۷۳۸۲۷۷
۱۵۲ نظر
۵۰۰۵
۱۵۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کی‌روش: نمی‌توانی از دست من فرار کنی؛ برانکو: تربیت تو در همین حد است

بعد از صحبت های تند کارلوس کی روش علیه برانکو ، سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز این تیم علیه کی روش موضع گیری کرد و به کنایه گفت: تربیت کی روش اینگونه است. بعد از این صحبت برانکو، کارلوس کی روش سریعا پاسخ برانکو را در یک بیانیه ۱۰ ماده ای داد و گفت: برانکو نمی تواند از دست من فرار کند!

خبرگزاری تسنیم: بعد از صحبت های تند کارلوس کی روش علیه برانکو ، سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز این تیم علیه کی روش موضع گیری کرد و به کنایه گفت: تربیت کی روش اینگونه است. بعد از این صحبت برانکو، کارلوس کی روش سریعا پاسخ برانکو را در یک بیانیه ۱۰ ماده ای داد و گفت: برانکو نمی تواند از دست من فرار کند!

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درخصوص صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش گفت: روز شنبه راهی کرواسی خواهیم شد و برای ۱۴ روز در کمپی که قبلا با تیم امید ایران در آنجا اردو زده بودیم، اردوی خود را برگزار خواهیم کرد. من در چین هم که بودم با تیمم در آنجا اردو زدیم و هم با این تیمم و هم با تیم امید بعد از اردویی که در کمپ موردنظر داشتیم به قهرمانی رسیدیم.انتظار داریم که این قهرمانی را با پرسپولیس هم بعد از این اردو تکرار کنیم.

وی افزود: بازیکنان تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند و کمی خسته هستند اما از همه تلاش و انگیزه آنها راضی‌ام اما عصبی هستم از اینکه کمال به خاطر گلودرد نمی‌تواند با ما تمرین کند و خلیل‌زاده هم گردن درد دارد. از بقیه بچه‌ها رضایت کامل دارم.

برانکو در واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه رفتن پرسپولیس به کرواسی و دور بودن از این فضای منفی پیرامون این تیم اتفاق خاصی است یا نه؟ گفت: منظورتان کدام فضا است. گرانی دلار یا مسائل دیگر؟

در ادامه خبرنگاران در مورد صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش علیه وی و اتهامات این مربی به برانکو پرسیدند و وی خاطرنشان کرد: چه کسی مرا متهم کرد؟ کی‌روش؟ کی‌روش همان بازیکن ذوب‌آهن است که به ما گل زد و این فصل هم به سپاهان رفته است؟

خبرنگاران این بار نام کامل کارلوس کی‌روش و سرمربی تیم ملی را بر زبان آوردند که برانکو یادآور شد: بله مربی قهرمان را می‌گویید. البته خب تا الان قهرمانی با تیمی نداشته اما قهرمان است دیگر! وقت ندارم خودم را با این مسائل درگیر کنم.

برانکو در واکنش به سوال دیگری در مورد اینکه کی‌روش مدعی شده ایران یا جای اوست یا مربی دیگری؟ گفت: من اگر خوب متوجه صحبت‌های او شده باشم باید بگویم وی با این حرف‌ها می‌خواهد من را از ایران بیرون کند! پس باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم!

وی در ارتباط با این که صحبت‌های اخیر کی‌روش و او در جامعه فوتبال و حتی تیم ملی می‌تواند دو دسته‌گی ایجاد کند گفت: این سوال را از کی‌روش بپرسید چرا از من سوال می‌کنید؟!

برانکو در ارتباط با این مسئله که فکر نمی‌کند بعد از حضور موفق ایران در جام جهانی دعوای او و کی‌روش می‌تواند به ضرر فوتبال ایران باشد تصریح کرد: من به هیچ کس مشکل ندارم و نمی‌دانم چرا این سوالات را از من می‌پرسید، از عادل بپرسید او همه چیز را می‌داند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در ارتباط با این که چرا سرمربی تیم ملی در تصمیمات او مبنی بر جذب بازیکن اوکراینی دخالت کرده است، اضافه کرد: من از کشوری به اینجا آمده‌ام که رفتار و ارتباط‌گیری‌مان کاملا متفاوت است، او از کشور دیگری می‌آید و من هیچ گله‌ای از او ندارم، چرا که تربیتش اینطور بوده است.

وی در ارتباط با این که کارلوس ‌کی‌روش گفته است او به دنبال این بود که ساختمان ایفمارک را تصاحب کند عنوان کرد: نمی‌دانم اصلاً این حرف‌ها چیست! فدراسیون بازیکنان را کجا مجاب می‌کند تا برای تست پزشکی بروند. پاسخ این سوال ایفمارک است، پرسپولیس برای تست پزشکی کجا رفت؟ مسلماً ایفمارک. من بیش از یک سال هست که به این ساختمان نرفته‌ام و نمی‌دانم مشکل کجاست و حتی چند روز پیش هم که تیمم به ایفمارک رفت چون کار داشتم نرفتم. یعنی من نباید در ایران دوستی داشته باشم، بله هومن افاضلی دوست ۲۰ ساله من است او مربی با دانش و کار بلدی هست و دوست بزرگی برای من به حساب می‌آید، به این دوستی افتخار می‌کنم و از طریق او نیز با خانمش آشنا شدم، آیا این مشکلی دارد. آیا باید فردی بیاید و در دوستی من تحقیق کند و اظهار نظر کند او تصمیم می‌گیرد که من با چه کسی دوست باشم؟

برانکو در واکنش به سوال دیگری مبنی بر این که به نظر می‌آید اختلاف او و کی‌روش کم کم به اختلاف شخصی تبدیل شده و تا حدی که سرمربی تیم ملی به او اتهام دلالی زده است، عنوان کرد: من الان چه کار کنم که او این حرف را زده است، بازیکنان اوکراینی به پرسپولیس آمدند و ما فکر کردیم که به کار ما می‌آید همانطور که منشا را بعد از درخشش در پیکان جذب کردیم. همینطور که بشار رسن آمد. کی‌روش چرا در مورد این دو بازیکن صحبت نمی‌کند و راجع به اوکراینی‌ها اظهار نظر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به این که چرا بازیکنی مثل اشکان دژاگه بعد از یک سال مصدومیت به تیم ملی دعوت شد اما در جام جهانی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد نیز اظهار داشت: در ارتباط با این موضوع من حرفی ندارم، بلکه فدراسیون فوتبال در مورد این موضوع پیگیر باشد.

وی درباره اظهار نظر دیگر کی‌روش راجع به این که او از حمیدرضا گرشاسبی خواسته است برانکو را مدیریت کند، گفت: من اصلا به این حرف‌ها اهمیتی نمی‌دهم، نمی‌خواهم وقتم را تلف کنم که فلانی چه گفت و یا فلانی چه حرفی زد، شما هم اهمیتی به این موضوع ندهید، برای من صحبت کردن در مورد این مسائل هدر دادن وقت است.

برانکو در پاسخ به صحبت‌های دیگر کی‌روش مبنی بر این که برانکو؛ رامین‌رضاییان و مهدی طارمی را از پرسپولیس فراری داده است، تاکید کرد: رامین الان یکسال و نیم است که از پرسپولیس رفته است، چون من اولویت را در پست او به صادق محرمی و حسین ماهینی دادم، طارمی هم خودش کتباً نوشت که دیگر دوست ندارد در پرسپولیس بماند و می‌خواهد برود. باشگاه هم از فرصت استفاده کرد و او را با کسب درآمدی ترانسفر کرد. این فصل هم دیدید صادق رفت، مسلمان و احمد‌زاده هم رفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با درخشش علیرضا بیرانوند و وحید امیری و این که نگران نیست که آنها بعد از عملکرد خوب در جام جهانی ترانسفر شوند، گفت: باشگاه در مورد وحید امیری نمی‌تواند واکنشی نشان دهد اگر او تصمیم به جدایی بگیرد. اما مسلماً باشگاه و من خواهان تمدید قرارداد با امیری هستیم. ضمن این که در مورد بیرانوند هم باید بگویم من موافق جدایی او نیستم، اما باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی در مورد جدایی او در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌گیرد.

کی‌روش به برانکو: نمی توانی از دست من فرار کنی

سرمربی تیم ملی به صحبت‌های برانکو واکنش نشان داد.

در بیانیه ۱۰ ماده‌ای کی‌روش آمده است:

آقای پروفسور از کشور فوق‌العاده کرواسی. از طرف یک شهروند فروتن پرتغالی. از طرف کشوری که بیش از یک هزار سال قدمت تاریخی دارد؛ کشوری که در تاریخ، کشف‌های بزرگی در این جهان و در مناطق مختلف دنیا داشته است. سرزمین لوییس کاموئز بزرگ (شاعر). سرزمین اوزه بیو، فیگو، کریستیانو رونالدو که توانایی معرفی سه تن از برترین‌های تاریخ فوتبال دنیا را داشته است. اما وسعت تاریخ و فرهنگ یک کشور ارتباطی با اندازه‌های مرز آن کشور ندارد و بر عکس ارتباط مستقیم به ارزش‌ها و اصولی دارد که مردمان آن سرزمین برای آن می‌جنگند و همیشه برای آن تلاش می‌کنند.


هیچ وقت خود را پشت کشور بزرگ کرواسی پنهان نکن و خواهشا به صورت غیرمحترمانه و کنایه آمیز کشور و مردم من را تحقیر نکن. این مساله بین من و تو است و دقیقا بین من و تو است زیرا متاسفانه مسوولان ورزشی که وظیفه دارند شما را به سکوت وادار کنند و از لطمه زدن و سم‌پاشی علیه تیم ملی جلوگیری کنند، این انگیزه را برای دعوت شما به سکوت ندارند.


بنده به هیچ عنوان در تلاش نیستم و نمی‌خواهم از کار کردن شما جلوگیری کنم و اگر دوست دارید در ایران بمانید امیدوارم تا آخر عمر این‌جا کار کنید. فقط یک بار دیگر مستقیم در چشمان شما می‌گویم. نوع رفتار شما و ارزش‌هایی که شما می‌خواهید به آن پایبند باشید با ارزش‌ها و اصول بنده کاملا متفاوت است. در این زمینه ما نمی‌توانیم هیچ شکی داشته باشیم. ما در دو سنگر متفاوت هستیم. این بار هم شما تلاش کردید توجهات را منحرف کنید اما نمی‌توانید از دست من فرار کنید:


۱- شما برنامه آماده‌سازی تیم ملی را در اردوی ژانویه در دوبی بر هم زدی و تمام سازمان تیم ملی را از هم پاشیدی تا جایی که من تهدید به اخراج شدم.


۲- با رفتار و عمل خود در پرسپولیس روحیه و همدلی تمامی کادر تیم ملی را از بین بردید.


۳- شما به صورت مستقیم در ساختمان پک و ایفمارک دخالت کردید وقتی برای دفاع از هومن افاضلی و خانم هراتیان حاضر شدی مصاحبه‌هایی را انجام داده و عکس‌های متفاوتی را گرفتی.


۴- شما به صورت مستقیم در مسائل آماده‌سازی و کیفیت زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال دخالت کردید.


۵- شما در مسائل مرتبط به البسه جیووا دخالت کردی و کیفیت این لباس‌ها را تحسین کردی و حتی خود باشگاه پرسپولیس یک ماه قراردادش را با جیووا لغو کرد.


۶- شما با برنامه آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی ۲۰۱۸ با چند مصاحبه در برهه‌های مختلف مماشات داشتی.


۷- به دفعات مختلف در رسانه‌ها در راستای تحقیر و دست کم گرفتن حضور بازیکنان و تمرین آن‌ها یک روز در هفته با تیم ملی مصاحبه انجام دادی و تلاش داشتی تجربه مربیگری من را زیر سوال ببرید.


۸- بله حق با شماست. مممنونم که منشا را به من یادآوری کردی و الان از این فرصت می‌خواهم استفاده کنم که راجع به "آدام همتی" یادآوری کنم که با تخصص شما به تیم اضافه شد؛ بازیکنی که مثل بازیکنان اوکراینی هیچ دقیقه یا دقایق بسیار اندکی بازی کرد و این نشان دهنده کیفیت تصمیمات فنی شماست که با این تصمیم‌های شما هزاران یا میلیون‌ها دلار را از بین بردی.


۹- شما با صحبت‌های تمسخرآمیز و سم گونه خود سعی بر تحسین بازیکنان لیگ داشتی و به عمد فراموش کردی که مهدی طارمی را تحسین کنی؛ بازیکنی که مجبور به دروغ گویی شد و فیفا او را جریمه کرد و او بعدا مجبور به ترک ایران شد. همین‌طور هیچ صحبتی راجع به بازیکنانی مثل رامین رضاییان، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، میلاد محمدی و سعید عزت اللهی انجام ندادی به خاطر این که به دنبال تفرقه در تیم ملی فوق‌العاده ایران هستی.


۱۰- برای امروز جهت یادآوری عرض می‌کنم که برای شما ۱۰ سال طول کشید که بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ پا به کشور بی‌نظیر ایران بگذاری. به خاطر این که بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ شما شجاعت یا وجاهت لازم برای نشان دادن صورت‌تان در ایران و قبول مسوولیت برای عملکردتان دوشادوش بازیکنان‌تان را نداشتید و آن‌ها تنها و بدون حضور شما از جام جهانی برگشتند و شما به خاطر دارید که بعضی از بازیکنان مجبور شدند به صورت مخفیانه از فرودگاه خارج شوند. همین‌طور باید یادآوری کنم که وقتی شما سرمربی الاتفاق عربستان بودید حتی جسارت لازم برای بازگشت به ایران را نداشتی و با ایجاد بهانه به ایران نیامدی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی با این حرفش کیروش رو له کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرتغالیها استعمارگر بودند ولی جدای این حرفها کیروش تو تیم ملی خوب کار کرد

      • بدون نام

        کی روش زامبی

      • ت

        کی روش خائن ملی پرتقاله کسی که بجای رونالدو به مسی رای میده هموطناش ادم حسابش نمیکنن بعد بازی از ایران و پرتقال از عقده اینکه هموطناش احوالش نپرسیدن بیانیه میده
        عامل حذف پرتقال از جام جهانی2010 با اون نسل طلایی هست

    • کاردوک

      احسنت به ادبت

    • امین تاجی

      خفه شو

    • آ کیا

      شما هم قهرمانی هستید که شعور ندارید...
      یادمون نرفته که زمانی مربی تیم ملی بودید و هیچ اقتداری از خودتون نداشتید و حتی علی دایی تیم رو ارنج میکرد.
      بعد از جام جهانی هم از شرمساری همون راه برگشتید کرواسی . ولی کیروش با سری بالا برگشت ایران.
      اینو بفهم نفهم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      سطح فهم و شعور دو نفر رو میشه تو صحبتهاشون متوجه شد اقای کیروش دیگه تمام کن این رفتار زشت و به دور از ادبتو خجالت بکش

    • امان ازمردم عوام فریب

      موندی تولیگ ایران توهم زدیی تروخداتیم ملی روبدین به این گندبزنه به تیم

    • علی

      استقلالی هستم و لی برانکو رو دوس دارم چون هیچوقت در صحبت هاش به کسی توهین نمیکنه......برعکس میناوند.....

    • بدون نام

      وای برکی روش

    • بدون نام

      انگی به باشگاه بزرگ پرسپولیس نميخوره مگه قحط المربیه

    • اصغر گراز

      باشگاه محترم پرسپولیس ایشون را کنترل کنه چون ظاهرا خودش نمیتونه.
      اگر دوباره به اقای کی روش بی احترامی کردی و تو کار تیم ملی فوضولی کردی یه جا تو باغ وحش برا خودت و اون داداش کچلت در نظر میگیریم روشم می نویسیم محل نگهداری برانکو! میذاریمت اونجا که بیان ازت بازدید کنن.فهمیدی؟

    • مهدی

      سلام
      رسانه ها چرا اینقدر دنبال حاشیه هستند
      اگر مربی پاسخ نمی دهد
      پس لطفا یک سوال را چندبار پیگیر نشوید
      اجازه بدهید مربی ها به ارامش برسند

    • بدون نام

      برانکو فرق تو با اقای کی روش میدونی چیه؟ اینه که وقتی کی روش از جام جهانی 2018 برگشت همه رفتن استقبالش همه دنبال اینن که قراردادش تمدید بشه.ولی جام جهانی 2006 که تموم شد تو جرات نداشتی بیای ایران وسایلتو ببری . از همون المان فلنگو بستی. اگر تو یادت رفته ما یادمونه. پس حد و حدود خودتو بپا وگرنه کاری میکنیم که دقیقا دوباره فرار کنی.

    • بدون نام

      غلط کرده

    • بدون نام

      برعکس گفته مرتیکه عوضی
      تو حسودی میخای کیروش رو بیرون کنی

    • بدون نام

      کره جنوبی آلمان و می بره اونم با مربی داخلی، اونوقت ما با دفاع مطلق 4امتیاز گرفتیم کی روش شده خدا، خاک برسر این فوتبال

    • بدون نام

      قهرمانی جام جهانی جوانان با پرتغال چیه پس مردک؟ دستیار سر الکس فرگوسن تو منچستر بود وقتی منچستر قهرمان چمپیونز لیگ شد . برو مصاحبه های گیگز و فردیناند را بخون که گفته بودن سازماندهی دفاعیمون با کی روش بود.
      این یارو را ساکتش کنید وگرنه بد می بینه...

    • مهدی

      شما همین الانم بیرونی خبر نداری

    • بدون نام

      یاشا برانکو یاشا

    • بدون نام

      پرفسور جان ما هواداران میلیونی پرسپولیس ازت حمایت خواهیم کرد و کی روش رو سرجایش می نشانیم

    • بدون نام

      بخاطر جام جهانی چشم روی همه ... این موزامبیکی بستیم ولی دلیل نمیشه بخواد با این نمایشها ترسش از اسپانیا و پرتغال رو تکمان کنه که اکر شجاعت داشت راحت هر دوتاشونو میبردیم....

    • فرشاد

      تو از همه میترسی از رضاییان مسلمان احمدزاده طارمی وـــــ خخخ آدم ترسو هیچوقت موفق نمیشه

    • abbas

      آقای برانکووووووو موزمار

    • بدون نام

      از بس فضولی و تو کار همه دخالت میکنی!!!!

    • بدون نام

      ای توهمونی. بودی به خاطر طلبت ازایران شکایت کردی وگفته بودی تحت. هیچ شرایطی به ایران برنمگردم حنا تو دیگه رنگ خواهیم همینهایی که حمایتت میکنن چندماه دیگه حیاکن رها کن. برات سرمیدهند دغل باز

    • بدون نام

      خدایی حق با برانکوه همین کیروش نبود که میگفت بازیکنای داخلی نمیتونن رونالدو و بگیرن و بازی کنن؟
      خدایی بازیکنای داخلی قویتر بودن یا خارج از کشور؟
      حالا کیروش سوخته حرفی واسه گفتن نداره
      اگه با هفته ای ۳ساعت تمرین بازیکن و در حد امیری و ابراهیمی میرسونه چرا بایرن و رئال و بارسا هر روز تمرین میکنن؟
      کیروش خوبه ی نگاهی به بازیا و نتایج تیمای اسیایی بکنه
      دنبال بهانه میگرده که فرار کنه واسه جام ملتها نمونه

    • بدون نام

      شما چی حتما قهرمان ملی هستین خیلی جو گیر شدی دوفصله لیگ ایران تیماشون هزارتا مشکل داشتن که شما قهرمان ایران شدی اگه مردی تیمتو قهرمان اسیا کن ببین چندتا تولیگ اسیا باختی وبا خوش شانسی صعود کردی خودتو پشت طرفدارهای پرسپولیس قایم نکن خودت باش

    • کیانا

      کیروش قهرمانه و مثل تو ترسو نیست.فک نکن قخرمانی تو داخل کشور و تیم باشگاهی رو میتونی با بازی های جهانی مقایسه کنی...تو اگه مربی بودی همون2006با اون ابر یازیکنا یه گلی به سر ایران میزدی...حالا از این نتیجه فوق العاده ای که کیروش به دست اورده داری میسوزی...اصلا مربی حرفه ای نیستی..

      پاسخ ها

      • زری

        واقعا کی روش باید خجالت بکشه از کاراش هنوز برنگشته بود ک حمله کرد به برانکو، فک کرده چکار کرده تو جام جهانی،کره آلمان و حذف کرد، ژاپن داره از گروه ش میره بالا، عربستان فقط بازی با روسیه ضعیف بود، استرالیا هم ابرومندانه حذف شد، ما حتی نمیتونستیم پنج تا پاس صحیح بدیم ب هم تو این سه تا بازی، بعد کلی خوشحالیم ک خوب بازی کردیم، 11نفره دفاع کردن اخه کاری داره، البته فردوسی پور اینقدر جو سازی کرد و تعریف و تمجید از کی روش ک همه افکار عمومی فکر کنن خیلی کارا کرده،حالا هم هنوز نیومده گیر داده به برانکو، میخاد با این حرف ها بازارگرمی کنه ک دلار بیشتری بگیره، پرسپولیس الان هزار تا مشکل داره، اینم فقط میخاد تمرکز برانکو و به هم بریزه، خدا ازش نگزره و البته از کسایی که حمایتش میکنن

    • بدون نام

      پروفسور برانکو به کی روش توجه نکن.همین فرمون رو ادامه بده.

    • رضا

      آقای کیروش لطفا کام ما رو تلخ نکنید ، دیگه از این دعوا های شما خسته شدیم ...

    • بدون نام

      برانکو یه کف دستی مشتی میخواد زیر گورش

    • مهران

      خوبه حالا مثل کره جنوبی المان رو نبردیم چون واقعا این اقای کیروش چشم همه ما ایرانیها رو در می اورد

    • amir

      من موندم این کی روش چکار واسه ما کرده که انقدر حرف مفت میزنه

    • بدون نام

      کیروش قهرمان جوانان جهان شده با معرفی نسل طلایی پرتغال ؛ فيگو، روی کاستا، نونو گومز،....

    • ارمین بندری

      کارلس کیروش تو بی ... ادم دنیای

    • مهران

      واقعا متاسفم برای فوتبال این مملکت. آقای کی‌روش بازی کره جنوبی رو دیدی، به این میگن بازی اونم جلو قهرمان جهان. ۳ بازی ۴ ضربه در چهارچوب داشتیم و هر ۳ بازی تو قوطی بودیم. فردوسی پور هم هی جو داد و ازت بت ساخت.

    • ارمین بندری

      کیروش اشغال

    • ایرانی

      کیروش عشقه ب مولا

    • سعید

      کیروش دمت گرم

    • فاطی

      هر چی برانکو بگه

    • کامیار

      این کیروش یه صراحتی داره که کلا عاشقش میشی

    • بدون نام

      عین دوتا بچه هستن اینا

    • موسوی

      کار خوب را برانکو انجام داده که اهمیت به صحبت های کی روش نمیده .به قول معروف جواب ابلهان خاموشیست.

    • بدون نام

      کیروش همش میترسه برانکو جاشوبگیره

    • بدون نام

      کی روش باهمه دعوا داره

    • بدون نام

      اقای کیروش جریان خانزاده راتوضیح بده توباانتخاب عابدزاده علنا اعلان جنگ کردی که شاید هواداران پرسپولیس به خاطرعابدزاده هم شده درمقابل برانکو بایستند افتخارات خودت بااین همه هزینه بابرانکو مقایسه کن وسعی نکن بابازی باکلمات ایرانی های اصیل راسرگرم تا.... هایت راادامه بدهی کاری نکردی حرف نزن نه درغرب اسیا ونه دراسیا اگرجای مربی کره بودی المان رامیبردی غوغابپامیکردی تربیت درکارخیلی موثراست فرهنگ همینطور هرسری به یکی میتازی دستت روشده ماایرانی هستیم ودارای احترام پس سعی نکن بهت بی احترامی بشه

    • علی

      دمش کیروش خوب حال این برانکو رو گرفت
      مدیونید اگه درج نکنید نظرمو

    • امید

      آقای کیروش به ایران وایرانی احترام بزار
      آقای کیروش از لحاظ فوتبالی زشت ترین فوتبال را به نمایش گذاشتی تیمی که در سه بازی خود کمتر از ۳۵۰ تا پاس به هم دادن نباید به خود ببالند واین تعداد پاس هم بعداز دریافت گل از حریفان بوده ودلیل آن هم این بود که بازیکنان به غریزه واقعی خود برگشته بود ما نباید خودمان راگول بزنیم خدا پدر بازیکن مراکش را بیامورزد اگر من جای شما بودم ازاو بصورت ویژه تشکرمیکردم

    • Persepolis

      آقای کیروش ، واقعا برای شما متاسفم که این قدر بی ادب هستید . شما در حدی نیستید که برانکو رو زیر سوال ببرید . هفت ساله تو ایرانی بعدش چه کار خاصی واسه تیم ملی کردی ? بازیهای دفاعیتو دیگه همه میدونن . کلا واسه تیم ملی چیکار کردی ? موزابیکی که فدراسیون رو قورت دادی بهتره هرچه زودتر جمع کنی و بری . توی جام جهانی هیچ درخشش نداشتی. منم اگه یازده بازیکنو جلو بیرانوند بزارم همینه تیمم گل نمیخوره . برانکو ارزشش از تو بیشتره و خیلی هم با شخصیته

    • جعفری

      فدراسیونی که بخواد گوش به حرف یک موزابیکی بی ادب کنه باید درش رو تخته کنند چون که خیلی دارن بهش بها میدن ماتاابد از برآنکو حمایت میکنیم

    • ماشال کمال احمد

      آقای کیروش دست از سر باشگاه پرسپولیس بردار ۰ برانکو برای ما یک قهرمان است.

    • بدون نام

      بران کو حسود است چشم ندارد موفقیت تیم ملی ببیند
      اگر سنگ اندازی برانکو نبود تیم ملی تنتجه بهتر میگرفت
      دوتا قهرمانی جعلی وکثیف آورده همه میدوند این دوتا قهرمانی جعلی است

    • محسن

      اینهاپول میگیرن تامربی باشندوعلمشون رودراختیاربچه های ماقراردهندنه اینکه باهمدبگه جنگ ودعواکنندووقت تلف کنندهردواخراج بشن بهتره ...

    • بدون نام

      تو خوبی لابد، تیم رو مقابل آنگولا هم به فنا دادی، یادمون نرفته آقای ششکو ششکوویچ، در مقابل بزرگتر از خودت سر تعظیم فرود بیار، همین تیم ملی اگر در اختیار تو بود که دو زار آبرو برامون نمیذاشتی. ساکت شو لطفا. زنده باد کی روش عزیز.

    • وحید

      کی روش درست میگه ولی بهتره خصوصی در فدراسیون حل بشه با برانکو ...برانکو بدنسی از چشماش مباره

    • وحید

      حق با کی روشه حسادت در چشمهای برانکو نهفته

    • امیرحسین

      خدایی کیروش حرف حق زده
      با وجودی ک احترام فوق العاده ای برای برانکو قائلم ولی ایشون گاهی شیطنت میکرد...
      هم ایشون و هم قلعه نوعی اونم بخاطر نتیجه ضعیفشون تو تیم ملی

    • برانکو سرور کیروش

      موزامبیکی گمشو بیرون از کشور ما.. میلیون میلیون دلار پول میخوری زبونتم یک متر درازه
      واقعا خیلی پررو هستی کیروش.. یکم دیگه بهت رو بدن میخوای رئیس جمهور ایران بشی..

    • محمدرضا تاجی

      برانکو در حد کیروش نیست
      .. شمایی برانگو که اوکراینی ها رو اوردی که از کنارشون ....
      بزدل تویی که بعد جام جهانی 2006 با اون بازی ها و رفتارها و حواشی افتضاح تیم ملی رو رها کردی و حتی حاضر نشدی برگردی ایران
      بی تربیت تویی که دنبال حاشیه سازی برای تیم ملی بودی و هستی تا بلکه بتونی جای کیروش رو بگیری
      زهی خیال باطل برانگو و لنگیا

    • بدون نام

      بند 10 رو که کیروش واقعا راست گفته بعد از 2006 برانکو به طعنه گفت ببخشید که به مکزیک و پرتغال 5 گل نزدیم و برای پاسخگویی هم به ایران نیومد...کی روش 4 امتیاز گرفت و برای عدم سعود از مردم عذرخواهی کرد

    • بدون نام

      به خدا حالم دیگه از این صحبتهای این آقا کیروش بهم میخوره نمی دونم منظور و قصد این مربی از این اراجیف چیه مزامبیکی داره خودش رو به پرتغال وصل میکنه برو دوغت رو بنوش

    • مرتضی داوری

      کیروش خفه شولطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعلام آمادگی میکنم حاظرم به صورت کی روش سیلی محکمی بزنم تا حساب کار دستش بیاد

      • بدون نام

        ببینید چقدر بدبخت شدیم کی روش بی شعور دم از تربیت میزنه

      • احسان

        مرتیکه روانی با همه مشکل داره. این آقا وقتی به رونالدو و کوآریشما و رسانه های کشور خودش توهین میکنه و دری وری میگه، چه انتظاری ازش داریم؟!
        تو رئال با همه مشکل داشت، تو آفریقای جنوبی با همه جنگ داشت، تو تیم ملی پرتغال با همه درگیر بود. همه جای دنیا مشکل دارند فقط تو خوبی؟!
        الانم تیم ملیمون با غیرت و دوندگی بازیکنانمون نتیجه خوبی گرفته، این مردک میخواد همه چیز رو بنام خودش بزنه!!
        یکی نیست بگه تو که میگفتی وحید امیری و امید ابراهیمی و ... نمیتونن در مقابل اینیستا و ایسکو و رونالدو بازی خوبی کنند و نیاز به تمرینات فوق ویژه ی من دارند! تو که میگفتی تمام برنامه هایی که داشتی به هم ریخته! حالا که تیم نتیجه گرفت خودتو قهرمان ملی میدونی؟!!!
        مشکل روانی داری کسگم...!!!

      • بدون نام

        این برانکو کلا مشکل داره! از تصمیم گیری تو تیم پرسپولیس و فراری دادن بازیکنا تا چرت گفتن راجب مربی تیم ملی کشورمون!

    • علی

      بابا دیوانه روانی خل و چل چی میخوای از جون پرسپولیس و برانکو.میلیون میلیون دلار پول میگیری بعد میایی بد و بیراهشو به پروفسور میگی.بابا من و تمام هوادارای پرسپولیس از تمام تصمیمات برانکو در قبال تو و تیم ملی حمایت میکنیم.تیم ملی ما پرسپولیسه.والسلام

    • میلاد

      چقد بدبختیم که کیروش شده همه کاره این فوتبال

    • امید

      آقای کیروش هیچ وقت در عصبانیت مصاحبه نکنید چون چهره واقعی شما نمایان میشود ودروغهای شما رو میشود
      آقای کیروش اول شما در مورد بازیکنان و توان انها در مقابل بازیکنان حریف صحبت کردید مثلا امیری
      ۲آقای کیروش قبل ازاینکه برانکو درمورد کشور شما صحبت کندخودشما بودید که کشورخودراکوچک کردید وتهدیدبه مرگ شدید
      ۳آقای کیروش شماهم کم بازیکن به تیم ملی تحمیل نکردید ،که درحد محلات هم نبودند..مثلا بیت آشور و آن دوبرادر دوقلو
      ۴. قبل از اینکه برانکو درمورد کمک مربیان شما صحبت کند این شما بودید که بی دلیل آنها را اخراج کردی وبا پادرمیانی فدراسیون آنها برگشتن
      ۵.آقای کیروش چرا هیچ کس نمیتواند باشما کار کند ازنکونام گرفته که اورا پسرشماخطاب میکردند.آقای صالح گفته که یک مربی جنتلمن هستن،،آقای نمازی،،واسطوره بزرگ کریمی

    • ایلام

      وقتی کیروش به راحتی امثال وریا .سید جلال .کاوه رو خراب میکنه و به بازیکنی مثل دژاگه که یکساله پاش به توپ نخورده یا طارمی که با بی ادبی فوتبال ایران رو تحقیر کرد بایدم گورشو گم کنه مگه ایران ملک پدریشه کا اینقدر احساس تملک میکنه من استقلالیم و برانکو رو هزار بار به کیروش ترجیح میدم حداقلش اینه که ادب داره

    • بدون نام

      فکر میکنم کی روش، دنبال بهانه است برای رفتن. احتمالا پیشنهاد خوبی داشته و میخواد برانکو و پرسپولیس را تحت فشار بذاره تا بخاطر اختلافات از ایران بره. وگرنه الان زمان مناسبی برای شروع جنجال نبود.

    • رضا

      چرا کیروش در حالیکه هنوز ۲۴ساعت از خوشی ملت ایران نگذشته است !؟چنین جو سنگین وبدبینی برای برانکو و ملت ایران درست کرد؟آیا زمان مصاحبه تلویزیونی این اختلاف که کشور در حالت التهاب است درست میباشد ؟چرا باید اینگونه سخنان رسانه ای و به سطح جامعه و کشور کشیده شود. چه اهدافی را کیروش دنبال میکند و با توجه باینکه از یک طرف مربی تیم ملی و از طرف دیگر مربی پرسپولیس بزرگترین هوادار باشگاهی کشور را دارد باید سریعا وبدون رو در بایستی موضوع پیگیری شود و از ادامه کار این مربیان جلوگیری گردد.این مصاحبه اصلا در چنین زمانی و پخش آن درست نبود. چون تمام خوشی را از مردم گرفت.

    • م اکبری

      ..
      داره شکر زیادی میخوره این اقا ...دیگه کی روش داره از حد خودش بیشتر حرف میزنه

    • م

      کیروش یه آدم بی ادبی است بادفاع اتوبوسی ماایانیان بدبخت هم داشتیم شادی میکردیم دیگه اون مصاحبه چی بودکه کردی
      اگه جای مربی کره بودی چکارمیکردی

    • بدون نام

      چ کنیم با این تام و جری..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :))))))

    • جهرمی

      انصافا تیم ملی خوب بازی کرد واین از تمرین دادن تیم ها در لیگ بود
      اگر دوستان به سه بازی دقتدکنند تیم به فوتبال خشن روی آورد و بازیکنان سه تیم محتاطانه بازی کردند
      در بازی بعدی حتما بازی پرتغال واسپانیارا تماشا کنید واز بازی اونموقع لذت ببرید

    • بدون نام

      کیروش متکبررررر

    • بدون نام

      کیروش و دفاع اتوبوسی که افتخار نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینم برانکو تو 2006 بلد نبود

    • بدون نام

      اینگونه مجادلات برای فوتبال ما خوب نیست .

    • بدون نام

      یه عده خبرنگار عوضی داریم که وو مربی رو می خوان به جون هم بندازن.

    • مسعود

      برانگوه خره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خر خودتی نوبت بی فرهنگ

      • بدون نام

        ادب داری در حد کیروش...!

    • کیروشی

      جونم کیروش

    • بدون نام

      چرندیات بیش نبودن .

    • mehdi

      کیروش چت شده خدایی؟؟ نکنه تو توهماتت تیم رو قهرمان کردی ک‌جو گیر شدی؟ با سیستم ۰-۲-۸ بازی کردی نبایدم‌‌‌گل بخوری۰ ب کدوم‌نتیجت مینازی۰ اگه بازیکن مراکش گل ب خودی نمیزد و پنالتی پرتغال گل میشد الان‌تیمت ۳۲ بود۰

    • هیس

      زنده باد کیروش
      هرچی باشه مث ترسوها از فرودگاه فرار نکرد بعد جام جهانی بره کشورش و دلال نیست

    • بدون نام

      باز گاله ی این دلال موزامبیکی باز شد

    • حامد

      برا خبرنگار های ایران متاسفم که فقط مس زن ها حرف میبرن و میارن اقا چکار دارین چرا اگه دو نفر با هم مشکل دارن شما هی پیاز داغشو زیاد میکنید

    • بهرام روان بد

      غلط کردنهای کیروش شروع شد

    • shahab

      chon beranko zir bar harfe zirbare harfe zor nemire

    • بدون نام

      یعنی ما هر روز باید شاهد جنگ این دو غریبه باشیم

    • بدون نام

      آقای کیروش رفتی یه اتوبوس پارک کردی برگشتی فکرکردی خیلی کاربزرگی انجام دادی

      پاسخ ها

      • محمد

        توچی میگی اخه توهم بلدی اتوبوس پارکنی پس خواهشن توچیزی که سررشته نداری نظرندی بهتره لال شو

    • وحید

      با این مستندات اقای برانکو متاسفم واقعنکه اینجا ایرانه مردم برای تیم ملیشون فدارکارانه از سر مربی هر کس که باشه فدا کاری خواهند کرد ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جو گیر نشو از که حرف ... سند شده!!!!!!!!

    • رضایی

      فقط بند ۱۰ درود به شرفت کی روش

    • بدون نام

      اين دو تا هم مارو سر كار گذاشتند وگرنه اين جور رفتارها در سطح فوتبال حرفه اي دنيا متداول نيست

    • بدون نام

      بابا صلوات بفر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما که نفهميدم این چه تیم ملی بود با باخت تیم خوشحالی میگردیم با مساوی هم با برد هم آیا حالت دیگری هم داشت

    • بدون نام

      زندبادکیروش حال این برانکو گرفت بانتیاج افتزاح توجام جهانی مدیریت تیم ملی ونداشت وفقط بله قربان گو این باچه رویی اومدایران وبه عقب برنمیگردیم بابرانکوبیسواد جلوی تیم۵قطر داشتیم میباختیم حذف میشدیم ووقت اضافه وشانسی بردیم وبرانکوباعث صعودنکردن به دوربعداون برعکس کیروش نه طرفدارایران وایرانی نیست وهمیشه به سرمربی تیم ملی گیرمیدادوایرادمیگفت اخه برانکوانگشت کوچیکه بکیروش نیستی جزو۱۰تااول جهان توچندیم فیل وفنجون وتوهمی

    • بدون نام

      کی روش برو تا برانکو بشه مربی تیم ملی.لیاقت ما همین است.ماهم چند تا ساک ورزشی میگیریم که اگر با بی عرضگی خلفوسور لگد زدن زیرش پاره شد زاپاس داشته باشیم.وای تا اینجا هم مشکلی نیست ربیع خواه و خلیل زاده که فیکس تیم ملی میشن خیلی بده ...کی روش بمون

    • narges.rpj

      چقد ای روزا کیروش زر میزنه
      اه

    • بدون نام

      جلوی دهن برانکو روبگیرید.

    • محمود

      کیروش هیچ کاری هم نکرده باشه از برانکو تو جام جهانی بهتر نتیجه گرفته اونم تو گروهی سخت تر

    • بدون نام

      اینها هم

      شه تقصر رییس فدراسیون تاج است ما چقدر بدبختیم که اوبجای تاج ودیگران تصمیم میگیره میلیارد ها گرفته

    • حمید

      کره با کمترین هزینه مربیگری با یه مربی وطنی آلمان رو میزنه تو هم 7 سال ایرانی تیمت هنوز نمیتونه 10تا پاس سالم بده به دروازه حریف برسه بعد میگی من بهترینم حداقل پرسپولیس استقلال تیماشون ده تا پاس میتونن بدن راجع به چی میگی فقط از مردم خوبم یه سوال دارم چرا این بازیکنان اگه یه مربی وطنی بالای سرشون باشه اینطور بازی نمی کنند ( نظر خودم : چون همین عادل فردوسی پور انقدر ازش ایراد میگیره ولی چرا تا الان حتی یکبار حتی نگفته تیم ملی ده تا پاس نمیتونه بده)

      پاسخ ها

      • محمد

        مش حمید! حالت خوبه عمو؟!!!
        کره با کمترین هزینه رفت جام جهانی؟!!! فکر کنم تو اصلا توی این دنیا نیستی عمو.
        کره با تدارکات بسیار و هزینه های بسیار برای تیمش راهی جام حهانی شد و قبل از شروع جام هم دیدارهای دوستانه بسیار زیادی با بهترین تیمهای دنیا داشت در حالی که ما حتی نتوانستین با یونان و کوزوو هم دیدار دوستانه برگزار کنیم و با کمترین تدارکات راهی روسیه شدیم...
        پس دیگه حرف مفت نزن عمو.اول چشاتو باز کن بعد دهنتو.

    • بدون نام

      بابا جان چرا کامنت ماهایی که زودتر کامنت گذاشتیم رو هنوز منتشر نکردید؟!

    • بدون نام

      باز این اومد غر غر کرد کی روش بچت خیاط میشه ها از ما گفتن بود . رفته اونجا با هشتاد میلیون دفاع کرده الان اومده طلبکاره ما با برانکو تو جام جهانی بهتر بودیم

    • بدون نام

      کیروش جمع کن، در حد برانکو نیستی

    • مجید ابادیان

      زنده باد پیک برتر و سایت برترینها و برانکو
      مرده باد موزامبیک ی

    • بدون نام

      کامنت امید رو ج بده کیروش! همه دنیا شایسته سالاری هست الا ایران بیست بازیکن از بهترین نفرات انتخاب و معرفی میکنند و اینکه چرا کیروش زر زیاد میزنه چون با شایسته سالاری مخالفه! لج بازی کاری پیش نمیره! برانکو تقصیر نداره اونهاکه هوادار پرتقال ونارنگی هستند میخوان کسی نپرسه جز مساوی چی دست آورد بوده؟ همه دو بازیکن میدن و به تیمشون در لیگ میزنن ، تو چکارهای که برانکو ادست تو نمیتونه فرار کنه!!! خودش هربازی میرفت کشورش امااین سری اومده بهم بریزه وبره! پس بااحترام.... تا بعد تسویه حساب ......پرسپولیسی ها وریا غفوری ، سید جلال و ...! خاک بر سر پول پرستان فقط جنگ روانی و خشونت یاد دادی که داور ناچار از ویدیو چک استفاده کرد چون کنار زمین وراجی کردی و شلوغ بازی! صربستان و برزیل رو ببینین یک بار اعتراض نکردن به فغانی وطرف ویدئو چک نرفت ....

    • جواد

      مرحبا کیروش جووووووون

    • بدون نام

      این سگ گربه ها چه مرگشونه

    • بدون نام

      هر چی برانکو بگه ،

    • ب

      این الدنگ فکر کرده با یه گل به خودی و یه پنالتی شانسی که نصیبش شده شاهکار کرده و باید به سازش تمام ارگان فوتبال برقصن،مزخرفترین مربی جام جهانی همین بود و جای تاسف داره که اینو پرتش نکنن بیرون

    • بدون نام

      ما اگه نرفتیم بالا بخاطر خود خواهی کیروش بود.آقای گل لیگ رو گذاشت دژاگه و..برد که ی دقیقه هم بازی نکردن.ما مهمترین مشکلمون خط دفاعی بود.میمردی دوتا حمله خوب میبردی.

    • محسن

      الان تنها کسی که میتونه جای کی روش رو بگیره برانکو هستش واسه همینه که کی روش داره برانکو رو خراب میکنه

    • بدون نام

      خیلی خیلی به این چشم رنگی بها دادن ...... هواداران پرسپولیس و برانکو بایستی سیلی محکمی به صورت این یارو بزنند ........ بعد هم دست هاشان را با آب و صابون بشویند صورتش کثیف هست

    • بدون نام

      کیروش درش ببند درود بر برانکو

    • علی نصیرزاده

      دمش گرم خوب جواب این برانکو رو داده.اینا میخان با امثال علی کریمی فضایی درست کنن ک کیروش استعفا بده و برانکو بشه مربی تیم ملی.باید بگیم کورخوندی

    • بدون نام

      کیروش دهنتو ببند تا دهنتو گل نگرفتیم

    • بدون نام

      کیروش کاری نکن که به صفحات مجازیت حمله کنیم و بیچارت کنیم ها ببند دهنتو

    • بدون نام

      حرف حق تلخه؟؟؟مگه نه!!!!؟؟؟
      دقیقا عین حرف کیروش....تا میتونستن کوبیدنش...تاتیم ملی به جایی نرسه....ولی حالا موقع پس گرفتن حسابش شده.حالا میخوان فرار کنن بگن ما خوبیم کیروش خرابه...این بشر آدم خیلی خاصیه.حتی تو کشورشم به کسی باج نمیده. مصاحبه هاش دیدنیه!!!غیرتش مثال زدنیه!!!!
      به قول میلاد محمدی کیروش دنیایی واسه خودش.تکه.حرفه ای.
      سوپر استار تمام نشدنی
      کارلوس کیروش

    • حسن

      کیروش با این فوتبال مسخره و دفاعیت فقط خفه شو و برو

    • حسن

      همش کار فردوسی پور نوچه کیروشه.معلوم نیست این دوتا چرا با هم‌جورن مشکوکه.چرا عادل باید مصاحبه رو پخش میکرد.

    • بدون نام

      مردک موزامبیکی دلال خدایی توی این چند سال چه غلطی برای تیم ملی کردی؟ فقط دفاع
      تو که تویی گنده تر از تو ام نمیتونن با پرسپولیس برانکو در بیفتن

    • 021

      وااااای چی بر یراین فوتبال اومده اولا این رسانه ها همه این حاشیه ها رودرست میکنن وشدن آتیش بیارمعرکه بعدشم این گی روش خدا که نیست یکی نیست خداوکیل گوه توحلقش کنه اون اول بره ادب وکلاس گفتارش رویاد بگیره بعدبیاد اینجا انتقادکنه مسخره تا تبدیل به گوه خوری نشه این فدراسیون بی بخارهم که انگارنه انگار بلدنیست یه تذکربده ودهن این یاغی ودلال روببنده این داره ازسابقه اش تو منچستر ورئال سواستغاده میکنه ودلال گری میکنه اگه نمیدونی بدون مردم ماهم که ساده دارن پول بیت المال روتوحلقش میکنن برو وضع مردم روبببن که حقشون رسیده به چهارتا مثل گی روش

    • محمد

      حق باکی روش هستش نذاشتن بازیکنان تیم ملی را۴۰ روز دراختیارش اردوی دوبی روهم بهم ریختن پرسپولیس عشق منه ولی تیم ملی بالاتر ازهرباشگاهی قرارداره عربستان همه بازیکنانشوفرستاداروپا تا فقط تمرین خوب کنن اما وقتی مامربی داریم که همینجا ازنظرروانی وبدنی بازیکنان رواماده میکنه وبه اصطلاح شلاق خورده میکنه برای جام جهانی حداقل دیگه بایدتمام برنامه هاش روموبه مواجرا میکرد ولی هرکی یه چیزی گفت وقتی فدراسیون بامربی توافق میکنه بایدپایبندباشه اگه یه کم فکرکنیدمیبینیدبازی باپرتغال ازنظربدنی تحلیل رفتیم ولی سوعدسوییس یاچندتا کشوردیگه توبازی سوم خوب جنگیدن وصعودکردن پس حداقل برای تورنمتهای بزرگ بیاییم به سرمربی تیم ملی حق بدیم واعتمادکنیم چه بسا اردوزودتربرگزارمیشدالان صعودکرده بودیم ولی صعودتیم ملی رافدای جام باشگاهها کردیم که هیچ منفعتی برای فوتبال مانداره پس بیاییم درست قضاوت کنیم .!

    • بدون نام

      کیروش بی شخصیت بس کن! از اینکه بچه ها به پرتغال نباختن ناراحتی عقدتو میخای اینطوری خالی کنی عقده ای!

    • بدون نام

      کی روش و حامیانش تحمل قهرمانی های پرسپولیس در لیگ برتر را ندارند ، لذا ناچار ند هر از چندگاهی خودی نشان دهند

    • ناصر

      مگه کی‌روش چه نتیجه خاصی گرفته که اینطور با غرور حرف میزنه؟؟ بندازینش بیرون و با پولی کمتر از قراردادش یه مربی بهتر بیارین

      پاسخ ها

      • محمد

        دیدیم و بازم میبینیم لنگ را که جلو عربا سوراخ سوراخ میشه.... خجالت هم خوب چیزیه والا.

    • narges.rpj

      واسه اینا باختن به اسپانیا با یه گل و مساوی گرفتن جلو پرتغال افتخاره،والا هر تیمی اینجوری دفاع بچینه همون یدونه گل هم نمیخوره

    • ساشا

      یکی بیاد اینارو از هم جدا کنه :))))))))))

    • حسین

      کیروش مربی بدی نیست ولی نباید اینقدرا هم بزرگش کرد از این گذشته مربی تیم ملی باید در وهله اول مودب و باشخصیت باشه . واقعیت اینه که تیم ملی ما در این چند ساله از نظر نتیجه گیری با تیم های درجه 2و 3 خوب بوده ولی بنظرم هنوز توانایی قهرمانی در آسیا رو نداره مگر با اتفاقات خاص . بازیهایی که کره و ژاپن و استرالیا انجام میدن (تعداد پاسها گردش توپ و...)با ایران قابل قیاس نیست انصافا پس واقع بین باشیم. برانکو گذشتش هر چی بوده الان مربی خوب و باشخصیتیه و حرفه ای عمل میکنه ضمن اینکه من استقلالیم و بنظرم شفر از برانکو هم یه ذره حرفه ای تره

    • بدون نام

      سرزمین لوئیس کاموئز؟؟؟؟؟
      خب چه ربطی به توداره دلال بزدل
      توازافتخارات موزامبیک بایدبگی که اونم درحدصفره

    • بدون نام

      آقای کیروش اگه مسئولین ورزشی وظیفه دارن برانکوروساکت کنن وظیفه ساکت کردن شماباچه کسی یانهادی است؟

    • بدون نام

      کاربر
      اصغرگراز
      اسمت معلومه باغ وحش جای کیه

    • بدون نام

      من موندم کی روش چه افتخاری داشته.افتخار و بازی از کره و ژاپن یاد بگیره.بنظرم حتی عربستان از ایران بهتر بازی کرد چرا چون مردونه باز بازی کرد واقع بین باشیم عیار ایران تو جام ملتها سنجیده میشه مطمین باشید مقابل کره ژاپن استرالیا کم میاریم.بازی با کره یه اتفاق گل زذیم.نگاه به کارنامه کی روش کنیم جایی موفق نبودهمقابل مراکش کلا دفاع بودیم یه اتفاق گل به خودی.بیایید واقع بین باشیم.

    • بدون نام

      در اینکه هردو این مربی ها خوب هستند شکی نیست اما دلالان دوست ندارند که مربی ها طولانی توی تیم بمانند چون اونها از هر قرارداد جدیدی کمیسیون می گیرند
      برای همین هم از هر مساله ای سعی بر ایجاد اختلاف و قهر دارند
      درست مثل دلالان مسکن که صاحبخانه ها را تشویق به اخراج مستاجرین سر هر سال می کنند

    • مهدی

      واقعا برانکو خیلی بی ادبه

    • بدون نام

      یه تار مو کیروش می ارزه به صدتا بی خاصیت مثل برانکو.خدایی برانکو چجوری خودتو با کی روش هم صحبت میکنی.گند زدی به تیم ملی تو سال2006حالا هم داری کی روشو که خیلی خوب داره کار میکنه و فراری بدی؟چرا فدراسیون فوتبال این مفت خور(برانکو)رو از ایران نمیندازه بیرون.اگه کی روش از تیم ملی جدا بشه مقصرش همین برانکو هست.

    • علی

      کیروش شفر بیچاررم به لیستش اضافه کرده ولی طرفدارای پرسپولیس و استقلال این مردک بی ادب از ایران بیرون میکنن.

    • بدون نام

      بیچاره کیروش....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج