۷۳۸۸۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هنرمندان پیشکسوت تکرار نمی‌شوند

مریم نشیبا گوینده قدیمی درباره اهمیت توجه به پیشکسوت ها در رادیو و عرصه های دیگر بیان کرد که آدم ها نیاز به نوازش و محبت دارند.

خبرگزاری مهر: مریم نشیبا گوینده قدیمی درباره اهمیت توجه به خواسته های پیشکسوت های رادیو گفت: پیشکسوت ها در هر زمینه ای جایگاه ویژه ای دارند، پیرشان درآمده است و با نبود امکانات ساخته اند، آنها مطالعه و کار کرده اند و عشق ورزیده اند تا به جایگاه هایی که دارند، رسیده اند.

هنرمندان پیشکسوت تکرار نمی‌شوند

وی ادامه داد: به طور مثال در زمینه دوبلاژ صداهایی را می شناسید که دیگر نمونه آنها وجود ندارد و دیگر تکرار نمی شوند. چطور ما قدر پدر و مادر و بزرگترها را می دانیم به همین نحو باید به بزرگترهای هر محفلی هم احترام گذاشت. ما طلبکار نیستیم و درست است که حقوق بگیر بوده ایم اما آدمی نیاز به نوازش و محبت دارد و این توجه نشان می دهد که ما مهم هستیم و باعث می شود جوان ترها هم به این احترام تاسی کنند.

نشیبا با اشاره به اهمیت تامین بودن هنرمندان پیشکسوت در مسایل مالی و بیمه نیز تصریح کرد: این یک حقیقت است که باید تمام اقشار در یک نوع رفاه نسبی باشند. هنرمند هم که گاهی کارش جنبه اداری ندارد و درآمدش ثابت نیست باید از این حقوق که کارمندان دیگر از آنها بهره مند هستند، برخوردار باشد و از او غفلت نشود.

این گوینده رادیو در پایان با اشاره به حمایت های معنوی یادآور شد: من خودم به اندازه کافی از طریق برنامه «شب بخیر کوچولو» حمایت و لطف مردم را دریافت می کنم ولی باید به قشر هنرمند که لطیف است و سعی می کند خنده بر لب مردم بیاورد توجه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج