود چه برنامه‌ای برای کنترل این وضعیت داشت، اظهار کرد: نکته اول این است که مسائل کشور را یک نفر مثل رییس‌جمهور یا یک عامل به نام دولت نمی‌تواند حل کند چون کشور قوای متعدد دارد و نیروها و کانون‌های قدرت، متعدد هستند پس در مسائل سیاسی و قدرت‌های اقتصادی این کانون‌ها باید با هم هماهنگ شوند تا مشکلات کشور کمتر شود یا به حل مسائل نزدیک‌تر شویم.

وی افزود: من اگر جای روحانی باشم،‌ می‌آیم و شفاف مسائل کشور را با مردم مطرح می‌کنم و از کانون‌های قدرت و فعالان سیاسی و اقتصادی تقاضا می‌کنم که دولت را کمک کنند و چوب لای چرخ آن نگذارند؛ چرا که بخواهیم یا نخواهیم دولت تا پایان دوره‌اش حداقل سه سال مهلت دارد و اینکه بخواهیم کار دولت را عقب بیندازیم مشکلی را حل نمی‌کند.

غرویان با بیان اینکه اگر جای روحانی بود جلسه‌ای با روسای قوا و نهادهای سیاسی چون شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌کرد، گفت: می‌کوشیدم با برگزاری این جلسه و با استفاده از افکار عمومی و رای اکثریت راه‌حل بهتری را برای برون‌رفت از این وضعیت انتخاب کنم و همه نیز به آن مستلزم شوند.

این مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به وضعیت سیاست خارجی، اظهار کرد: در مورد سیاست خارجی هم باید گفت که به هر حال دولتمردان ما در این زمینه سیاستگذار هستند و ما چه با سیاست‌های آنان مخالفت داشته باشیم و چه موافق باشیم،‌ فعلا کار بر عهده رییس‌جمهوری، وزیر خارجه و امثال آنان است و نمی‌توان منکر نقش آنان در این زمینه شد پس بهتر است یک نوع همدلی و همصدایی در مورد سیاست خارجی نیز وجود داشته باشد.

غرویان تاکید کرد: من معتقد به گفت‌وگو هستم و امروز ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که راه‌حل‌های سیاسی و گفت‌وگو می‌تواند مشکلات را حل کند پس با حالت‌هایی مانند جنگ، توهین و فحاشی به یکدیگر و پی گرفتن رفتارهای تند و خشن مساله‌ای حل نمی‌شود. ما امروز شاهدیم که حتی کره شمالی هم با آن همه تقابل با آمریکا پای میز مذاکره با این کشور نشسته است.

وی در پایان گفت: به هر حال انسان‌ها و دولت‌ها حالات‌شان متغیر است و وجهه‌ای ندارد که ما همیشه خود را در حالت جنگ با دنیا قرار دهیم چرا که راه‌حل‌های سیاسی و حکیمانه‌ای هم وجود دارند که باید از آنها برای حل مشکلات استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین بودجه های کلانی که به شماها داده اولین نفر میای میکوبیش

    • بدون نام

      آخی چرا حسن تو رو همراه خودش به توچال گردی نبرد خیلی بی انصافه که این همه ازش حمایت می کنی ولی اون هو ات نداره
      پیشنهاد بهت می دم که فردا پنج شنبه هست برو قبرستان سر قبر مرده ها قرآن بخونی درآمد خوبی هم داره مضافا ثواب زیادی هم می بری بهتر از اینه تو چیزی که تخصص نداری اظهار نظر کنی

    • محمد

      همه اتفاقات مملکت و مسایل پشت پرده فقط به خودش ربط داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج