جاباما
۷۳۹۱۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اکران فیلم‌های خارجی در هاله‌ای از ابهام!

با انتشار خبری مبنی بر اکران فیلم های خارجی در دو پردیس سینمایی و وجود ابهام هایی در وجود یا عدم وجود حواله اکران این فیلم ها،با سخنگوی شورای صنفی و رئیس انجمن سینماداران گفتگویی انجام دادیم که در نتیجه با پاسخی روشن روبرو نشدیم!

خبرگزاری صبا: روز گذشته خبری مبنی بر نمایش فیلم های خارجی «تمام پول‌های جهان» به کارگردانی ریدلی اسکات بدون حواله اکران از سوی شورای صنفی در پردیس مگامال و کوروش منتشر شد. این فیلم با بلیت ۲۰هزارتومان به فروش رسید.

همچنین در این خبر آمده بود که متولی اکران فیلم خارجی موسسه رسانه های تصویری از زیرمجموعه های سازمان سینمایی است که انتخاب فیلم ها و پرداخت حق پخش آنها را نیز برعهده دارد.

با انتشار این خبر و طی پیگیری های خبرنگار ، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در ارتباط بامجوز اکران فیلم های خارجی در سینماها گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و باید از سینماهایی که این فیلم هارا اکران کردند، پیگیری شود. از نظر شورای صنفی هر فیلمی که در سینماها اکران می‌شود باید حواله اکران داشته و طبق آیین نامه شورای صنفی اگر حواله نداشته باشد تخلف محسوب می‌شود.

پس از صحبت‌های سخنگوی شورای صنفی، خبرنگار نیز طی تماسی با محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران کشور پیگیر وجود حواله اکران از سوی سینمادارانی که شروع به اکران فیلم های خارجی کردند، شد که وی در این باره توضیح داد: من از این موضوع و نحوه اکران این فیلم‌ها اطلاعی ندارم و فقط این می‌دانم که فیلم در پردیس های مگامال و کوروش اکران شده است، ولی از نحوه اکران آنها و وجود حواله اکران آنها اطلاع کاملی ندارم. فکر می‌کنم مرجع اصلی پاسخ به این سوال شورای صنفی باشد که حواله اکران این فیلم ها را صادر می‌کند.

با توجه به عدم اطلاع سخنگوی شورای صنفی و رئیس انجمن سینمادارن، باید دید چه کسی پاسخگوی اکران فیلم های خارجی با وجود یا عدم وجود حواله اکران است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج