جاباما
۷۳۹۴۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درویش: حضور رفیعی در سایپا شایعه است!

مدیرعامل باشگاه سایپا از حضور سروش رفیعی در این تیم اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: علی دایی هم چیزی در این ارتباط به من نگفته است.

خبرگزاری مهر: رضا درویش درباره پیگیری باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی گفت: طبق اعلام فدراسیون فوتبال، ملی پوشان و از جمله مهدی ترابی ۱۴ روز استراحت خواهند داشت. ترابی بعد از اردوی اردبیل، به تیم سایپا ملحق می شود.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی تازه سه روز است که به ایران بازگشته اند و هنوز مذاکره ای نداشته ایم. پرسپولیس به صورت شفاهی صحبتهایی برای جذب ترابی داشت ولی قرار شد این بازیکن برگردد و بعد درباره آینده اش صحبت کنیم.

مدیرعامل سایپا درباره حضور سروش رفیعی در این تیم برای نیم فصل، گفت: هنوز صحبتی در این ارتباط نداشته ایم. بعید می دانم چنین چیزی باشد.

درویش درباره اینکه گویا علی دایی هم با انتقال نیم فصل سروش رفیعی به سایپا موافقت کرده است، تاکید کرد: من روز گذشته با علی دایی تلفنی صحبت کردم. در صحبتهایمان حرفی از سروش رفیعی نشد. دایی چیزی در این ارتباط به من نگفت و بعید است این اتفاق بیافتد. این خبرها شایعه است؛ مثل خبرهایی که درباره حضور علی دایی در تیم ترکیه ای و تیم ملی منتشر می شد.

وی در ادامه صحبتهایش در پاسخ به این سئوال که شکایت سایپا از باشگاه استقلال برای جذب الهیار صیادمنش به کجا رسید؟ گفت: خود مسئولان باشگاه استقلال می دانستند که صیادمنش با ما قرارداد دارد. ما شکایتی نکرده ایم و خود مسئولان استقلال از این موضوع اطلاع دارند. این استقلال است که باید ثابت کند صیادمنش با ما قرارداد ندارد!

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سئوال که یعنی شما قصد شکایت و پیگیری این موضوع را ندارید؟ تصریح کرد: ما که نباید کاری انجام بدهیم! خود فدراسیون پیگیری می کد. من به مدیرعامل و دیگر اعضای استقلال گفته بودم که صیادمنش با ما قرارداد دارد. آنها باید این بازیکن را برگردانند. به هر حال وقتی قرارداد صیادمنش بخواهد با استقلال ثبت شود، خود فدراسیون متوجه می شود که این بازیکن با ما قرارداد داشته و جلویش را می گیرد!

درویش همچنین درباره اردوی سایپا در اردبیل و این سئوال که باشگاه تا چه اندازه بازیکنان مدنظر علی دایی را جذب کرده است؟ افزود: دایی مصمم است با تیم جوان و یکدستی در لیگ برتر شرکت کند و نماینده خوبی برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد. تفاوت علی دایی با مربیان دیگر در این است که نمی گوید اگر فلان بازیکن نشد، نفر دیگری نمی خواهم.

او مشکلات مالی را درک می کند و برای جذب بازیکن اولویت های A،B،C دارد. ما باوجود مشکلات مالی، نفرات خیلی خوبی را جذب کرده ایم. بازیکنان ما از سایر باشگاه ها پیشنهادات بالاتری داشتند ولی محبت کردند و باتوجه به حضور علی دایی، به تیم سایپا آمدند. احتمالا با جذب یکی دو بازیکن دیگر پرونده نقل و انتقالات را می بندیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج