۷۳۸۱۱۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

روشنگری لینچ پس از اظهارنظر جنجالی‌اش

دیوید لینچ با انتشار متنی درباره صحبت‌های اخیرش درباره دونالد ترامپ روشنگری کرد.

خبرآنلاین: دیوید لینچ با انتشار متنی درباره صحبت‌های اخیرش درباره دونالد ترامپ روشنگری کرد.

روشنگری لینچ پس از اظهارنظر جنجالی‌اش

دیوید لینچ کارگردان نامدار سینِما در گفتگویی که شنبه ۲۳ ژوئن در گاردین منتشر شد گفته بود ترامپ «می‌تواند به عنوان یکی از بزرگترین روسای جمهور آمریکا در تاریخ ثبت شود.» او ترامپ را فردی خوانده بود که همه چیز را به هم ریخته به صورتی که هیچ‌کس نمی‌تواند به شیوه‌ای هوشمندانه با او مقابله کند.

البته لینچ در سخنانش که تأکید کرده بود که فردی سیاسی نیست اما همین سخنان کافی بود تا سایت‌های هوادار ترامپ او را در سمت خود ببینند. در این راستا دونالد ترامپ هم سخنان لینچ را به معنای هواداری دانست و حتی او را مقابل هالیوود قرار داد. حال دیوید لینچ که در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا طرفدار برنی سندرز و گری جانسون بود، یادداشتی در فیسبوک منتشر و در این‌باره روشنگری کرد.

او در بخشی از این یادداشت می‌نویسد: «کاش می‌شد با رییس‌جمهور رو در رو حرف بزنم. آنچه از من در رسانه‌ها نقل‌قول می‌شود باعث اندکی سوءبرداشت شده است و نیاز به توضیح دارد.» کارگردان «مخمل آبی‌» ادامه می‌دهد: «شوربختانه اگر به همین مسیر ادامه دهی، شانس این را که در تاریخ به عنوان یک رییس‌جمهور بزرگ ثبت شوی از دست خواهی داد. این رویداد برای تو و کشور غم‌انگیز است. تو باعث رنج و تفرقه میان مردم می‌شوی.»

با این حال لینچ باور دارد که برای تغییر مسیر هنوز دیر نیست. او می‌نویسد: «هنوز برای اینکه کشتی را به مسیر دیگری ببری دیر نشده است. کشتی ما را به سوی آینده‌ای درخشان برای همه هدایت کن. تو می‌توانی کشور را متحد کنی با رهبری درستی که در آن هیچ‌کس بازنده نیست و همه برنده‌اند. امیدوارم این موضوع را جدی بگیری و به آن فکر کنی. برای این کار فقط باید طوری با مردم رفتار کنی که دوست داری با تو رفتار کنند.» دیوید لینچ با فیلم‌هایی مانند «جاده مالهالند» شهرت بسیاری دارد و اخیراً سریال «تویین‌پیکس: بازگشت» را کارگردانی کرده است. کتاب تازه او با عنوان «اتاقی برای خیالبافی» به زودی منتشر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج