۷۳۹۱۸۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

نمایندگان در انتظار اصلاح کابینه

بعد از سخنراني رئيس‌جمهوري در جمع مديران ارشد دولت بعضي از نمايندگان مجلس واکنش‌‌هايي نشان دادند. آنها قبل از سخنراني روحاني نيز در نامه‌اي که ۱۸۷ نماينده آن را امضا کرده بودند، از رئيس‌جمهور خواسته بودند که تيم اقتصادي دولت را ترميم کند.

روزنامه شرق: بعد از سخنراني رئيس‌جمهوري در جمع مديران ارشد دولت بعضي از نمايندگان مجلس واکنش‌‌هايي نشان دادند. آنها قبل از سخنراني روحاني نيز در نامه‌اي که ۱۸۷ نماينده آن را امضا کرده بودند، از رئيس‌جمهور خواسته بودند که تيم اقتصادي دولت را ترميم کند. شهباز حسن‌پور، نماينده مردم سيرجان در مجلس، به «ايسنا» گفت: «با توجه به سخنان رئيس‌جمهور، استنباط بنده بر اين است که تغييرات در کابينه رئيس‌جمهور قطعي است. صحبت‌هاي دکتر روحاني به‌موقع و عالي بود و اميدواريم که تحرک خيلي خوبي در کشور ايجاد شود».

حميدرضا حاجي‌بابايي نيز در گفت‌وگو با خبرگزاري «خانه ملت»، تأکيد کرد که تغيير ترکيب تيم اقتصادي از سوي دولت مانع اتلاف وقت است و يک گام رو به جلو براي حل مشکلات محسوب مي‌شود، اما اگر دولت اقدام نکند، مجلس در اين زمينه تصميم‌گيري مي‌کند. از طرفي پيش از صحبت‌هاي حسن روحاني برخي نمايندگان مخالف دولت بحث‌هايي درباره استعفا و عدم کفايت رئيس‌جمهوري مطرح کرده بودند. اما ديروز حميدرضا حاجي‌بابايي به عنوان رئيس فراکسيون ولايي به اعتمادآنلاين گفت که اين فراکسيون به دنبال استعفا يا عدم‌کفايت رئيس‌جمهور نيست. او ادامه داد: در حال حاضر عدم کفايت رئيس‌جمهور يا هر سخني که به نوعي از نبودن دولت صحبت کند به صلاح کشور نيست، بلکه اصلاح دولت به صلاح کشور است.

احمد اميرآبادي‌فراهاني يکي از اعضاي هيئت‌رئيسه مجلس نيز با تأکيد بر اينکه زمان استعفاي رئيس‌جمهور نرسيده است، گفت: رئيس‌جمهوري بهتر است طبق نامه‌ نماينده‌ها نسبت به ترميم کابينه خود اقدام کند. با وجود تأکيد نمايندگان روي نامه خود به رئيس‌جمهور، هنوز اين پيشنهاد با واکنش مشخصي از سوي دولت مواجه نشده است. رئيس‌جمهوري اما در سخنراني خود درباره طرح استعفا گفته بود: دولت مي‌ايستد؛ اگر کسي فکر مي‌کند اين دولت در برابر فشار استعفا مي‌دهد، اشتباه مي‌کند. اين روزها نمايندگان مجلس منتظر اقدام دولت براي اصلاح کابينه هستند. اما اينکه طرح عدم کفايت رئيس‌جمهوري در جريان مخالف او پايان يافته يا نه، هنوز مشخص نيست. هرچند سخنگوي فراکسيون اميد طرح اين پيشنهاد از سوي مخالفان دولت را نوعي تسويه‌حساب سياسي دانسته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا رو نیست که سنگ پای قزوینه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج