۷۳۸۲۸۲
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات کی‌روش

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای به صحبت های کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.

ورزش سه: باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای به صحبت های کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عملکرد قابل قبول تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تحسین بسیاری از کارشناسان خارجی و داخلی را به همراه داشت و فضای یکدل و صمیمانه ای که بین مردم و اهالی فوتبال در کشورمان بوجود آمد در افزایش انگیزه بازیکنان تیم ملی مؤثر بود. این حمایتهای معنوی باعث شد ملی پوشان ایران با هدایت کارلوس کی روش برای بالا بردن پرچم کشورمان در روسیه تلاش بسیار زیادی انجام دهند.

با این حال و در شرایطی که هنوز ۲۴ساعت از آخرین بازی تیم ملی کشورمان در مقابل پرتغال نگذشته بود متاسفانه اظهارات یک جانبه و غیرمنصفانه سرمربی محترم تیم ملی علیه مربیان شناخته شده و پرافتخار شاغل در فوتبال ما فضای همدلی جامعه فوتبال را تا حدودی ملتهب کرد و در حالی که به خاطر عملکرد تیم ملی, هواداران باشگاهی فوتبال ایران فارغ از رنگها میل و اشتیاق زیادی به تیم ملی نشان داده بودند، این صحبتها دلخوری جدیدی را به جامعه هواداری فوتبال ایران تزریق کرد و باعث دلخوری هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد.

سرمربی تیم ملی در حالی علیه امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان اظهارات عجیبی را مطرح کرد که شخص امیر قلعه نویی هم قبل از شروع و هم در طول برگزاری مسابقات جام جهانی و همچنین بعد از اتمام آن همواره به نیکی از عملکرد تیم ملی و سرمربی محترم یاد کرده بود.

باتوجه به در پیش بودن مسابقات حساس جام ملت¬های آسیا، انتظار می رود که کادر فنی تیم ملی و شخص کارلوس کی روش با اینگونه اظهارات تفرقه برانگیز و غیر منصفانه کیفیت لیگ برتر و عملکرد مربیان داخل ایران را زیر سوال نبرند تا همه زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برای موفقیت فوتبال ملی در میادین بین المللی تلاش کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه ربطی به باشگاه بزرگ سپاهان داره در مورد یه فرد صحبت کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو حالیت۰نیست به امیرتوهین۰کرده

    • بدون نام

      اقا حرف اخر را اول بزنید اول خبر تا دو خط تملق گویی بعد از سرمربی حمایت کردید؟ تفرقه انداخته حالا تا جام ملتها دیگه چیزی نمیماند ...مگه جام ملتها چی میخواد بشه؟ مگر غیرازاین هست که همین بازیکنان ایرانی میخوان بازی کنند..نه سرمربی ! سرمربی و کمک مربی فرقی نمیکنه مهم جلوگیری از تفرقه هست .شجاعت داشته باشید و اب به آسیاب دشمن نریزید

    • کامبیر

      قلعه نوعی بنده خدا چه ادم مظلومی است!!!!؟؟؟؟

    • مهدی

      شما سرت تو باشگاه خودت باشه،آفرین

    • بدون نام

      باشگاه شما چرا میسوزه مگه پارسال قلعه نویی مربی شما بود که اتیش گرفتین مگه میروش بد گفته که باند اقایون تیم ملی رو بخاطر کیروش زدن زمین تا برنامه هاشو اجرا نکنه

    • تلرا

      به مردم ماخوشحالی نیومده

    • خاسر

      تعصب کی روش به پرچم جمهوری اسلامی ایران به مراتب از تک تک مسئولان کشور خصوصا مسئولان ورزشی ومربیان داخلی بوده وهست.واین موضوع را در مسابقه تیم ملی ایران وکشورش پرتقال هم در بازی وهم در زمان سرودملی دو کشور بخوبی نشان داد.

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      جلوی کیروش را بگیرید

    • بدون نام

      هرجا برانکو باکیروش مخالفت کرد بدانید فوری قلعه‌نویی پشت برانکو فورا بیانیه صادر میکنند مثل اینکه این دونفردوقلو مخالفت باکیروش هستند اقای قلعه‌نویی باندازه کی‌روش نیستی اینقدر خودتو داخل این دونفر نکن که منفورتر میشوی.

    • بدون نام

      احتمالا کی روش میداند در بازیهای آسیایی موفق نحواهد بود به این شکل فرا رو به جلو میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج