۷۳۸۸۱۹
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زمزمه‌های عدم انتشار ارز بگیران به بهانه لو رفتن

به دنبال انتشار لیست واردکنندگان موبایل با ارز دولتی توسط وزارت ارتباطات، این انتظار به وجود آمد که همین اقدام در دیگر بخش‌های دولت مانند وزارت صنعت نیز انجام شود، اما برخی با فشار به دولت، با یک بهانه غیرموجه مانع این کار شده اند.

پایگاه خبری انتخاب : به دنبال انتشار لیست واردکنندگان موبایل با ارز دولتی توسط وزارت ارتباطات، این انتظار به وجود آمد که همین اقدام در دیگر بخش‌های دولت مانند وزارت صنعت نیز انجام شود، اما برخی با فشار به دولت، با یک بهانه غیرموجه مانع این کار شده اند.

پس از این اقدام وزیر ارتباطات، و انتشار لیست واردکنندگان موبایل با ارز دولتی، غلامرضا تاجگردون، رييس كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به تمجید از آن پرداخت و کار «آذري جهرمي وزير جوان» را ارزشمندي خواند. او با اشاره به دستور روحانی برای انجام همین اقدام در دیگر دستگاه ها، نوشت: «شنيديم ميگن هيس! اين كارا نشه و شايد مثل دوران گذشته به بهانه هاي مختلف از جمله ليست تحريم و اينجور مطالب ليستها منتشر نشود.»

مطابق با اظهارات تاجگردون، شنیده شده است که بهانه مخالفان انتشار لیست متخلفان دریافت کننده ارز‌های دولتی این است که، افشای نام این شرکت ها، می‌تواند بهانه به دست آمریکا داده و این شرکت‌ها و افراد با بهانه همکاری با دولت ایران، به فهرست تحریم‌ها اضافه شوند.

این در حالی است که بهانه مذکور به یک دلیل ساده قابل قبول نیست. دلیل این موضوع آن است که نام این شرکت‌ها و لیست تمام کالا‌های وارداتی در گمرک امارات زیر نظر وزارت خزانه داری این کشور ثبت شده و به طور طبیعی دستیابی آمریکا به نام این شرکت ها، از طریق همکاری با امارات، به راحتی امکانپذیر خواهد بود.

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا دولت تسلیم فشار این افراد و مرتبطان با شرکت‌های مذکور خواهد شد و لیست دریافت کنندگان ارز دولتی به یک بهانه واهی، پنهان خواهد ماند یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر ریگی درکفش دولت نیست وارزها ی دولتی را به ژنهای خوب نداده باید بدون درنگ منتشر کند مگر دولت خواستار شفافیت درکارهایش ندارد پس جای هیچ درنگی نیست

    • مهران

      کسانیکه ارز بی حد گرفتند فکر میکنید چه کسانی هستند همین آقازادهای بی درد هستند اگر لیستشان اعلام بشه آبروی مملکت میره چقدر ساده ایم ما ای خدا نسل کسانیکه به این مملکت خیانت میکنند از روی زمین بردار گرچه هرچه آه وناله ونفرین میکنیم دعا میشه و به بازویشان بسته میشه مثل مرگ برآمریکا،مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، وووووو

    • نااشنا

      آره دیگه اونوقته که اسم وزیران آقازاده ها نمایندگان لو بره.

    • shahrokh

      این هم مثل بقیه لیست ها که هیچوقت منتشر نشد انتشار پیدا نخواهد کرد و دلیلش هم چون خودشان میدانند که برخلاف قانون وبعنوان رانت اینکارها انجام میشوددر نتیجه با بهانه های الکی وچسباندن هر اتفاقی به امنیت ملی نمیخواهند مردم د جریان خلاف کاری هایشان قرار بگیرند و میخواهند مردم بی خبر بمانند که این خود باعث نارضایتی و عدم اطمینان خواهد شد مگر این زمان میتوانند مردم را بی خبر نگهدارند زهی خیال باطل

    • بدون نام

      برنامه دولت صرفه جویی ارزی است، از طرفی خیلی روی مردم نمی تونه حساب کنه، توقع مردم هم اینه آب از آب تکون نخوره،
      دولت می دونه تو این مملکت اکثر جمعیت روزانه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنن، دیگه تاب تحریم ها را ندارن. حالا اگر بخواد با پایین نگه داشتن ارز و وضع قانون هایی برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت ها بشه، منافعش شامل همه میشه نه فقط قشر ضعیف، بنابراین هرچی پولدار تر باشی بیشتر سود می کنی چون یارانه بیشتری نصیبت میشه،
      باید قبول کرد نرخ دلار حداقل 40% بیشتر از نرخ فعلی هست. پس اگر گوشی مثلا با دلار 4200 تومنی عرضه بشه یعنی پرداخت یارانه روی گوشی، این وسط هرکی بیشتر پول داره می تونه بیشتر یارانه بگیره،
      خیلی چیزا هست دولت در برنامه ها و سناریو های خود درنظر نگرفته،

    • علیرضا

      اگر منتشر نشود در حق مردم خیانت شد

    • بدون نام

      دهه 60 پاک دست. درود به شرفت.
      وزیر محبوب ایران ارتباطات

    • بدون نام

      کدام فشار.
      گفتن اگه اسم ما را بگین. ما هم میگیم نقش شما را

    • بدون نام

      پس معلوم شد مسوولان هیچگونه تلاشی برای ترمیم اقتصاد و برخورد جدی با مفسدان اقتصادی نخواهند کرد

    • بی نام

      ما منتظر عرض بگیران وانتشار انها هستیم.واسامی انها اگر را انتشار نکنید شما هم خیانت کردید به مملکت.وباید شما جوال گو باشید.

    • بدون نام

      اگر مسؤلین میخواهند مردم باهاشون همراه باشن باید اسامی کسانی که دلار گرفتن و دلالی کردن را افشا کنه

    • بدون نام

      مثلا با اسامی کسانی که جهرمی منتشر کرد چکار کردن که بخوان بابقیه هم بکنند؛برو بابا هممون سرکاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج