۷۳۸۶۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گلر آرژانتین، از تهدید به مرگ تا حمایت

ویلی کابایه رو، دروازه بان تیم ملی آرژانتین پس از صعود تیمش به جمع ۱۶ تیم برتر، در پستی در اینستاگرام از دشواری های چند هفته اخیر صحبت کرد.

ورزش سه: ویلی کابایه رو، دروازه بان تیم ملی آرژانتین پس از صعود تیمش به جمع ۱۶ تیم برتر، در پستی در اینستاگرام از دشواری های چند هفته اخیر صحبت کرد.

کابایه رو در جریان دیدار مقابل کرواسی، اشتباه عجیبی انجام داد که منجر به گل اول حریف شد و سپس دو گل دیگر نیز وارد دروازه اش شد تا آلبی سلسته در پایان هفته دوم، ۱ امتیاز کسب کرده و در آستانه حذف قرار داشت. پس از بازی، او به شدت تحت فشار قرار گرفت و حتی تهدید به مرگ شد تا اینکه گلر دوم آرژانتین در بازی سوم، به جای او در درون دروازه قرار بگیرد و در نهایت آرژانتین ۲-۱ نیجریه را شکست داد و راهی دور بعد شد.

گلر آرژانتین، از تهدید به مرگ تا حمایت

حال کابایه رو با انتشار پستی از این روزهای سخت نوشت:" پس از نتیجه خوبی که گرفتیم و صعود کردیم، شاید درباره اتفاقی که برای من افتاد، بتوان کلمه اشتباه، بدشانسی یا هرچیزی که بخواهید را به کار برد. خیلی چیزها را باید قبول کرد زیرا در فوتبال اشتباه رخ می‌دهد، اما برخی به ما توهین کردند، حتی من و خانواده ام را تهدید به مرگ کردند.

این رفتارهای زشت هیچ کمکی نمی‌کنند. من در کنار انهایی هستم که از من در این مدت حمایت کردند. از آنها که چه از دور و چه از نزدیک از من حمایت کردند، شجاعت این را داشتند که درباره ام بنویسند و پشت من باشند. بار دیگر قبول می‌کنم که اشتباه کردم ولی هیچ عمد و قصدی در این اشتباه نبود. من پیراهن آرژانتین را می‌پوشم و از ارزش‌هایی که از کودکی آنها را یاد گرفته ام، پاسداری می‌کنم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج