۷۳۸۸۵۶
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

سلیمی: امیدوارم طلای فوق سنگین به ایران برسد

بهداد سلیمی دارنده مدال طلای جهان و المپیک ابراز امیدواری کرد که مدال طلای دسته فوق سنگین در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به نمایندگان کشورمان برسد.

خبرگزاری ایرنا: بهداد سلیمی دارنده مدال طلای جهان و المپیک ابراز امیدواری کرد که مدال طلای دسته فوق سنگین در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به نمایندگان کشورمان برسد.

بهداد سلیمی عملکردش در رکوردگیری تیم ملی را چنین بیان کرد: اگرچه از ناحیه زانو کمی دچار مشکل بودم اما به خاطر داشتن شرایط بدنی مناسب، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم.

وی ادامه داد: وزنه‌ای را که در رکوردگیری ثبت کردم (۲۰۵ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۴۵ کیلوگرم در ۲ ضرب) در این مدت در تمرینات نزده بودم.

دارنده مدال‌های طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک درباره کسب سومین طلای بازی‌های آسیایی گفت: امسال کارم نسبت به دوره‌های قبل سخت‌تر است چون هم علی حسینی حضور دارد و هم اینکه وزنه‌بردار ازبکستانی آماده است.

«البته من نیز آن بهداد جوان ۸ سال پیش نیستم. به هر حال تمام تلاشم را برای کسب سومین طلا خواهم کرد اما برای من مهم این است که طلا به ایران برسد. فرقی هم نمی‌کند من یا سعید اما امیدوارم طلا و نقره برای ایران باشد».

وی ادامه داد: کارمان در مسابقات جهانی خیلی سخت شده چرا که نمایندگان کشورهای محروم در مسابقات از جمله ارمنستان، روسیه و ترکیه هم حضور دارند؛ وزنه‌برداران برزیلی و مصری نیز آماده هستند و نباید از نامهای تالاخادزه گرجستانی و سعید علی حسینی نیز گذشت.

سلیمی یادآورشد: دیگر شرایطم مانند قبل نیست که بتوانم اهداف بلندمدت برای خودم تعیین کنم، اهدافم را گام به گام تبیین می‌کنم و سعی خواهم کرد ابتدا به اهداف کوتاه مدتم برسم. اولویت فعلی من بازی‌های آسیایی است و سپس تمریناتم را برای مسابقات جهانی آغاز خواهم کرد.

وی افزود: هنوز بعد از گذشت ۲ سال و هشت ماه درد زانو رهایم نکرده است. چنانچه این مصدومیت اجازه می‌داد ۶ ماه بدون درد تمرین کنم، مطمئن باشید می‌توانستم به رکوردهای جهانی دست یابم.

دارنده مدال‌های طلای بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن در خصوص ناداوری ها در مسابقات نیز یادآور شد: دیگر به این مسائل فکر نمی کنم بلکه تلاشم رفع نقاط ضعف خودم می باشد.

سلیمی درباره شایعات خداحافظی‌اش بعد از بازی‌های آسیایی نیز گفت: همانطور که گفتم اهدافم را کوتاه مدت تعیین می‌کنم و مسابقه به مسابقه پیش می‌روم. ابتدا باید ببینیم در بازی‌های آسیایی چه می‌شود. با توجه به فشاری که می‌آورم باید دید آیا به مسابقات جهانی می‌رسم یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وعده‌هایی که مسئولان با حضور در اردوهای تیم ملی داده‌اند، برآورده‌ شده است، گفت: اوضاع خیلی بدتر شده، حقیقتاً از وزارت ورزش به خاطر کارهایی که کرده‌اند؛ گله مندم. حرف‌هایی درباره پاداش‌ها شنیدم که امیدوارم درست نباشد چون در صورت درست بودن، انگیزه ورزشکاران را از بین می‌برد.

قهرمان المپیک ادامه داد: اینکه سکه ۳ میلیون تومانی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حساب شود، خوب نیست از طرفی در پرداخت پاداش‌ها، قهرمانی تیمی ما در مسابقات جهانی آمریکا دیده نشده است و انگیزه ملی پوشان که سهمی در قهرمانی ایران در مسابقات جهانی آمریکا داشتند، کم می‌شود و چه بسا خیلی از این نفرات به همین خاطر در مسابقات پیش رو شرکت نکنند.

این وزنه بردار مازندرانی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال برای وزنه زدن در لیگ ۱۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنم اما برای کسب مدال برنز جهان تنها ۱۶ سکه پاداش می‌گیرم و به خاطرش این همه دوری از خانواده و سختی‌ها در تمرینات را تحمل می‌کنم که به راحتی از آن می‌گذرند.

سلیمی گفت: بعد از مراسم تجلیل از قهرمانان در اول خرداد هنوز چیزی نگرفته ایم، اما شنیده‌ام که به سایر رشته‌ها به ازای هر سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داده‌اند در حالیکه سکه در حال حاضر خیلی گران‌تر از این مبلغ است.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد با شروع جام جهانی حضور کاروان ورشی ایران در بازی‌های آسیایی به حاشیه رفته است، گفت: الان فصل فوتبال است ما هم نمی‌گوییم به فوتبالیست‌ها پاداش ندهند، آنها هم حقشان است.

چون زحمت کشیده‌اند اما نگران این هستیم که در حق سایر رشته‌ها اجحاف شود که اگر اینطور باشد دیگر انگیزه‌ای برای افتخار آفرینی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نمی‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج