۷۳۹۱۹۴
۲۶ نظر
۵۱۷۳
۲۶ نظر
۵۱۷۳
پ

بررسی پرونده تعرض به دختر جوان

چندی پیش دختری ۳۰ ساله به‌نام نرگس به پلیس مراجعه و از پسری به نام کمال به اتهام تجاوز شکایت کرد. او گفت: کمال ۹ ماه قبل به من تجاوز کرد و من باردار شدم؛ حالا بچه‌ام به دنیا آمده و تمام زندگی‌ام دگرگون شده است. او گفت: من کمال را از قبل می‌شناختم.

روزنامه شرق: پسری جوان که به دختری تعرض کرده و باعث بارداری او شده بود، در‌حالی‌که منکر اتهامش بود، با آزمایش دی‌‌ان‌‌ای در بن‌بست قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ما، چندی پیش دختری ۳۰ ساله به‌نام نرگس به پلیس مراجعه و از پسری به نام کمال به اتهام تجاوز شکایت کرد. او گفت: کمال ۹ ماه قبل به من تجاوز کرد و من باردار شدم؛ حالا بچه‌ام به دنیا آمده و تمام زندگی‌ام دگرگون شده است. او گفت: من کمال را از قبل می‌شناختم. او روز حادثه به بهانه رفتن به تفریح، من را سوار خودروی خود کرد و به بیابان‌های اطراف اسلامشهر برد. وقتی به محلی خلوت رسیدیم، او با تهدید و زور به من تعرض کرد و از این صحنه‌ها فیلم و عکس گرفت. واقعا حالم بد بود و نمی‌دانستم چه کار کنم. کمال بعد از این کار مرتب من را تهدید می‌کرد که عکس‌ها و فیلم‌ها را منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. به همین دلیل نمی‌توانستم شکایت کنم. او بعد از مدتی شروع به اخاذی از من کرد و گفت اگر پول ندهم همه عکس‌ها را پخش می‌کند. من که آبروی خودم را در خطر می‌دیدم، چاره‌ای نداشتم جز اینکه تسلیم شوم و پولی را که می‌خواهد به او بپردازم. دختر جوان در ادامه گفت: بعد از مدتی فهمیدم باردارم، ولی باز هم نمی‌توانستم علیه کمال اقدامی انجام دهم و همچنان به او باج می‌دادم تا فلیم‌ها و عکس‌ها را منتشر نکند اما حالا بچه‌ام به دنیا آمده و از این مرد شکایت دارم.

مأموران بعد از شنیدن حرف‌های دختر جوان سراغ کمال رفتند و او را دستگیر کردند، اما این پسر وقتی فهمید نرگس از او شکایت کرده گفت این دختر را اصلا نمی‌شناسد و نمی‌داند چه کسی به او تجاوز کرده است.

این ادعا نتوانست کمال را خلاص کند، زیرا مأموران پرینت حساب او و نرگس را بررسی کردند و فهمیدند در چندین نوبت از حساب دختر جوان به حساب متهم پول واریز شده است. در این مرحله کمال مجبور شد آشنایی با نرگس را بپذیرد، اما اتهام تجاوز را همچنان انکار کرد. او گفت: من راننده نرگس بودم و او را از خانه به محل کارش می‌رساندم، پول‌هایی هم که به حسابم واریز شده به همین دلیل است و نمی‌دانم او چرا چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است. باوجود انکارهای پسر جوان، پرونده در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. دختر جوان در دادگاه بار دیگر ادعاهای خود را مطرح کرد و گفت: بعد از اینکه فهمیدم باردار شده‌ام، برای اینکه آبروریزی پیش نیاید چند ماه به شهرستان رفتم و زندگی سختی را پشت سر گذاشتم. بعد از آن برای زایمان به تهران آمدم و الان بچه‌ام در بیمارستان است، اما نمی‌دانم با او چه کنم و از طرفی نمی‌دانم چطور نزد خانواده‌ام برگردم. این مرد تمام زندگی من را نابود کرد و از او شکایت دارم. قضات دادگاه بعد از بررسی اظهارات این دختر و با‌توجه به انکارهای کمال دستور دادند از نوزاد تازه متولد‌شده آزمایش دی‌ان‌‌ای گرفته شود. بعد از آن بود که مشخص شد این نوزاد متعلق به کمال است. اما پسر جوان همچنان تجاوز را انکار می‌کند و هر دفعه با ادعایی سعی دارد از زیر بار اتهام فرار کند. با‌این‌حال قضات او را بازداشت کردند تا بعد از تشکیل جلسه محاکمه تکلیف این پرونده روشن شود و حکم قانونی را برای کمال صادر کنند.

در‌حالی‌که تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد، قضات دادگاه کیفری بررسی پرونده مشابه دیگری را نیز در دستور کار خود قرار دادند. این پرونده مربوط به شکایت دختری به نام مینا می‌شود. این دختر ۱۷ ساله در شکایت خود گفت: پدرم مردی معتاد است که از چند سال پیش به زندان افتاده از طرفی مادرم نیز به دلایلی صلاحیت اخلاقی سرپرستی من را ندارد به همین دلیل دادگاه من را به یک مؤسسه خیریه سپرده است و من در آنجا با دختران دیگر زندگی می‌کنم و در دبیرستان درس می‌خوانم. مشکلم از وقتی شروع شد که یکی از دوستانم به نام مریم با پسری به اسم مجید دوست شد. مریم مرتب از مجید برایم تعریف می‌کرد و می‌گفت او پسر خیلی خوبی است و آنها به هم علاقه دارند. بعد از مدتی به من پیشنهاد داد همراه آنها به تفریح بروم. من هم قبول کردم و ما چند باری با هم بیرون رفتیم تا اینکه یک‌بار مجید گفت به من علاقه‌مند شده است و می‌خواهد با من دوست باشد. من پیشنهاد او را رد کردم و بعد از آن هیچ تماس و ملاقاتی بین ما نبود، اما مریم هنوز با مجید دوست بود و رابطه آنها ادامه داشت. دختر جوان در ادامه شکایت خود توضیح داد: مدتی از این ماجرا گذشته بود تا اینکه یک روز مریم از من خواست همراه او به خانه یکی از دوستانش بروم. من هم قبول کردم و با هم به خانه‌ای در جنوب تهران رفتیم. بعد از ورود به منزل فهمیدم آنجا خانه مجید است، در‌حالی‌که مریم حرفی در‌این‌باره به من نزده بود. مریم بعد از رودررویی من و مجید ما را ترک کرد و از خانه بیرون رفت. بعد از آن مجید با قمه من را تهدید کرد و مورد تجاوز قرار داد. او تهدیدم کرد نباید در این باره به کسی حرفی بزنم وگرنه اتفاق بدی برایم خواهد افتاد، اما من در نهایت تصمیم گرفتم از این پسر شکایت کنم.

پلیس بعد از دریافت این شکایت سعی کرد مجید را پیدا و بازداشت کند، اما ردی از او به دست نیامد تا اینکه دختر نوجوان این‌بار همراه مددکارش به دادگاه رفت و توضیح داد: روزی که مریم مرا به خانه آن پسر برد از مسیرهای فرعی و پیچ‌درپیچ رفتیم به همین دلیل من نشانی خانه مجید را بلد نیستم و نتوانستم آنجا را به مأموران نشان بدهم، اما یک شماره تلفن از او دارم که فکر می‌کنم با آن بشود این پسر را پیدا کرد. قضات بعد از دریافت شماره تلفن از شرکت مخابرات خواستند مالک خط را معرفی کند از سویی دستور بازداشت مجید را نیز صادر کردند تا بعد از حضور او در دادگاه حرف‌های متهم را نیز بشنوند و در این باره تصمیم‌گیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایا در کشورهای غربی هم همچنین اتفاقاتی می افتد؟
      ایران که میگن همه برادر و برابر هستند چرا اینطور شده؟
      الان تقصیر کی هست با اینکه وقتی تلویزیون و رادیو و روزنامه باز میکنیم همه از اخلاق حرف میزنن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا که در مقابل غربی ها چیزی نیست بدتر از اینش تو همون کشورهای غربی اتفاق میوفته صداشون در نمیاد

    • راستگو

      عجب دخترها با پای خودشان رفتند بعد که کار از کار گذشت دیدند که پسر مورد علاقه اش دیگه نمی خواد رفتند شکایت کردند عجب قصه ای برو خودتی مگر نمی دانستی وقتی خونه بیگانه می ری ازاین اتفاقات می افتدبه حرفتان یه دسته سبزی هم نمی دن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا زمانی که افرادی مثل تو از آدم های پست و متجاوز دفاع می کنن ناموس من تو امنیت نخواهند داشت
        این اتفاقات میتونه برای هرکسی بیفته حتی خواهر من و تو

    • بدون نام

      اینم اصلا ایرانی نیس!ایرانیا ک خدان!پاک!مومن!آددددددم!برترین نژاد دنیا!...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ
        دقیقا

      • سعید

        داداش اون مال قدیم بود نه الان

    • بدون نام

      اگر قوه قضائیه اجازه شکنجه اینجور افراد صادر میکرد خوب میشد

      اول شکنجه بعد اعدام ولی یه عده که هیچ درکی ندارد میگویند شکنجه غیر انسانی هست

    • بدون نام

      دختره شوهرگیرش اومده حالا برین زیری سقف باهم زندگی کنینن بچه هم که دارین تواگه راست میگی مبرفتی بچه رو مینداختی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه غلطا بندازه که پسره آزاد باشه

      • بدون نام

        اره اگر بچه نبود دست دختر به جایی بند نبود

        بعد میگی شوهر این کثافت ها شوهر هستن؟!؟
        این انگلها رو باید له کرد تف کرد تو صورت شون
        اگر شوهر اینه خدا نسل شون رو تو نطفه خشک کنه و نابود بشن

    • بی نام

      عاقبت متجاوز چه می شود چند سال حبس وشلاق ولی به بار بدبختی اجتماعی را نگا کنید این دختر با یک بچه صدرصد هم از خانواده رانده می شوند با خطای یک نفر 50 نفر در گیر می شوند بزهگار اجتماعی جدیدی پیدا در جامع بوجود می ایند و طرف متجاورز با حمایت خانواده از حبس بیرون می اید زندگی دوباره را شر وع می کند و همه هم می گویند جوان بود اشتباه کرد واقعا حکم یک متجاوز به نوامیس مردم در ... چی است پس خیلی کم هست که منجاوز به نوامیس در جامع زیاد شدند بجای قطح کردن دست و پای سارق دست وپای سارقان نوامیس را قطح بکنید. خسارت مالی جبر ان پذیر است بر ای یک جامع . ولی خسارات ناموسی در یک کشور اسلامی جبران پذیر نیست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاقبت متجاوز اعدامه. البته نه اونایی که خودشون تمایل به انجام این کار داشتند یا با هم دوست بودند

    • نازیلا

      چه دنیای شده باپای خودشون میرن وقتی کارازکارگدشت شکایت دارن عاقبتش میدونیدخوب نرید

    • بدون نام

      این خانم خودش علاقه داشت یکجوری گردن این جوان بار بشه خود کرده را تدبیر نیست :

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهی سرت بیاد تا بفهمی حرف گنده زدن یعنی چی

    • گل یخ

      اشتباه پشت اشتباه،ای کاش همون روزاول فکرعاقبت کارومیکردن،بیچاره اون بچه ای که این وسط مونده ومعلوم نیست چی درانتظارشه.ان شاءالله خداهمه مارو به راه راست هدایت کنه.

    • بدون نام

      این اتفاق افتاده دادگاه باید از پسر دو دست و دو پا رو به عنوان ضمانت و اونا رو به عقد هم دربیاره چون صاحب فرزند شدن که اگر پسر دختر رو رها یا اذیت کنه دو دست و دو پاش و قطع کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر زنی خودت و اگر مردی حاضری دخترت یا خواهرت تو به یه همچین کثافتی بدی ؟

    • mzb

      امان از سادگی این دختران که خیلی زود اعتماد می کنند با آرایش آنچنانی مردها را تحریک می کنند ای کاش با یک زبانی دید مردان را در مورد بی حجابی زنان و سادگی آنان به خانم ها انتقال داد اینقدر ساده نباشید ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مادربزرگ 30ساله ابلهه خودش خاسته که
        لعنت برخودش باد. اگرکسی ازش دفاع کنه
        ابلهه ترازاوست.دختره هرزه هوسباز.

    • AMIR_KN4

      چ مسخرہ باردار شدی نتونتسی سقطش کنی؟تفریح رفتہ بودی باش؟بعد بزور تجاوز کرد عجب روزگاری

    • الهه ناز

      ریشه همه این جنایات برمیگرده به خانواده ها...اگر پدر ومادر فرزندانشون رو درست تربیت کنند دختر اینقدر ساده نمیشه که بایه مرد نامحرم به تفریح بره ! واقعا چقدر این جامعه ما با وجود گرگ های آدم نما رو به فلاکت و نابودی رفته من نگران آینده بچه ام و جوونهای مملکتم هستم ..خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه.

    • بدون نام

      ...کجا و تو کدوم درس و ایه قران و کدوم اموزش ب دخترها یاد دادن ک اگر پاتو از ی در فلزی خونه ای گذاشتی اونور هر بلایی سرت اومد میگن تقصیر خودت بوده؟! چرا میاین زیر هر پست اراجیف ذهن بیمارتو ب دیگران تحمیل میکنین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون اکثر قریب اتفاق مرداد های ایرانی ذهن بیمار دارن و عدهای از خانم های مرد پرست هم به این بیماری مبتلا شدن چه انتظار دیگه ای میشه داشت

    • پریسا

      چ داستان الکیو مسخره ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج