جاباما
۷۳۹۱۵۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

ساخت بوستان اختصاصی بیماران ام اس در تهران

شهردار تهران در همایش سالانه روز جهانی ام‌اس از احداث بوستانی مخصوص این بیماران خبر داد و گفت: به شما قول می‌دهم که بوستانی را به نام ام‌اس و با امکانات لازم خواهیم ساخت.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران در همایش سالانه روز جهانی ام‌اس از احداث بوستانی مخصوص این بیماران خبر داد و گفت: به شما قول می‌دهم که بوستانی را به نام ام‌اس و با امکانات لازم خواهیم ساخت.

سیدمحمدعلی افشانی در همایش روز ام اس که عصر جمعه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات تمام شهروندان، گفت: «بسیار خوشحالم از اینکه توفیق پیدا کردم، در همین ابتدای مسئولیت‌ام در چنین گردهمایی ارزشمندی حضور پیدا کنم. بسیار خوشحالم از این روحیه شاد و انرژی شما و می‌خواهم بگویم که آنچه بیمار را از پای در می آورد، بیماری نیست بلکه ناامیدی است. امیدوارم که ناامیدان از شما بیاموزند.»

او در ادامه ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه گفت: «احسان و نیکوکاری فرهنگ مردمان این سرزمین است. ملت ایران با خصلت هم‌دردی در دنیا شناخته می‌شود. بیماران عزیر ام اس که بسیار با روحیه و نشاط هستند، همان افرادی هستند که باعث شدند افرادی برای تسکین آلام درد هم نوعان خود، تلاش کنند که این مسئله فرهنگ‌سازی است؛ فرهنگ درکنار هم بودن، هم‌درد بودن و فرهنگ برای حل مشکلات همدیگر. متاسفانه در این جامعه افرادی فرصت‌طلب هستند اما باید ببینیم که افراد زیادی هم فرصت‌ساز هستند و خود را وقف جامعه می‌کنند. افرادی که مسئولیت اجتماعی دارند و خود را فراتر از جامعه نمی‌بینند بلکه جامعه را فراتر از خود می‌بینند و برای بهبود جامعه خود تلاش می‌کنند.»

شهردار تهران با تاکید بر ضرورت حمایت از افراد و نهادهای اجتماعی خدمتگزار یادآورد شد: «تقویت نهادهای اجتماعی یک وظیفه ملی و دینی است، یک وظیفه انسانی است. ما باید بپذیریم که به کمک مردم بهتر می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم و همه باید از تقویت این نهادها استقبال کنیم.»

او با اشاره به برنامه خود یعنی شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر، ادامه داد: «شهر زیست‌پذیر یک ترم جهانی است که یکی از مشخصه ‌های آن توجه به تمام اقشار جامعه و سلامت آنهاست است. ایمنی، استطاعت و دستیابی به امکانات بهداشتی و درمانی، دست‌یابی به حمل و نقل آسان و مناسب، هم دیگر مولفه‌های شهر زیست‌پذیر است.»

او افزود: «ما دست‌مان را به سمت تمام شهروندان دراز می‌کنیم که با هم شهر خود را بسازیم. شهردار تهران خطاب به بیماران ام اس تاکید کرد: «ما در کنار شما هستیم و شما تنها نخواهید ماند.»

در پایان این برنامه از برگزیدگان و کارآفرینان برتر مبتلا به ام‌اس تقدیر شد که «نگار شاهین»، تندیس خود را به شهردار تهران اهدا کرد و از او خواست که به رفع مشکلات جامعه ام اس در تهران کمک کند.

سیدمحمدعلی افشانی ضمن تشکر از خانم شاهین، گفت: «این هدیه برای من افتخاری است. امیدوارم که بتوانم در خدمت به شما عزیران، قدمی بردارم که در پایان دوره فعالیت‌ام، در مقابل شما احساس سربلندی داشته باشم. در کنار شما خواهم بود و امیدوارم که بتوانیم در کنار هم بر این بیماری فائق آییم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      اگر قرار باشد برای هر نوع بیماری یک بوستان خاص با امکانات ویژه احداث کنیم فکر نمی کنید جدا سازی این عزیزآن را از مردم فراهم کردید
      متاسفانه ما در جدا سازی توان بالایی داریم .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج