۷۳۹۱۹۷
۸ نظر
۵۰۱۵
۸ نظر
۵۰۱۵
پ

دستگیری عامل شلیک به مأمور پلیس

سرهنگ اردشیر نادری، رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر، درباره دستگیری این فرد گفت: متهم، فروشنده سلاح گرم است که زمانی که گمان کرد احتمال دارد همکاران ما دستگیرش کنند، اقدام به شلیک پیش‌دستانه کرد و از محل متواری شده بود.

روزنامه شرق: مردی که اوایل سال جاری مأمور پلیس را روانه بیمارستان و زمین‌گیر کرده است، در پی عملیات همکاران مأمور مجروح دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ اردشیر نادری، رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر، درباره دستگیری این فرد گفت: متهم، فروشنده سلاح گرم است که زمانی که گمان کرد احتمال دارد همکاران ما دستگیرش کنند، اقدام به شلیک پیش‌دستانه کرد و از محل متواری شده بود.

او ادامه داد: حدود ساعت چهار بامداد ۲۲ فروردین سال جاری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد فردی که لباس گروهبان یکمی نیروی انتظامی را بر تن دارد، در خیابان برادر مقدم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. به این ترتیب مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر که محل حادثه در محدوده آنها واقع شده بود به محل رفتند و پی بردند فرد مجروح یکی از همکارانشان است که در حال گشت‌زنی بوده و گلوله به سرش شلیک شده است.

در پی این اتفاق مأمور مجروح به بیمارستان انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی ضارب او نتیجه نداد. این مقام انتظامی افزود: درحال‌حاضر پس از چند ماه از این اتفاق مأمور مجروح سطح هوشیاری بسیار کمی دارد، چون با اصابت گلوله به سرش بخشی از مغز او آسیب دیده است. این چند ماه در حالی سپری شد که با وجود تحقیقات تیم‌هایی از کلانتری، ‌پلیس امنیت و پلیس آگاهی تهران سرنخی به دست نیامد و نحوه و دلیل مجروح‌شدن مأمور پلیس نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت تا اینکه چند روز قبل مأموران تیم تجسس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از کانال‌های خبری خود مطلع شدند فرد ۳۵ساله‌ای در زمینه خرید و فروش سلاح فعالیت دارد، بنابراین با هماهنگی قضائی ساعت یک بامداد پنجشنبه گذشته عملیات دستگیری فروشنده سلاح را در منطقه فلاح شروع کردند، پس از پایان عملیات یک قبضه کلت کمری، ‌تعدادی فشنگ و شوکر و اسپری از مخفیگاه فرد مورد نظر کشف شد. در تحقیقات فنی فرد دستگیرشده به شلیک گلوله به مأمور پلیس اعتراف ‌کرد و در اظهاراتش گفت: آن روز قرار فروش اسلحه داشتم و با تمارض به دل‌درد قصد فریب گروهبان یکم مجروح را داشتم، اما مأمور بی‌توجه به اظهارات من قصد تفتیش من را داشت، به‌همین‌دلیل وقتی مأمور به من نزدیک شد، اسلحه را در‌آوردم و به سر او شلیک کردم و بلافاصله از آنجا فرار کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      خدا ازت نگذره بی وجدان

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه

    • داریوش

      فروشنده عمده رو پیدا کنید این خودش اسلحه رو از کی میگیره؟
      زورتون فقط به بدبختها میرسه؟

    • بدون نام

      اون بدبخت شلیک کرده !!!
      کجایی

    • گل یخ

      خدالعنتت کنه، چطوردلت اومدجوان مردم رواینطورزمین گیرکنی،ان شاءالله خداشفاش بده.

    • شش ساله شمال

      چ خبره خدایاخودت برسان

    • بدون نام

      این اعدام عادلانه ترین اعدام خواهد بود به هزار دلیل ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج