۷۳۸۰۵۸
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

پرویز سروری: با مردم بازی نکنید

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به طرح موضوع تحقیق و تفحص شورا گفت: مشکل این افراد، موضوع املاک نیست، بلکه مسئله و مشکل جدی آنها مربوط به اداره شهر است و امروز به این جمع بندی رسیده‌اند که دائماً این مسئله را بزرگنمایی کنند و در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر کنند تا سر مردم را با آن گرم کنند.

خبرگزاری فارس: عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به طرح موضوع تحقیق و تفحص شورا گفت: مشکل این افراد، موضوع املاک نیست، بلکه مسئله و مشکل جدی آنها مربوط به اداره شهر است و امروز به این جمع بندی رسیده‌اند که دائماً این مسئله را بزرگنمایی کنند و در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر کنند تا سر مردم را با آن گرم کنند.

پرویز سروری با اشاره به ادعاهای مالی و اقتصادی شورای پنجم و تلاش برای تصویب طرح تحقیق و تفحص از عملکردهای مالی دوره گذشته گفت: علیرغم آنکه بنده از جزئیات تمام توافقات اطلاعی ندارم، ولی با توجه به ادعاهایی که طی یک سال اخیر نسبت به شهرداری صورت گرفته است، معتقدم این افراد در حال بازی دادن مردم و افکار عمومی هستند. مشکل این افراد، موضوع املاک نیست، بلکه مسئله و مشکل جدی آنها مربوط به اداره شهر است و امروز به این جمع بندی رسیده‌اند که دائماً این مسئله را بزرگنمایی کنند و در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر کنند تا سر مردم را با آن گرم کنند.

وی افزود: یک سال از شورای شهر گذشته، الان توقع مردم این است که از شورا کار ببیند، این حرف‌ها به قدری کهنه شده‌اند که دیگر برایشان تکراری و بی‌اهمیت شده است. یک سال است دائماً موضوع املاک را مطرح می‌کنند و هر بار هم که سؤال مردم در رابطه با عملکرد آنها مطرح می‌شود، از آنجا که پاسخی ندارند، موضوع املاک را به شکل جدیدی منتشر می‌کنند تا مردم دیگر پیگیر مطالبات و سؤالات خود نباشند و به نوعی آن را فراموش کنند.

سروری در ادامه گفت: در حال حاضر توسعه شهر متوقف شده، خدماتی دیده نمی‌شود و فرسودگی در حال مسلط شدن بر چهره شاداب شهر است و هیچ پروژه‌ای دیده نمی‌شود و پروژ‌هایی هم که قبلاً بوده یا متوقف شده یا از تحرک افتاده است، حمل و نقل که مهمترین اولویت شهر است ساکت و بی‌تحرک مانده و ... و می‌بینیم که در این شرایط ادعاهای بی‌اساس و تکراری از سوی شهرداری مطرح می‌شود و بعد آن را به مجلس پاس می‌دهند، مجلس هم عنوان می‌کند ما سند تحقیق و تفحص می‌خواهیم و همچنان این چرخه ادامه پیدا می‌کند.

این عضو سابق شورای شهر خاطر نشان کرد: این یک بازی سیاسی است و ما هم نباید در این زمین بازی کنیم، چون شاهدیم که هر روز یک ادعا از سوی این افراد مطرح می‌شود و مجموعه ما را هم گرفتار می‌کند که به آنها جواب دهیم.

سروری همچنین گفت: بنده هم نماینده مجلس بودم و هم شورا، طبق روال قانونی وقتی مجلس تحقیق و تفحص می‌کند آن را به قوه قضاییه می‌فرستد تا رسیدگی کند. در مورد املاک نیز این موضوع قبلاً صورت گرفته است. یعنی چه که می‌گویند دوباره تحقیق و تفحص کنیم؟ بر فرض که تفحص کردید، مگر شورا و مجلس قاضی است؟ اگر این نهادها مستنداتی دارند باید به قوه قضاییه بدهند. همه اینها صورت گرفته، ان‌جی‌اوها و آقای احمد توکلی و ... بررسی کرده‌اند، موضوع املاک شهرداری تمام شده است و اینکه بخواهند دائم به آن دامن بزنند، سرپوش گذاشتن بر ناتوانی‌ها و ناکارآمدی‌ها و عدم پاسخگویی است.

وی بیان کرد: این افراد نمی‌خواهند پاسخ بدهند که طی این یکسال چه کرده‌اند، چه مصوبه‌ای داشته‌اند و اصلاً چند مصوبه داشته‌اند. شورا چیزی برای ارائه ندارد و طبیعی است که هرازچندگاهی به این ترفند متوسل شود و با طرح ادعاهای تکراری افکار مردم را منحرف کند. دولت هم در ابتدا از این شیوه استفاده کرد؛ اما اکنون ۶ سال از عمر دولت گذاشته است. تا کی می‌خواهد از این شیوه استفاده کند؟ پس در چنین روش‌هایی، موضوع، بحث املاک نیست بلکه مشغول کردن مردم به مسائل حاشیه‌ای است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله دیگه مشکل املاک نجومی رو هم شما حل کردین....البته به مصلحت ...نبود که در این مورد حرف بزنید

    • بدون نام

      درست می فرمان

    • بدون نام

      پس باچی بازی کنند مهره های سوخته ملت ایران در شطرنج آقایان بهترین دلیل برای بازیه

    • ح

      حالا دوباره خوردیم به مشکلات ؛ مسئولین خدمتگذار یادشون افتاده مردمی هم هست

    • بدون نام

      ماکه نای بازی نداریم شماکه خوب می خورید ومی بریدومی گیریدباهم بازی کنیدمامردم رابحال زارخودمان بگذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج