جاباما
۷۳۸۱۲۴
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

آموزش کشیدن حرفه‌ای ابرو به روش ساده

کشیدن ابرو یکی از سخت ترین کارهای دنیا و البته سخت ترین قسمت آرایش کردن است. بنابراین چه چیزی می تواند بهتر از یک ویدئوی هم مفصل و هم کوتاه باشد تا آموزش کشیدن حرفه ای ابرو به روش ساده را به ما نشان دهد؟

برترین ها: ابروهای کج و معجوج، کوتاه و بلند، لنگه به لنگه، بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، ابروهای ضخیم و نازک و... آیا شما هم با من موفق هستید که کشیدن ابرو یکی از سخت ترین کارهای دنیا و البته سخت ترین قسمت آرایش کردن است؟ همیشه موقع آرایش کردن، نوبت به کشیدن ابرو که می رسد کلی عزا می گیرم که چطور از این مرحله جان سالم به در ببرم!

نکته جالب و مهم دیگر این است که مدل ابرو خیلی در شکل صورت و قیافه تاثیر گذار است و اصلا با تغییر مدل، می توانیم به آدم دیگری تبدیل شویم که حتی شناسایی مان هم سخت شود! همه این ها را گفتم که به اهمیت کشیدن ابرو پی ببرید. حالا چه چیزی می تواند بهتر از یک ویدئوی هم مفصل و هم کوتاه باشد تا آموزش کشیدن حرفه ای ابرو به روش ساده را به ما نشان دهد؟

آموزش کشیدن حرفه‌ای ابرو به روش ساده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مدل ابرو که حالت دادنش اسونه !!!!چون پشت چشم این خانم باد داره ،پلک اش افتاده نیست ،اگه راست می گید برای ابروهای من که دقیقا مثل ذوزنقه ،اول یه خط صاف بعد به شدت با زاویه شکسته میشه به پایین ، یه فکری کنید ،می دونم که باید دنباله رو به پایین رو کلا بزنم ،به قیافه م حالت خسته داده ،پلک هام هم افتاده ،شایدم باید بکشم شون بالا !!!اما آدمهایی که کشیدن بالا ،معمولا بی ریخت میشن ،چهرشون حالت بدجنس پیدا میکنه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست من حتما برید بلفاروبلاستی . اصلا چشا کلا پرانرژی میشن. عالی ی ی میشه چهره. اما حتما دکتر خوب پیدا کنین. چون باید کاملا قرینه در بیان

    • بدون نام

      عجب!!

    • بدون نام

      این مثلا خیلی خوشگل شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج