جاباما
۷۳۹۳۲۶
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

حلالی: کی‌روش مربی خوش‌شانسی است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: وقتی پنالتی بهترین بازیکن جهان گل نمی‌شود یعنی کی‌روش مربی خوش شانسی است.

خبرگزاری میزان: اسماعیل حلالی در خصوص اینکه تیم ملی فوتبال ایران در این سال‌ها همیشه سبک دفاعی داشته و آیا با این سبک بازی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود یا خیر، اظهار داشت: این روز‌ها در فوتبال ایران فقط نتیجه‌گیری مهم است و اصلا بحث فنی اهمیتی ندارد. تا وقتی که نتیجه‌گیری در فوتبال مهم باشد هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. کی‌روش همیشه دنبال نتیجه گرفتن است و مسئولان فوتبال ما هم دنبال همین هستند. باید به دنبال این باشیم که از فوتبال لذت ببریم و یک بازی زیبا را حتی اگر شده با شکست به نمایش بگذاریم.

وی افزود: مردم از نتایج تیم ملی درجام جهانی خوشحال شدند و اکثرا هم راضی بودند، ولی به نظرم از لحاظ فنی تیم ملی ایران در جام جهانی هیچ چیزی به دست نیاورد. من به جرأت می‌توانم بگویم تیم ملی پاناما از لحاظ فنی خیلی بهتر از تیم ملی ایران در جام جهانی بود. با تمام احترامی که برای همه فوتبال دوستان قائلم، اما کسانی که می‌گویند ایران در جام جهانی خوب بوده هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمند. درست است که جلوی تیم‌های بزرگ به خوبی بازی کردیم، اما تیم ملی ایران به جز دفاع کردن مقابل اسپانیا و دیگر تیم‌ها چیز خاصی برای نمایش نداشت. این جام جهانی فقط شور و هیجان داشت و از لحاظ فنی تیم ملی چیزی به دست نیاورد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در جام ملت‌های آسیا شاگردان کی‌روش قطعا موفقیتی نخواهند داشت. آرزوی من است که تیم ملی روزی قهرمان جام ملت‌ها شود، اما با این شکل بازی قطعا اتفاقی برای تیم ملی نخواهد افتاد. کی‌روش علاوه بر توانایی خیلی هم خوش شانس است و این شانس کی‌روش است که در بازی با پرتغال پنالتی بهترین بازیکن جهان گل نشد. تیم ملی ایران بلد نیست بازی را ببرد و این یک مشکل فنی بزرگ است. تیم‌های آسیایی باید در آسیا از ما بترسند و آنها مقابل ما دفاع کنند نه بالعکس. ما باید قبول کنیم که از تیم‌های کره جنوبی و ژاپن از لحاظ فنی کاملا عقب هستیم.

حلالی در خصوص خداحافظی ناگهانی سردار آزمون ازتیم ملی خاطرنشان کرد: من از مردم خواهش می‌کنم که به بازیکنان و خانواده‌هایشان احترام بگذارند آزمون هم مقصر نیست و این مربی است که تصمیم می‌گیرد بازیکن در زمین چه کاری انجام دهد. سردار از لحاظ آماری خیلی خوب بوده و هر فوتبالیستی روز‌های خوب و بد دارد. من فکر می‌کنم آزمون تصمیم احساسی گرفته و به تیم ملی باز خواهد گشت.

وی در پایان تصریح کرد: از حرکت کی‌روش در مقابله با مهدی رحمتی در تیم ملی خیلی خوشم آمد چرا که نشان داد که تیمش از همه چیز مهمتر است. امیدوارم کی‌روش تفاوتی میان سردار آزمون و رحمتی قائل نشود به آزمون هم درس عبرتی بدهد، اما متاسفانه کی‌روش انسانی است که میان آدم‌ها تفاوت می‌گذارد و به احتمال خیلی زیاد سردار آزمون را به تیم ملی برمی‌گرداند و کاری که با رحمتی کرد را با او نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش شانس وخوش فکروآشنا بادانش روزفوتبال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا خودش هم نفهمید چی گفت

      • بدون نام

        بخدا خودش هم نفهمید چی گفت

      • بدون نام

        هلالی کیه!

    • بدون نام

      درود به حلالی عزیز

    • خاسر

      شما انتظار داشتیددر مقابل اسپانیا،پرتغال وحتی مراکش که بیشتر بازیکنانش درلیک های مختلف اروپا بازی میکنندو از نظر توانایهای فردی از بچه های ما بالاتر بودند تهاجمی بازی میکردیم واگر موفق به گل زنی هم می شدیم ودر عوض گلهای زیادی هم می خوردیم وسرشکسته می شدیم بازهم از سیستم دفاعی تیم ملی کشور ایرادمی گرفتید باید قبول کنیم که پس از پیروزی انقلاب رشد چندانی در رشته فوتبال نداشیم و توان ما همین اندازه است واما اقای کی روش به فوتبال ما علاوه بر کسب نتیجه شخیصت داد،بازیکن سالاری و بازیکن سفارشی را ازبین برد وبا ایجاد رقابت باعث شد بازیکنان برای بدست اوردن لباس تیم ملی تلاش مضاعفی داشته باشند،
      اقای کی روش سردار جوان را به تیم ملی برمی گرداند وقهرمان اسیا هم خواهیم شد.

    • بدون نام

      هلالی تو از فوتبال چی میفهمی؟تو کدوم باشگا مربی هستی؟خواهشا ساکت باش و حرف مفت نزن

    • بدون نام

      اونی که نمیفهمه تویی یادت رفته یه زمانی بحرین رقیب ما شده بود،چین حذفمون کرد،کره ای که الان همش به ما میبازه یه زمانی میگفتی یه دنیا فاصله داره با فوتبال ایران.و جمله ی آخرم بگم اونی که نمیفهمه امثال توعه بی سوادی پس ببندش لطفا

    • بدون نام

      توروخداتیم ملی رابدید به این داخلیا ازجمله خدادعزیزی وحلالی وبرانکوتاببینیم توجام ملتها چطوربه تیم گندمیزنن

    • بدون نام

      توروخداتیم ملی رابدید به این داخلیا ازجمله خدادعزیزی وحلالی وبرانکوتاببینیم توجام ملتها چطوربه تیم گندمیزنن

    • بدون نام

      آخه دلقک تو کجای فوتبالی درباره کی‌روش نظر فنی میدی!؟

    • بدون نام

      گل گفتی حلالی جان

    • بدون نام

      مخصوصا در مورد بی کفایتی و خوش شانسی اون دلال بزرگ(کی‌روش)

      پاسخ ها

      • hamid

        حلالی از فوتبال تو یکی حرف نزن بشین سر جات.....

    • حسن

      دقیقا آبرو فوتبال ایرانو برد با دفاع اتوبوسیش

    • مهدی

      تو خوبی .اگه میتونی با تیم نتیجه بسم الله.بابا بزارین کیروش کارشو بکنه
      ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای حلالی هم نظر خودش گفته وقابل احترامه. درسته اگه مافوتبال عادی خودمون بازی میکردیم،بیشتر گل میخوردیم،ولی فوتبال خیلی دفاعی توجهان خیلی طرفدار نداره ومیشه گفت طرفدارای حریفته عصبی میکنه،به هر حال اصل فلسفه فوتباله که کی روش ازش برخورداره...همتون دوست دارم عزیزان آبی وقرمز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج