۷۳۹۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عجیب ترین مسابقات ورزشی +عکس

اگر این دروازه‌بان قدش دومتر و ۹۴ سانتیمتر بود، شاید می‌توانست توپ‌های بلند را نیز بگیرد و گلی نخورد. در مسابقات فوتبال روی گل باید حساب کرد که تا یک متر از بدن در گل فرو می‌رود.

روزگارنو: اگر این دروازه‌بان قدش دومتر و ۹۴ سانتیمتر بود، شاید می‌توانست توپ‌های بلند را نیز بگیرد و گلی نخورد. در مسابقات فوتبال روی گل باید حساب کرد که تا یک متر از بدن در گل فرو می‌رود.

عجیب ترین مسابقات ورزشی +عکس

فوتبال روی گِل‌و‌لای

اگر این دروازه‌بان قدش دومتر و ۹۴ سانتیمتر بود، شاید می‌توانست توپ‌های بلند را نیز بگیرد و گلی نخورد. در مسابقات فوتبال روی گل باید حساب کرد که تا یک متر از بدن در گل فرو می‌رود. این بازی در فنلاند بوجود آمده است؛ کشوری با بیشترین گل‌و‌لای در سطح زمین. ۱۳ سال است که مسابقات جهانی فوتبال در گل در این کشور انجام می‌شود.

عجیب ترین مسابقات ورزشی +عکس

پرتاب چکمه

ایده این مسابقه بسیار ساده است. یک چکمه را برمی‌داری و به دوردست‌ها پرتاب می‌کنی. رکورد جهانی این مسابقه اکنون ۰۳، ۶۸ متر است و قهرمان جهان نیز در این رشته ورزشی مردی از فنلاند است. گفته می‌شود مسابقه پرتاب چکمه را دریانوردان فنلاندی در قرن نوزدهم میلادی آغاز کرده‌اند.

عجیب ترین مسابقات ورزشی +عکس

به دنبال پنیر

هزاران نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقه به دنبال پنیری دایره‌ای شکل که از تپه ای به پائین پرتاب می‌شود می‌دوند تا آن را تصاحب کنند. در این میان سقوط و معلق‌شدن شرکت‌کنندگان امری طبیعی است. ۲۰۰ سال است این مسابقه همه‌ساله در انگلستان برگزار می‌شود. ماموران آماده‌اند که زخمی‌ها را به بیمارستان منتقل کنند.

عجیب ترین مسابقات ورزشی +عکس

سطل‌آشغال سواری

این رانندگان سوار بر سطل‌های آشغال ِ خالی، از تپه‌ای به پایین می‌آیند. سرعت آنها به ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. شرط شرکت در این مسابقه این است که سطل‌های آشغال مسابقه‌دهندگان خالی، تمیز و بی‌بو باشد. بهترین خودروی این مسابقه سطل‌های آشغال با ظرفیت ۱۲۰ لیتر هستند.

عجیب ترین مسابقات ورزشی +عکس

بوکس شطرنجی

بوکس شطرنجی مخلوطی است از بوکس و شطرنج. مسابقه جدیدی‌ست که در آن دو حریف در رینگ بوکس بازی شطرنج را آغاز می‌کنند. در مجموع شش روند شطرنج بازی می‌شود و هر روند چهار دقیقه ادامه دارد. پس از هر روند شطرنج دو حریف یک روند بوکس را آغاز می‌کنند. در مجموع پنج روند بوکس بازی می‌شود و هر روند سه دقیقه ادامه می‌یابد.

عجیب ترین مسابقات ورزشی +عکس

غواصی در آب گل‌آلود

غواصان آب‌های گل‌آلود تنها به این دلیل عینک مخصوص غواصی به چشم می‌زنند که گل‌و‌لای به چشم‌شان آسیبی نزند. طول این کانال ۵۵ متر است. ۲۵ سال است که مسابقات جهانی غواصی در ویلز در آب گل‌آلود این کانال انجام می‌شود. قهرمان کسی است که زودتر از همه این مسیر را رفته و بازگردد. رکورد فعلی این مسابقه ۲۴: ۱ دقیقه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج