۷۳۸۳۸۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ضرورت تجدید نظر دولت در مسئولان اقتصادی

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، با بیان اینکه مسئولان اقتصادی در یک تیم نیستند، گفت: تجدید نظر در مسئولان اقتصادی دولت ضرورت است.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شاهرود و میامی در مجلس، سید حسن حسینی شاهرودی با بیان اینکه مسئولان اقتصادی در یک تیم نیستند چرا که در یک تیم، اشخاص همگرا، منسجم و همفکر وجود دارند، تاکید کرد: باید پذیرفت روند صعودی رشد قیمت‌ها از چند ماه گذشته آغاز شده این در حالی است افزایش دستمزد کارگران، کارمندان و بازنشستگان محدود بوده و تناسبی با گرانی‌ها ندارد.

وی با بیان اینکه مسئولان اقتصادی باید افرادی جهادی و انقلابی باشند، ادامه داد:طبیعی است مردم انتظار داشته باشند که مسئولان اقتصادی شرایطی را فراهم کنند که قیمت ها کنترل شود و آرامش به بازارها بازگردد.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید در خصوص مسئولان اقتصادی کشور تجدید نظر شود چرا که اقدامات مسئولان اقتصادی باید در عمل مشهود باشد، اینکه اقتصاد بخشی از خانوارها در حال تضعیف شدن است، موضوع غیرقابل قبولی است.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: همواره از تیم اقتصادی دولت نام برده می شود؛ اما می‌توان عنوان کرد تعریف تیم، وضعیت موجود نیست چرا که در یک تیم، اشخاص همگرا، منسجم و همفکر هستند لیکن باید گفت در حال حاضر همگرایی و انسجام لازم در بین مسئولان اقتصادی وجود ندارد و هر کدام نظرات مختلف و حتی مغایر با هم دارند بنابراین نمی‌توان گفت مسئولان اقتصادی دریک تیم هستند.

وی یادآور شد: وزیر ارتباطات عملکرد انقلابی داشت و این وزارتخانه در راستای شفاف سازی و مقابله با رانت اسامی کسانی که ارز دولتی برای واردات تلفن همراه دریافت کرده‌اند را منتشر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نوعی همیشه میگم مردم حقوق بگیر باشن بازم شما نقشه میکشین میدونم ربط نداره ان اضافات دوبرج که گذشت چرا نمیدن هیچکس با مردم نیست

    • بدون نام

      شماها همتون برای ما نقشه داربن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج