جاباما
۷۳۹۴۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناصحی: امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی شد که یحیی گل‌محمدی در این تیم جوان‌های بااستعدادی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: رضا ناصحی در مورد آخرین وضعیت تیم پدیده خراسان اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و از امروز (شنبه) هم در تهران به اردو می‌رویم تا خودمان را آماده بازی‌های لیگ برتر کنیم. باشگاه هم انتخاب مناسبی در مورد کادر فنی انجام داد و با حضور یحیی گل‌محمدی شرایط تغییر کرده است. مطمئناً با حضور این مربی در پدیده جوان‌های تیم چهره خواهند شد و آنها می‌توانند در فصل جدید لیگ برتر خودشان را نشان دهد.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد جدایی بازیکنانی مثل شهاب گردان، معین عباسیان و محمد قاضی خاطرنشان کرد: آنها در فصل گذشته جزو بازیکنان خوب پدیده بودند و ما با وجود مشکلات زیادی که پدیده داشت، همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. این بازیکنان با تصمیم شخصی خودشان جدا شدند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد انجام بازی‌های پدیده در ورزشگاه امام رضا (ع) در فصل جدید هم گفت: قرار است بازی‌های ما تا پایان لیگ در این استادیوم برگزار شود که این اتفاق خوبی است. البته نکته مهم این است که مسئولان استان از پدیده حمایت کنند. ما تنها نماینده مشهد در لیگ برتر هستیم، در ضمن مشهد حتی در بسکتبال، والیبال و هندبال هم نماینده‌ای در لیگ‌های برتر این ورزش‌ها ندارد. احساس من این است که می‌توانیم فصل خوبی داشته باشیم، ولی امیدوارم که مسئولان استانی هم از تیم ما حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج