جاباما
۷۳۸۷۷۰
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

ابتکار: بنای دولت، شفاف سازی است

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت قصد ندارد مشکلات را انکار کند و بر روی آنها سرپوش بگذارد زیرا بنای دولت تدبیر و امید بر شفاف سازی است.

خبرگزاری ایرنا: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت قصد ندارد مشکلات را انکار کند و بر روی آنها سرپوش بگذارد زیرا بنای دولت تدبیر و امید بر شفاف سازی است.

' معصومه ابتکار ' روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی بانوان فعال اقتصادی استان اصفهان با اشاره به مسائل اخیر ایجاد شده در زمینه واردات گوشی تلفن همراه افزود: عده ای فرصت طلب و سودجو در شرایط فعلی و در فضایی که باید با دلسوزی و عرق ملی فعالیت کنند، سوء استفاده کردند.

وی با بیان اینکه برجام طی دو سال گذشته شرایط خوبی را برای فعالان اقتصادی کشور فراهم کرد، گفت: اما دولت آمریکا با خروج از برجام قصد دارد این فرصت را از فعالان اقتصادی ایران بگیرد بنابراین باید با حفظ وحدت و انسجام ملی، این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در درجه اول بعنوان یک ایرانی وظیفه داریم تهدیدها را خنثی و به فرصت تبدیل کنیم افزود: امروز دیگر تهدیدهای دشمنان فقط متوجه دولت و نظام نیست بلکه دشمنان آشکارا آحاد ملت ایران را تهدید می کنند.

وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی شرایط و تهدیدهای موجود را به خوبی درک می کنند افزود: هر یک از ما باید با حس ملی و اتحاد و یکپارچگی برای کمک به دولت و نظام اسلامی برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

ابتکار جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور را فرصتی برای حمایت از تولید داخل بیان کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم برای رشد تولید داخل و حمایت از تولید ملی بیش از پیش تلاش کنیم.

وی در ادامه به نقش تاثیرگذار بانوان در پیشرفت کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و افزود: بانوان در هر عرصه ای که فعالیت داشته اند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به اقدام های انجام شده برای اشتغال بانوان نیز اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۵۸ درصد از ۸۵۰ هزار شغل ایجاد شده به بانوان رسید.

وی عملکرد دولت در زمینه اشتغال زایی طی دو سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و افزود: طی این مدت، هر سال بیش از ۸۵۰ هزار شغل جدید در کشور ایجاد شد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و بانوان تصریح کرد: دولت برنامه ها و سیاست های کلانی برای حل مشکلات اقتصادی مردم، اشتغال جوانان و افزایش تولید و صادرات دارد.

ابتکار ادامه داد: در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به خوبی این مسائل مورد بررسی قرار گرفته است و می توان از تجربه ها، ظرفیت ها و سرمایه های اتاق بازرگانی استان ها بویژه اصفهان نیز در این زمینه ها به خوبی استفاده کرد.

وی در ادامه به برگزاری نشست هایی با سازمانهای بین المللی و وزارت کار برای اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: از یک سال گذشته کارهای مشترک و تحقیقات بین المللی خوبی برای ایجاد اشتغال با چند کشور در حال انجام است.

ابتکار با بیان اینکه باید در این زمینه از تجربه های بین المللی استفاده کنیم، گفت: نتیجه یک تحقیق بین المللی نشان داد که بانوان کارآفرین ایرانی برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال از انگیزه بیشتری نسبت به بانوان ژاپنی برخوردارند.

وی با بیان اینکه معاونت زنان و خانواده رئیس جمهوری ثبت و معرفی تجربه های موفق در سال ۹۷ را دنبال می کند گفت: این معاونت از کارآفرینی زنان در زمینه کارآفرینی سبز و فعالیت در زمینه استارتاپ ها استقبال می کند.

نشست هم اندیشی بانوان فعال اقتصادی استان اصفهان با معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم تو توچیکاره ای میایی این حرفهارومیزنی بروبه پسرت توکشوردشمن کفرامریکابرس همون که ازسفارتش رفتی بالا چقدرعوام فریبی

    • مصطفی

      میخواد شفاف سازی کنه ولی خاک و غبار خوزستان نمیذاره....بنای دولت فریب مردمه

    • ........

      لطفا تدبیر و امید رو حذف کنید ، اصن این حرفا لین نظرات چه فایده داره ،

    • بدون نام

      ما هرچی میگی ای زن ازرو نمیره

    • بدون نام

      اول وضعیت خودت و بچه هات واسه ملت شفاف سازی کن تا قبولت کنند فاصله دولت و ملت فرسنگها دور شده است

    • کامبیر

      شیشه های ساختمان های هیئت دولت رامی گوید!؟

    • مجيد

      خانم عزىز ديکى از شفاف سازى ها رو هم بگو دل ما خوش شه

      پاسخ ها

      • قنبر قنبر کزده

        بلی باوجودریاکاران و دوروع گوی بزرگ دولت اقای نوبخت شفاف سازی خانم محترم

    • بدون نام

      خصوصا در اختلاسها، حقوق نجومی بگیرها، واردات کود انسانی، جاسوسها، رانتخوار ها و دزدان بیت المال حتما شفاف سازی میشه، راستی از شوهر و پسر چه خبر....

    • بدون نام

      اینم از مادر عروس

    • بدون نام

      باز این حرف زد، کی باشه دولت عوض بشه از شر همتون راحت بشن این ملت

    • بدون نام

      خانم ابتکار باورکنید شما حرف نزنید کسی بهتون نمیگه لالید٬آخه کجا بنای دولت شفاف سازیه٬هرچی گند میزنه داره لاپوشونی میکنه بعضی جاها که دیگه از بس گندش درمیاد لاپوشونی هم جواب نمیده

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      دولت ها بدنبال شفاف سازی عملکرد وزارتخانه ها و ادارات باشد تا جلوی رانت خواری و فساد اداری گرفته بشه و مردم از لحاظ روحی و روانی احساس امنیت کنند

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      مسولیین چقد حرف بی عمل میزنید من که خجالت میکشم از این همه پرحرفی بی عمل و حیف ایران و مردم عزیز ایران که برخی از انان بفکر مردم نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج